AnonymBruker Skrevet 5. april #1 Skrevet 5. april Hvis dere matcher med noen på tinder og flytter samtalen over til snap. Men vedkommende ikke tar kontakt 2-3 dager etter. Dere har avtalt å treffes. Vedkommende ser på din story men ingen meldinger eller snap. Ville dere ha slettet fra snap om det ikke er noe initativ der? Anonymkode: be408...3e0
AnonymBruker Skrevet 5. april #2 Skrevet 5. april Ja jeg ville skrevet ‘sorry, jeg er ikke interessert i dette’ og så fjernet vedkommende som venn Anonymkode: c13b2...291
AnonymBruker Skrevet 5. april #3 Skrevet 5. april Ja. Men kanskje ventet litt mer enn to-tre dager. Kommer an på hvordan kontakten var fram til det. Men hvis noen plutselig bare slutter å svare, så ja, da fjerner jeg de etter en liten stund ja. Anonymkode: bfe9b...89a 1
AnonymBruker Skrevet 5. april #4 Skrevet 5. april Ja, denne personen er ikke interessert i å treffe deg fysisk, så her er det bare å slette. Anonymkode: c8d3a...49e 1
AnonymBruker Skrevet 5. april #5 Skrevet 5. april Har du tatt kontakt på snap da? Eller venter du på at han skal ta første steget? Anonymkode: 4bfa2...a75
AnonymBruker Skrevet 5. april #6 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Har du tatt kontakt på snap da? Eller venter du på at han skal ta første steget? Anonymkode: 4bfa2...a75 Jeg har tatt kontakt og vist interesse. Men ikke fått noe særlig respons tilbake Anonymkode: be408...3e0
AnonymBruker Skrevet 5. april #7 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg har tatt kontakt og vist interesse. Men ikke fått noe særlig respons tilbake Anonymkode: be408...3e0 Hva betyr "ikke noe særlig respons"? I HI sier du at personen ikke sender noe som helst. Nå sier du "ikke noe særlig respons". Betyr det at personen ignorerer meldinger du sender til vedkommende? Eller bare svarer kort? Når har dere avtalt å møtes? Anonymkode: 6cfee...d26
AnonymBruker Skrevet 6. april #9 Skrevet 6. april Spørs litt hva du mener. Du skriver at dere har avtalt å treffes – men hva betyr det konkret? Har dere avtalt «neste uke» i generelle ordelag, eller har dere satt et faktisk tidspunkt, som «tirsdag kl. 19 på sted X»? Hvis det siste er tilfelle, skjønner jeg ikke helt hva du mener skal skje i mellomtiden. Jeg har selv opplevd menn fra Tinder som ønsker å chatte mye hver dag frem til vi møtes, mens jeg tenker at det er bedre å «spare» praten til vi faktisk sees. For meg handler det om å ha noe å snakke om når man møtes, og om å bli kjent i virkeligheten. Men dette har noen tolket som manglende interesse, og det er jo litt synd. Jeg mener jo at det viktigste er hvordan man fungerer sammen ansikt til ansikt, men har skjønt at for mange menn i alderen 40-48 så er det aller viktigste å chatte på Snapchat i ukesvis.. Anonymkode: 4bc1e...f08
AnonymBruker Skrevet 6. april #10 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (23 timer siden): Dere har avtalt å treffes. Dere har avtalt et konkret treff? Men ja, mulige dater som ikke klarer å vise interesse eller gi lyd fra seg på 2-3 dager forsvinner kjapt. Sånn (manglende) kommunikasjon fungerer ikke for meg. Det gir jeg beskjed om også. Anonymkode: cae6b...abb
AnonymBruker Skrevet 6. april #11 Skrevet 6. april Det er innafor , jeg sletter også dem som går rett til underbukse tema med en gang , de får ingen forklaring . Anonymkode: 7e9df...4f3 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå