AnonymBruker Skrevet 5. april #1 Skrevet 5. april Noen som kan anbefale badedrakt som har shorts/hipster som underdel og gjerne en bh som gir litt former (80A/AA her) Kan være både 2 delt og onepiece. Stor pluss om det er shaping stoff men må ikke være det. Pris er ikke viktig så lenge den gjør jobben Har lagt på meg etter siste graviditeten og alle badedrakter jeg har prøvd så langt fremhever alt jeg synes er ufint med kroppen min Anonymkode: 0a4cd...721
AnonymBruker Skrevet 5. april #2 Skrevet 5. april Har en slik underdel fra Cubus, tror en av toppene også er derfra. Anonymkode: b44a0...975
AnonymBruker Skrevet 6. april #3 Skrevet 6. april Jeg kjøpte en slik fra zalando 2 år tilbake. Den fra cubus kjøpte jeg men den er fryktelig ubetydelig. Sjekk ut utvalget på zalando. Det viktigste å se etter er hvordan sømmen er i skrittet. Billige slike shorts underdelen har søm tvers gjennom skrittet ditt. Jeg finner det fryktelig ubetydelig å ha en slik søm som prøver å dele leppene dine i 2. Du trenger en som er sydd slik at du har en søm som går på innsiden av begge lårene. Anonymkode: b3eab...8b1 1
kaledonia Skrevet 6. april #5 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (19 timer siden): Noen som kan anbefale badedrakt som har shorts/hipster som underdel og gjerne en bh som gir litt former (80A/AA her) Kan være både 2 delt og onepiece. Stor pluss om det er shaping stoff men må ikke være det. Pris er ikke viktig så lenge den gjør jobben Har lagt på meg etter siste graviditeten og alle badedrakter jeg har prøvd så langt fremhever alt jeg synes er ufint med kroppen min Anonymkode: 0a4cd...721 Bonprix ? Trendy badedrakt i sporty modell - sort/blå
AnonymBruker Skrevet 6. april #6 Skrevet 6. april Jeg har noen sånne (ikke hel badedrakt, men overdel og shorts) fra Bonprix. Anonymkode: 92239...b78
AnonymBruker Skrevet 7. april #7 Skrevet 7. april Takk for tips! Skal sjekke ut alle. Har funnet en fin shaping shorts/badebukse på Zalando, lener litt mot den men Bonprix så også bra ut. Må rett og slett sette meg litt i det. Har kjøpt en ganske så dyr shorts på en sportsbutikk for 2 år siden men nå går den nesten i oppløsning og ser ut som ei fille😓 Anonymkode: 0a4cd...721
Weree Skrevet 10 timer siden #8 Skrevet 10 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (På 5.4.2026 den 21.50): Noen som kan anbefale badedrakt som har shorts/hipster som underdel og gjerne en bh som gir litt former (80A/AA her) Kan være både 2 delt og onepiece. Stor pluss om det er shaping stoff men må ikke være det. Pris er ikke viktig så lenge den gjør jobben Har lagt på meg etter siste graviditeten og alle badedrakter jeg har prøvd så langt fremhever alt jeg synes er ufint med kroppen min Anonymkode: 0a4cd...721 Jeg liker å handle fra Björn Borg https://www.bjornborg.com/no/ fordi nettbutikken er enkel å bruke, og leveringen går raskt. Produktene ser bra ut og føles komfortable. Samtidig er prisene litt høye, så jeg venter ofte på tilbud før jeg kjøper. Skjønner deg veldig godt ❤️ Etter graviditet er det mange som opplever akkurat det samme, og riktig passform gjør stor forskjell. Jeg ville sett etter tankini med shorts/hipster – det gir dekning og føles tryggere enn vanlig bikini. Velg gjerne en topp med vattering eller formede cuper, det gir mer fasong til 80A/AA. Små detaljer som ruching (rynker) over magen eller litt tykkere stoff kan også jevne ut og føles mer komfortabelt. Onepiece med shorts-look og innebygd bh finnes også, og de med shaping-stoff kan gi litt ekstra støtte. Tips: prøv mørk underdel + litt mønster oppe – det balanserer fint. Endret 7 timer siden av Weree
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå