Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Kjenner til det.

«Skomakerens barn har ingen sko»

Handye menn som ender opp med å jobbe på dugnad for familie, venner, venner av familien, kollegaer, osv. 

Mens kona blir alene med ansvaret for familien A/S.

Prosjekter i egen familie nedprioriteres.

Kona vegrer seg for å klage, siden mannen bare er snill. 

Den stillheten lemper ofte mye mer ansvar over på henne, og går utover hennes fritid også. 

Du må nok ta den kjipe praten. 
«Påskeferie» for deg er kanskje ikke å være alenefolder, ha alt ansvaret for hunden og heimen? 

Kanskje du kunne ha tenkt deg mer kvalitetstid?

Anonymkode: 1691f...5b4

Det er akkurat slik du beskriver, 100%! Og det stemmer også at jeg vegrer meg for å si i fra, selv om jeg også gjør det, fordi jeg kommer ekstremt dårlig utav det. Han er jo bare snill, og jeg blir den kjipe og vanskelige partneren. Men som du skriver, så kunne jeg tenkt meg kvalitetstid. 

Anonymkode: dbbeb...e6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
WhimsyTea skrev (24 minutter siden):

Hadde blitt skikkelig forbanna. Så klart det er flott å hjelpe til når man kan, men ikke på bekostning av egen familie. EN tur burde han minst klart. Og egentlig burde han takla en hel påske med familien og skulle det hjelpes til her og der så fikk det være maks 1-2 timer en dag eller to. Får han/dere noe hjelp tilbake? 

Nja, han/vi trenger sjeldent hjelp. Men jeg er ganske sikker på at vi ville fått hjelp ved behov. Han er veldig handy og har veldig mye forskjellig utstyr, og kan hjelpe til med praktiske ting med både oppussing, bygging, bil og forfallende arbeid med hus og hage. Så da er det sikkert lett for andre å be han om hjelp. 

Anonymkode: dbbeb...e6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...