Sjokomann Skrevet 6. april #1 Skrevet 6. april (endret) Beskriv markedet i dag Endret tirsdag kl. 17:11 av Sjokomann
cafflatte Skrevet 6. april #2 Skrevet 6. april Jeg hadde takket ja til budgiver. Da slipper du visninger og det styret. Jeg vet ikke hvordan boligmarkedet er der du bor men jeg har fått inntrykk at folk venter og noen må ned i pris for å få solgt. Renta er på vei opp og da blir det vanskeligere å få solgt til ønsket pris. 2 1
Sjokomann Skrevet 6. april Forfatter #3 Skrevet 6. april Takk for svar. Er det vanlig at jeg som selger må sjekke gjennom både salgsoppgave og tilstandsrapport før det publiseres, og korrigere eventuelle feil? Trodde det var takstmann og megler som skulle ha kontroll på slike ting…
AnonymBruker Skrevet 6. april #4 Skrevet 6. april Sjokomann skrev (1 minutt siden): Takk for svar. Er det vanlig at jeg som selger må sjekke gjennom både salgsoppgave og tilstandsrapport før det publiseres, og korrigere eventuelle feil? Trodde det var takstmann og megler som skulle ha kontroll på slike ting… Ja, de skriver utrolig mye feil. De tar sjeldent ansvarlig for noe, du får ansvarlig for alt når det kommer til stykket. Anonymkode: e5f40...8cc
Kålrota Skrevet 6. april #5 Skrevet 6. april Sjokomann skrev (3 minutter siden): Takk for svar. Er det vanlig at jeg som selger må sjekke gjennom både salgsoppgave og tilstandsrapport før det publiseres, og korrigere eventuelle feil? Trodde det var takstmann og megler som skulle ha kontroll på slike ting… Nei, det er jo du som har kjennskap til boligen? Du må selvsagt se over og se om de har fått med seg det vesentlige og at det ikke er feil.
AnonymBruker Skrevet 6. april #6 Skrevet 6. april Ble den solgt på prisantydning eller var det budrunde? Jeg hadde helt klart takket ja til å slippe klargjøre for visninger og bilde, hvis markedet ikke var veldig hett og stor sjanse for budkrig. Megler og takstmann leser igjennom, men det er du som kjenner leiligheten best, og dermed er den beste til å se om det er feil i annonsen. Hos meg gikk f.eks takstmann ut i fra dato som sto inni vinduer, men vinduene ble byttet 7 år senere. Megler hadde også missforstått noe angående oppgraderingen av det elektriske. Skrivefeil kan skje alle, så det er greit sjekke over om det er noen teite eller tydelige feil. Anonymkode: ad80e...368 1
Sjokomann Skrevet 6. april Forfatter #7 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ble den solgt på prisantydning eller var det budrunde? Jeg hadde helt klart takket ja til å slippe klargjøre for visninger og bilde, hvis markedet ikke var veldig hett og stor sjanse for budkrig. Megler og takstmann leser igjennom, men det er du som kjenner leiligheten best, og dermed er den beste til å se om det er feil i annonsen. Hos meg gikk f.eks takstmann ut i fra dato som sto inni vinduer, men vinduene ble byttet 7 år senere. Megler hadde også missforstått noe angående oppgraderingen av det elektriske. Skrivefeil kan skje alle, så det er greit sjekke over om det er noen teite eller tydelige feil. Anonymkode: ad80e...368 Ok takk. Var budrunde, den gikk vel for ca 300k over takst og stoppet på 4,73. Budgiver 2 stoppet på 4,7.
AnonymBruker Skrevet 6. april #8 Skrevet 6. april Sjokomann skrev (1 time siden): Er det vanlig at jeg som selger må sjekke gjennom både salgsoppgave og tilstandsrapport før det publiseres, og korrigere eventuelle feil? Trodde det var takstmann og megler som skulle ha kontroll på slike ting… Les gjennom hvert ord! Det kan være mye slurv ute å gå når de bruker standardmaler på teksten. Anonymkode: 41b00...fe5
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:45 #9 Skrevet mandag kl. 15:45 Sjokomann skrev (6 timer siden): Ok takk. Var budrunde, den gikk vel for ca 300k over takst og stoppet på 4,73. Budgiver 2 stoppet på 4,7. Har du fått prisantydning på din leilighet? Anonymkode: ad80e...368
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:50 #10 Skrevet mandag kl. 15:50 Jeg ville godtatt dette. Anonymkode: 4e5f4...d07
Flammen12 Skrevet mandag kl. 15:51 #11 Skrevet mandag kl. 15:51 Sjokomann skrev (6 timer siden): Takk for svar. Er det vanlig at jeg som selger må sjekke gjennom både salgsoppgave og tilstandsrapport før det publiseres, og korrigere eventuelle feil? Trodde det var takstmann og megler som skulle ha kontroll på slike ting… Ja, dobbel og trippelsjekk.
Sjokomann Skrevet mandag kl. 19:07 Forfatter #12 Skrevet mandag kl. 19:07 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har du fått prisantydning på din leilighet? Anonymkode: ad80e...368 Ja, 4.5.
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:38 #13 Skrevet mandag kl. 19:38 Sjokomann skrev (29 minutter siden): Ja, 4.5. Jeg hadde solgt, å slippe styr med styling, visning etc-Jatakk! Anonymkode: 496d4...f77
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:41 #14 Skrevet mandag kl. 21:41 Sjokomann skrev (2 timer siden): Ja, 4.5. Jeg hadde ikke nølt ett sekund engang med å få solgt til 200 000,- over prisantydning og i tillegg slippe unna visninger, bildetaking, og alt. Anonymkode: ad80e...368
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå