Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tegnet for litt over en måneds tid siden forsikring hos KLP og fikk derfor faktura, skal betale kvartalsvis. Det var usikkerhet rundt den ene forsikringen og saksbehandler ba meg avvente å betale til dette var i orden. Fakturaen er stoppet til 1/5. I dag fikk jeg denne smsen av klp. Det er åpenbart en misforståelse da fakturaen er satt i bero og jeg er ikke bekymret for dette, men er ikke dette en merkelig sms å sende ut? Og også på en helligdag. "Hvis du ikke betaler i dag opphører avtalen". En purring med 1 dags frist, i påsken? Pengene vil uansett ikke komme inn til klp i dag. Ser også ut som den er skrevet manuelt. Trodde først det var noe form for svindel, men nr er det samme jeg fikk fakturaen fra. Er dette vanlig praksis å sende ut?🙈

0465E7CB-3C0B-43FD-853D-BF4A74699BCB.thumb.jpeg.d9724a8984e65476926231c96cbd1a11.jpeg

Anonymkode: 5cdaf...5c9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sånt går gjerne automatisk. Du ringer dem selvsagt bare morgen.

Anonymkode: ed304...d56

• Liker 1
Skrevet

Da har ikke datasystemet blitt oppdatert med ny forfallsdato. Du må ta kontakt med dem i morgen og finne ut av dette.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

‘Også på en helligdag’ - det sitter jo ikke et menneske og sender deg en sms her 😅 Det er automatisk gjennom et system. Bare å ringe de når de åpner så ordner det seg. 

Anonymkode: e9f0c...4ce

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...