Gå til innhold

Badedrakt med shorts/god bh, tips?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som kan anbefale badedrakt som har shorts/hipster som underdel og gjerne en bh som gir litt former (80A/AA her) Kan være både 2 delt og onepiece. Stor pluss om det er shaping stoff men må ikke være det. Pris er ikke viktig så lenge den gjør jobben :)

Har lagt på meg etter siste graviditeten og alle badedrakter jeg har prøvd så langt fremhever alt jeg synes er ufint med kroppen min :(

Anonymkode: 0a4cd...721

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har en slik underdel fra Cubus, tror en av toppene også er derfra. 

Anonymkode: b44a0...975

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte en slik fra zalando 2 år tilbake. Den fra cubus kjøpte jeg men den er fryktelig ubetydelig. 

Sjekk ut utvalget på zalando. Det viktigste å se etter er hvordan sømmen er i skrittet. Billige slike shorts underdelen har søm tvers gjennom skrittet ditt. Jeg finner det fryktelig ubetydelig å ha en slik søm som prøver å dele leppene dine i 2. Du trenger en som er sydd slik at du har en søm som går på innsiden av begge lårene. 

Anonymkode: b3eab...8b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du sjekket Careless?

Anonymkode: f8d15...a58

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Noen som kan anbefale badedrakt som har shorts/hipster som underdel og gjerne en bh som gir litt former (80A/AA her) Kan være både 2 delt og onepiece. Stor pluss om det er shaping stoff men må ikke være det. Pris er ikke viktig så lenge den gjør jobben :)

Har lagt på meg etter siste graviditeten og alle badedrakter jeg har prøvd så langt fremhever alt jeg synes er ufint med kroppen min :(

Bonprix ?

Trendy badedrakt i sporty modell - sort/blå

Sportsbadedrakt med ben, bonprix

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noen sånne (ikke hel badedrakt, men overdel og shorts) fra Bonprix.

Anonymkode: 92239...b78

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips! Skal sjekke ut alle. Har funnet en fin shaping shorts/badebukse på Zalando, lener litt mot den men Bonprix så også bra ut. Må rett og slett sette meg litt i det. Har kjøpt en ganske så dyr shorts på en sportsbutikk for 2 år siden men nå går den nesten i oppløsning og ser ut som ei fille😓

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 5.4.2026 den 21.50):

Anonymkode: 0a4cd...721 Jeg liker å handle fra Björn Borg https://www.bjornborg.com/no/ fordi nettbutikken er enkel å bruke, og leveringen går raskt. Produktene ser bra ut og føles komfortable. Samtidig er prisene litt høye, så jeg venter ofte på tilbud før jeg kjøper.

Skjønner deg veldig godt ❤️ Etter graviditet er det mange som opplever akkurat det samme, og riktig passform gjør stor forskjell.

Jeg ville sett etter tankini med shorts/hipster – det gir dekning og føles tryggere enn vanlig bikini. Velg gjerne en topp med vattering eller formede cuper, det gir mer fasong til 80A/AA. Små detaljer som ruching (rynker) over magen eller litt tykkere stoff kan også jevne ut og føles mer komfortabelt.

Onepiece med shorts-look og innebygd bh finnes også, og de med shaping-stoff kan gi litt ekstra støtte.

Tips: prøv mørk underdel + litt mønster oppe – det balanserer fint.

Endret av Weree

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...