AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Kunne du bodd på samme gård som dine svigerforeldre? Hvis du allerede gjør det, fungerer deg bra eller dårlig? Jeg kan stå å se inn til mine svigerforeldre fra kjøkkenvinduet. Det går forhåpentligvis bra, men noen ganger er det utrolig irriterende å ha de så nært.. Anonymkode: 2a320...c61
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Da hadde jeg plantet et tre mellom husene. Hadde ikke tålt å stirre på svigers. Anonymkode: c5da3...7aa 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden Nei, er greit å ha litt avstand, kan tenke meg det er litt usunt å bo oppi hverandre, vi bor 500 m fra dem i luftlinje, men de må sette seg i bilen for og komme til oss. Noen som bor like ved her kjøpte seg en tomt å bygget seg mer tilpasset bolig mtp alderdom, etter en kort stund kom barn nr 1 med fa å kjøpte nabotomten å bygget hus der, barn nr 2 gjorde det samme og når et nabohus kom for salg kjøpte barn nr 3 dette så nå bor ekteparet med sine 3 barn svigerbarn og barnebarn maks 100 m fra hverandre, synes det blir for tett jeg da Anonymkode: 4032a...ff5 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden Nei. Heldigvis takket min storesøster ja til odelen, så jeg slapp å vurdere. Jeg ser hvor krevende det er å bo så tett på foreldre/svigerforeldre. Avstand er ikke problemet i seg selv. Det er alt knyttet til praktiske ting på gården, økonomiske ting/penger, vedlikehold av bygninger (ink kårbolig), etc etc. Jeg hadde ikke taklet det selv. Anonymkode: 6dd58...17d
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden Vi bor i nabohuset til svigers. De ser ned på eiendommen vår fra sitt kjøkken. Det går helt uten problemer, da både vi og de er opptatt av å respektere hverandre og ikke tråkke ned dørene hos hverandre. De er aktive pensjonister, og sitter ikke hjemme og glaner ned på huset vårt hver dag. Nærheten er til stor glede for våre to barn, som får treffe dem ofte. Anonymkode: ec232...df0
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden Bodde ved siden av mine foreldre. Det var bare fint. Både jeg og samboer savner dem nå når de er borte. Anonymkode: 9c120...1c8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå