AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Skrevet 10 timer siden Jeg er litt usikker her, har ikke no problem med litt avstand men snakker nå med en som bor et stykke unna, vi har like verdier og ønsker, men bor akkurat så langt unna hverandre at det kan bli et problem. Jeg har voksne barn og er flyttbar, men usikker på om hans lokasjon er ok på sint for meg når barnebarn evt dukker opp. Litt tidlig å kunne velge framtida sånn sett når det gjelder bosted. Norn som har erfaring med denne problemstillingen- vi er 50+ Anonymkode: ddf2f...2b1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden Jeg har foreldre som bor et godt stykke unna så jeg og barnet mitt ser dem sjelden. Jeg bestemte meg tidlig for at jeg ønsker å bo i nærheten av barnet mitt. Ønsker å ha god kontakt med henne, også i voksen livet, og nærhet til å kunne hjelpe til, få et tett forhold til eventuelle barnebarn etc. Ikke bo i nabohuset liksom og tråkke ned dørene, men nært nok til at vi kan både treffes og at jeg er en liten biltur unna om de skulle trenge hjelp. Anonymkode: b1b4a...596 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå