academiavolis Skrevet 6. april #1 Skrevet 6. april Jeg slet på barneskolen, slet på ungdomskolen og droppa ut av vgs-studiespes. Jobba i seks år ved hjelp av NAV. Blei lei. Begynte på folkehøgskole og tok etterpå et år til. Snart er slutten her. Er redd for å bli innesperret i bygda mi, "alene" i huset mitt der jeg likesågodt kunne ha vært alene ettersom de jeg bor med heller ikke har noe liv og virker som de trives med det og vil smitte det over på andre. De har ingen venner og mine barndomsvenner har enten flytta eller er bare helt tomme i hodet. Vet ikke hva veien videre er. Ingen mengder "vilbli" tester har hjulpet meg. Får ikke flyttet ut av bydga.. Det å prøve å skape noe ut av å bake eller noen av de andre interresene mine funker ikke fordi da jeg prøver å engasjere folk så skjer det ingenting. Siste forsøk var rollespill-klubb jeg prøvde å sette i gang og det var null svar. Frivillig arbeid finnes det null av, ifølge frivillighetsentralen. Altfor sliten i hodet for vgs og mere utdanning som bare går på teori.. sliter i tillegg grusomt med kronisk sykdom som gjorde skolegang og jobb vanskelig.
AnonymBruker Skrevet 6. april #2 Skrevet 6. april Sikker på at ikke du får flyttet? Anonymkode: ecf43...3ff
Iben Johansson Skrevet 6. april #3 Skrevet 6. april Jeg hadde kanskje spurt om hva de vil gjøre for å skape samtale. Ellers ville jeg nok prøvd igjen for å sjekket om å flytte.
academiavolis Skrevet 6. april Forfatter #4 Skrevet 6. april Jeg er ikke ressursterk nok til å flytte alene og må nok vente til kjæresten min er klar for at jeg få flytta ut med de, også da få meg jobb/studere.. om jeg gidder
academiavolis Skrevet 6. april Forfatter #5 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Sikker på at ikke du får flyttet? Anonymkode: ecf43...3ff Det er veldig vanskelig å få til + har ikke helt økonomien og kan overhode egentlig ikke, for mentale helsa sin del, bo helt alene
academiavolis Skrevet 6. april Forfatter #6 Skrevet 6. april Iben Johansson skrev (4 timer siden): Jeg hadde kanskje spurt om hva de vil gjøre for å skape samtale. Ellers ville jeg nok prøvd igjen for å sjekket om å flytte. Ja d er vel noe der
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå