Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Noen som har tips til gode BHer for små bryster? Har sett igjennom de tidligere emnene om det samme temaet, men der er det bare snakk om for store bryster. Trenger virkelig tips til noen gode. Har prøvd Cubus sine BHer (push up), men enten så er det det at omkretsen rundt er for liten, mens det er bra på brystene, eller så er det det at den er passe bak men for trang foran.. irriterende. Finner ikke riktig størrelse :((

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Holtzweiler? Synes alt var lite der, også i mine str.. kanskje de har mer å velge i av de med små bryst😊

Anonymkode: c10c5...276

Skrevet

Du må huske at om omkretsen øker går cup størrelse ned, så sikkert motsatt også 

Skrevet
Mei88 skrev (26 minutter siden):

Du må huske at om omkretsen øker går cup størrelse ned, så sikkert motsatt også 

Når begge har ulik størrelse da ? 😧

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke størrelser er det du vipper på? 

Anonymkode: b9e7b...440

AnonymBruker
Skrevet

har dessverre ingen tips. Små størrelser har oftest for smale skåler, jeg trenger noe som funker på speilegg-pupper…

Anonymkode: beded...624

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kjøper du ikke bare en forlenger?

Har selv forlenger på alle mine bher. 75 er litt trangt, men 80 blir for stort.

Anonymkode: 77b77...ace

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du prøvd størrelsesguiden de har på nett? 

Her har du en helt vilkårlig bh hos cubus

https://cubus.com/no/p/push-up-bh-med-blonder-hvit-undertoy-push-up-bh-dameklar/7357875_F900

Sjekk størrelsesguiden der. Bruk målebånd hjemme og se hva det sier. 

Anonymkode: 17d44...499

den hjelper jo ingenting, for den tar ikke hensyn til om ekstra cm er på grunn av velutviklet latissimus eller velutviklet brystvev, og tar ikke hensyn til hvor smal eller bred selve cup’en er. For de fleste jeg kjenner med små bryster er problemet at cup’en blir for dyp, samme hvilke. størrelse man prøver. Mindre str betyr bare trangere og at man får kanten på vup’en gnagende inn i puppene, og fortsatt for mye luft inni. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor kjøper du ikke bare en forlenger?

Har selv forlenger på alle mine bher. 75 er litt trangt, men 80 blir for stort.

fordi det ikke endrer noe når cup’en ikke passer

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

den hjelper jo ingenting, for den tar ikke hensyn til om ekstra cm er på grunn av velutviklet latissimus eller velutviklet brystvev, og tar ikke hensyn til hvor smal eller bred selve cup’en er. For de fleste jeg kjenner med små bryster er problemet at cup’en blir for dyp, samme hvilke. størrelse man prøver. Mindre str betyr bare trangere og at man får kanten på vup’en gnagende inn i puppene, og fortsatt for mye luft inni. 

så ikke bruk den. Djizzes

Anonymkode: 17d44...499

AnonymBruker
Skrevet

Jeg handler på Lindex. Bruker vanligvis 80A, men har også kjøpt 85A fordi jeg noen ganger er veldig var på ting som strammer.

Viktigst for meg, i tillegg til at den er vakker, er at den er spileløs. Mine små bryster er forresten det som kalles "wide set". Så push up er ikke min greie.

Dessverre har ikke Lindex de jeg eier (jeg har ikke kjøpt bh på en stund), men denne ser ut som en god erstatning:

Flora spileløs bh med blondedetaljer

Anonymkode: 1c4ac...578

AnonymBruker
Skrevet

Marie Jo.

Anonymkode: b4f01...f48

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

fordi det ikke endrer noe når cup’en ikke passer

Vel TS skrev det passet der men var for trangt rundt. En forlenger hadde jo da fikset det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Marie Jo.

Anonymkode: b4f01...f48

Kanskje. Men hvis ts er bred rundt og har virkelig små bryster har ikke Marie jo aa cup. 
henger meg på tipset om å kjøpe den BH-en som passer i cupen og bruke bh forlenger, men det hadde vært enklere å gi tips med faktiske mål. 

Anonymkode: dc767...50d

AnonymBruker
Skrevet

Har du forsøkt Triumph sine t-skjortebh-er? Ta med mange cupstørrelser inn i prøverommet med ulike omkretser. Jeg har «alltid» trodd jeg var 80A og 75B, men når prøvde 75D og 80D så fant jeg ut at det blir mye penere. 

Anonymkode: a094a...70a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at det ikke er svar på spørsmålet, men er det ikke bedre å ikke bruke BH? Jeg bruker 75B ca 5 av 365 dager i året, resten går jeg uten. En velsignelse å ha små pupper

Anonymkode: 7c3a4...9c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...