mommyaka Skrevet i går, 15:53 #1 Skrevet i går, 15:53 Vi har en barneklokke med gps,og ringe. Selve klokken kostet 600 kroner og ikke noe problem med denne,med gps vi må bruke er helt forferdelig. Det kan ta 30 minutter før den blir oppdatert og finner ut hvor hun er. Og bare så det er sakt...vet mange er i mot dette..vi sitter ikke å følger med,men liker å ha gps når hun eks ikke svarer, når hun har mistet klokken eller har skadet seg og ikke vet hvor hun er. Vi leter etter en klokke som ikke er kjempe dyr,men en gps som faktisk finnes posisjon i løpet av 1-3 minutter eller mindre) Vet noen har hat sanne problemer med expolora klokken? Har dere noe klokke med god gps? Der kan være vanlig klokke,men gps, ringe ( til og fra) og ikke for dyr
AnonymBruker Skrevet i går, 17:37 #2 Skrevet i går, 17:37 Hvorfor må dere overvåke med gps? Aldri falt meg inn. Aldri skjønt behov for å overvåke slik. Syns rett og slett det har blitt en uting at barn og ungdom ska overvåkes slik Anonymkode: c0610...394
mommyaka Skrevet 23 timer siden Forfatter #3 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hvorfor må dere overvåke med gps? Aldri falt meg inn. Aldri skjønt behov for å overvåke slik. Syns rett og slett det har blitt en uting at barn og ungdom ska overvåkes slik Anonymkode: c0610...394 Les innlegget igjen.
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Skrevet 23 timer siden mommyaka skrev (2 timer siden): med gps vi må bruke er helt forferdelig. Det kan ta 30 minutter før den blir oppdatert og finner ut hvor hun er. Hvorfor må dere overvåke barnet med GPS? Dere trenger da virkelig ikke vite hvor barnet er, selv om hun ikke svarer. Og hvor ofte skader hun seg? Ikke rart at barn blir uselvstendige..... Fin regel er: Når gatelysene slås på skal ungene gå hjem. Anonymkode: 643c5...534
mommyaka Skrevet 23 timer siden Forfatter #5 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor må dere overvåke barnet med GPS? Dere trenger da virkelig ikke vite hvor barnet er, selv om hun ikke svarer. Og hvor ofte skader hun seg? Ikke rart at barn blir uselvstendige..... Fin regel er: Når gatelysene slås på skal ungene gå hjem. Anonymkode: 643c5...534 Vel det er ikke 90 tallet lenger..noen av oss liker å vite hvor barna er Men igjen...hold deg til spørsmålet
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Skrevet 23 timer siden Hehe! Jeg har opplevd å få bekymringmelding på meg etter jeg hadde spøkt med å bruke GPS på barnet. Dette familiemedlemmet tar opp temaet støtt og stadig etter det. Jeg sier konsekvent nei, jeg har ikke GPS. Hun sendte søren meg en ny bekymringsmelding noen år etterpå på at jeg IKKE har GPS på barnet 🤣 Det få tenker over er at når barna utstyres med telefon eller klokke så er det en GPS involvert. Nøkkelen er å avtale med barnet hensikten med GPSen. Altså, få barnets forståelse for at det kan være greit å kunne se hvot barnet er / har vært om det skulle skje noe. Hvis man derimot bruker det til overvåkning i hemmelighet så er det ikke greit etter min mening. Når det gjelder Xplora så er det en drittklokke. Kanskje de har oppgradert den siden vi prøvde den, men for oss var det bortkastede penger. Anonymkode: 55a12...351 1 1
mommyaka Skrevet 23 timer siden Forfatter #7 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hehe! Jeg har opplevd å få bekymringmelding på meg etter jeg hadde spøkt med å bruke GPS på barnet. Dette familiemedlemmet tar opp temaet støtt og stadig etter det. Jeg sier konsekvent nei, jeg har ikke GPS. Hun sendte søren meg en ny bekymringsmelding noen år etterpå på at jeg IKKE har GPS på barnet 🤣 Det få tenker over er at når barna utstyres med telefon eller klokke så er det en GPS involvert. Nøkkelen er å avtale med barnet hensikten med GPSen. Altså, få barnets forståelse for at det kan være greit å kunne se hvot barnet er / har vært om det skulle skje noe. Hvis man derimot bruker det til overvåkning i hemmelighet så er det ikke greit etter min mening. Når det gjelder Xplora så er det en drittklokke. Kanskje de har oppgradert den siden vi prøvde den, men for oss var det bortkastede penger. Anonymkode: 55a12...351 Nettopp...min datter vet at vi kan se hvor hun er.. likeså ar vår sønn kan se hvor vi foreldre er..og vi kan tracke han når han vil... Vi overvåker jo ikke. Det ville vi aldri gjort. Jeg har kjøpt alarm klokka til min mor, og denne kan jeg også se hvor hun er... igjen ikke for p overvåke..men om hun faller eller trenger hjelp ver jeg hvor hun er
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #8 Skrevet 23 timer siden Her får de heller mobil enn og bli overvåka Anonymkode: 0ff25...b17
mommyaka Skrevet 23 timer siden Forfatter #9 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Her får de heller mobil enn og bli overvåka Anonymkode: 0ff25...b17 Igjen...vi overvåker ikke.. Mobil får hun når hun blir større
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #10 Skrevet 23 timer siden mommyaka skrev (4 minutter siden): Igjen...vi overvåker ikke.. Mobil får hun når hun blir større Mange mener det Anonymkode: 0ff25...b17
mommyaka Skrevet 23 timer siden Forfatter #11 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mange mener det Anonymkode: 0ff25...b17 Ja for de tror og skjønner ikke...som sakt jeg har app med min mors gps klokke...dette betyr ikke at jeg overvåker henne Du har sikkert mange mennesker på snap du kan se på snap...der betyr ikke at du i overvåke de. Jeg kan se mannen min posisjon på Google..han meg... igjen...vi overvåker hverandre ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå