AnonymBruker Skrevet i går, 05:57 #1 Skrevet i går, 05:57 Gift med min mann i seks år. To barn i barnehage og småskole år. Bor i felles bolig som vi eier. Forholdet har vært permanent og preget av mannens «gode» og dårlige perioder. Han er en god far og god mot barna, men ikke snill mot meg. Kritikk, nedverdigende kommentarer og generelt negativ til mine ønsker og ideer. Siste halve året har vært enda dårligere enn før. Han vil at vi skal gå fra hverandre og mener at jeg bare skal finne meg en annen plass og bo. Han jobber turnus med 2 uker på og 2 uker hjemme. Mitt problem er at det ikke finnes bolig å oppdrive i skole område til barna og jeg har ikke råd til å beholde huset alene. Han mener jeg bør finne en hybel å bo i de ukene han er hjemme slik at barna ikke behøver å flytte enda. At vi går for denne løsningen inntil videre. Jeg orker ikke ha det slik som nå særlig mye lengre og lener også mot brudd. Samtidig er jeg redd og orker ikke tanken på å være borte fra barna samt usikker på fremtidig bosituasjon . Hva hadde dere gjort i en slik situasjon? Anonymkode: f4e9f...78f 1
AnonymBruker Skrevet i går, 06:36 #2 Skrevet i går, 06:36 Du må ikke finne på å gå inn på en ordning der dere flytter ut og inn av tidligere felles bolig. Det er galskap om man ikke har et utmerket samarbeid. Han må enten kjøpe deg ut av din eierandel av huset, eller dere må selge huset. Det du sitter igjen med da, er ditt utgangspunkt for ny bolig. Din eks har absolutt ingenting med hvordan du velger å bo. (Og nei, det hadde ikke falt meg inn å fortsette forholdet med noen jeg ikke likte, opplevde som slem og som ikke ville ha meg. Selvrespekt er et fint dyr). Anonymkode: bafc5...d86
AnonymBruker Skrevet i går, 06:55 #3 Skrevet i går, 06:55 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Gift med min mann i seks år. To barn i barnehage og småskole år. Bor i felles bolig som vi eier. Forholdet har vært permanent og preget av mannens «gode» og dårlige perioder. Han er en god far og god mot barna, men ikke snill mot meg. Kritikk, nedverdigende kommentarer og generelt negativ til mine ønsker og ideer. Siste halve året har vært enda dårligere enn før. Han vil at vi skal gå fra hverandre og mener at jeg bare skal finne meg en annen plass og bo. Han jobber turnus med 2 uker på og 2 uker hjemme. Mitt problem er at det ikke finnes bolig å oppdrive i skole område til barna og jeg har ikke råd til å beholde huset alene. Han mener jeg bør finne en hybel å bo i de ukene han er hjemme slik at barna ikke behøver å flytte enda. At vi går for denne løsningen inntil videre. Jeg orker ikke ha det slik som nå særlig mye lengre og lener også mot brudd. Samtidig er jeg redd og orker ikke tanken på å være borte fra barna samt usikker på fremtidig bosituasjon . Hva hadde dere gjort i en slik situasjon? Anonymkode: f4e9f...78f En av dere må flytte ut og leie. Enten kjøper en av dere hverandre ut, eller selger. Har vært i ett slikt forhold hvor jeg til slutt var nødt til å ha hjelp for og avslutte. Min eks styrte dagene med sitt humør. Du sier god mot barna.. Det er han ikke. Slik oppførsel mot deg og foran barna er det motsatte. Er naivt å tro at barna ikke blir påvirket. Snakk med nav, og hør hva de kan hjelpe til med. Les deg opp på psykisk vold. Hvis dette går under denne kategorien, er samtaler på krisesenter gull verdt ♥️ Anonymkode: dc639...ff7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå