AnonymBruker Skrevet i går, 12:15 #1 Skrevet i går, 12:15 Tegnet for litt over en måneds tid siden forsikring hos KLP og fikk derfor faktura, skal betale kvartalsvis. Det var usikkerhet rundt den ene forsikringen og saksbehandler ba meg avvente å betale til dette var i orden. Fakturaen er stoppet til 1/5. I dag fikk jeg denne smsen av klp. Det er åpenbart en misforståelse da fakturaen er satt i bero og jeg er ikke bekymret for dette, men er ikke dette en merkelig sms å sende ut? Og også på en helligdag. "Hvis du ikke betaler i dag opphører avtalen". En purring med 1 dags frist, i påsken? Pengene vil uansett ikke komme inn til klp i dag. Ser også ut som den er skrevet manuelt. Trodde først det var noe form for svindel, men nr er det samme jeg fikk fakturaen fra. Er dette vanlig praksis å sende ut?🙈 Anonymkode: 5cdaf...5c9
AnonymBruker Skrevet i går, 12:18 #2 Skrevet i går, 12:18 Sånt går gjerne automatisk. Du ringer dem selvsagt bare morgen. Anonymkode: ed304...d56 1
aksase Skrevet i går, 12:22 #3 Skrevet i går, 12:22 Da har ikke datasystemet blitt oppdatert med ny forfallsdato. Du må ta kontakt med dem i morgen og finne ut av dette. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 12:27 #4 Skrevet i går, 12:27 ‘Også på en helligdag’ - det sitter jo ikke et menneske og sender deg en sms her 😅 Det er automatisk gjennom et system. Bare å ringe de når de åpner så ordner det seg. Anonymkode: e9f0c...4ce 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå