Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hvilken ansiktsbehandling har du best erfaring med for å redusere linjer og få friskere hud. Vurderer Profhilo/dermapen eller laser. Noen som har erfaringer de vil dele? 

Endret av Kvalitet
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merket ingen forskjell 

• Liker 1
Skrevet
Rucula skrev (2 minutter siden):

Merket ingen forskjell 

Hva har du prøvd og hvor gammel er du? 

Skrevet
Kvalitet skrev (5 minutter siden):

Hva har du prøvd og hvor gammel er du? 

Jeg tror den get Julapro eller noe sånt. Husker ikke helt

er 41. 
Kommer sikkert til å prøve igjen. Men så ikke noe særlig resultater 

Skrevet

Botox derimot! Fungerer fjell! 
også styrebehandling som gir jevnere hud fungerer bra

Beklager jeg leste ikke innledningsspørsmålet ditt godt

Skrevet

Jeg har tatt dermapen 3 ganger i løpet av det siste året.

Føler huden kanskje er littegrann glattere, men tviler på at jeg kommer til å gjøre det igjen pga.prisen.

Jeg synes det som har gitt best resultater er daglig hudpleie. Vitamin A, vitamin C og solfaktor)

(Oljerens fra MAC, Geek & gorgeous C glow, fuktighetskrem fra Geek & Gorgeous, Cosrx invisible spf)

Og tretinoin 2 kvelder i uka. Får resept fra legen

(Kvinne i starten av 40-årene)

Anonymkode: 12463...85a

Skrevet

Dermapen. Den lager mere collagen så man får  langtidsvirkninger av den.  Ellers er jeg fan av botox, kjemisk peelinger ved jevne mellomrom. 

Skrevet

Dermapen med eksosomer.

Anonymkode: 06e0a...274

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dermapen med eksosomer.

Hvordan merker du forskjell og hvor gammel er du? Hvor ofte gjør du behandling 

Skrevet
Kvalitet skrev (42 minutter siden):

Hvordan merker du forskjell og hvor gammel er du? Hvor ofte gjør du behandling 

Jeg er snart 47. Har fått mye fastere, jevnere og generelt finere hud. Bruker nesten aldri foundation lengere for det er ikke nødvendig. Jeg tar behandling hver 4-6 uke i perioden fra september til og med april, så tar jeg en liten pause om sommeren.

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg er snart 47. Har fått mye fastere, jevnere og generelt finere hud. Bruker nesten aldri foundation lengere for det er ikke nødvendig. Jeg tar behandling hver 4-6 uke i perioden fra september til og med april, så tar jeg en liten pause om sommeren.

Så 6-7 behandlinger til ca 3000 kr per stykk. Hvilke hudpleie bruker du i tillegg? Kjenner jeg er veldig motivert for en innsats for huden. 

• Liker 1
Skrevet
Kvalitet skrev (7 minutter siden):

Så 6-7 behandlinger til ca 3000 kr per stykk. Hvilke hudpleie bruker du i tillegg? Kjenner jeg er veldig motivert for en innsats for huden. 

Jeg tar halsen også med dermapen, så det blir litt dyrere enn det. Men jeg bruker ikke fancy hudpleie i det hele tatt, jeg har så sensitiv hud så jeg tåler nesten ingenting. Så det blir stort sett helt enkle, milde fuktighetskremer fra apoteket. Og Beauty of Joseon solkrem.

• Liker 1
Skrevet

Laser fungerer veldig bra! Jeg har tatt Alma laser, som også sluser inn serum slik at perioden med hevelse og slikt bare er 3-4 dager. 

Etter min erfaring, er det bare laser og botox som er verdt pengene når det gjelder behandlinger. Ett forbehold er at jeg ikke har testet biostimulerende behandlinger. 

Anonymkode: 5b0e7...4f3

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Etter min erfaring, er det bare laser og botox som er verdt pengene når det gjelder behandlinger. Ett forbehold er at jeg ikke har testet biostimulerende behandlinger. 

Anonymkode: 5b0e7...4f3

Hva tenker du ikke er verdt pengene da? Hva har du prøvd som ikke er laser, botox eller  biostimulerende?

Skrevet
Rucula skrev (På 5.4.2026 den 18.15):

Jeg tror den get Julapro eller noe sånt. Husker ikke helt

er 41. 
Kommer sikkert til å prøve igjen. Men så ikke noe særlig resultater 

De som har en del medisinsk innsikt og er i bransjen vet at det meste ikke fungerer. Det er god markedsføring som gjør at så mange hiver seg på.

Er på en måte glad det ikke fungerer. Vi hadde tapt mye som samfunn om alle gikk rundt med ansikt som madonna eller meg ryan. Alle grenser viskes ut. 

Anonymkode: db8fc...b26

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.4.2026 den 8.26):

Kan du linke til langtidsstudier? Vil gjerne vite hvor godt de har studert dette før jeg vurderte. Har de testet på flere enn 100 stk liksom , hvilke kreftformer er linket osv. Er så mange kvinner jeg kjenner som har fått samme krefttype nå.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.4.2026 den 9.13):

Jeg tar halsen også med dermapen, så det blir litt dyrere enn det. Men jeg bruker ikke fancy hudpleie i det hele tatt, jeg har så sensitiv hud så jeg tåler nesten ingenting. Så det blir stort sett helt enkle, milde fuktighetskremer fra apoteket. Og Beauty of Joseon solkrem.

Beauty of joseon Er kjempebra produkter og solkremen er helt topp 

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Kan du linke til langtidsstudier? Vil gjerne vite hvor godt de har studert dette før jeg vurderte. Har de testet på flere enn 100 stk liksom , hvilke kreftformer er linket osv. Er så mange kvinner jeg kjenner som har fått samme krefttype nå.

???

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De som har en del medisinsk innsikt og er i bransjen vet at det meste ikke fungerer. Det er god markedsføring som gjør at så mange hiver seg på.

Er på en måte glad det ikke fungerer. Vi hadde tapt mye som samfunn om alle gikk rundt med ansikt som madonna eller meg ryan. Alle grenser viskes ut. 

altså verden går fremover, alder er ikke lenger bare alder, min mormor hadde ungpikehud hele sitt liv og min mor har også veldig lite rynker så genetikken er på plass mens de vasket ansiktet med vann og solkrem var begrenset for eksempel har jeg heldigvis flere alternativer til å ta vare på huden min enn de hadde - og med deres madonnagener stiller jeg sterkere i så måte..

Men rens, fukt og riktig hudpleie fungerer for de aller fleste - det er ikke salgsgimmik.. Det er fakta. 

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

La oss snu dette, hvor har du dekning for at det er en sammenheng mellom hudpleie og kreft? 

Anonymkode: f6dec...d9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...