Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

er det noen som føler at Define mot gulskjær (den lilla shampoen og balsam)egentlig virker mot gulskjær? frisøren sa at hvis jeg ville bli kvitt gulskjær skulle jeg bruke lilla shampo eller skum. Define er den eneste jeg har funnet som er lilla. Har dere andre forslag til lilla shampo som funker?

Hilsen en som vil ha litt kaldere blondfarge :o)

Skrevet

Ja, den funker! Et tips er å la shampooen virke lengre enn det du vanligvis pleier å la den virke. Det samme med balsamen. Det blir på en måte som en kur :)

Skrevet

rart at frisøren som anbefalte lilla shampoo ikke nevnte at de har produkter som er mye bedre enn define. bl.a wella og l'oreal professionnel som selges hos frisersalonger er mye bedre enn define.

Skrevet

Den lilla shampooen fra Define ødela mitt hår! Jeg vil IKKE anbefale denne. Jeg har brukt både KMS og Loreal Professionel som er mot gulskær i håret, og disse er mye bedre.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg heller også mot produkter som selges hos frisører...

Skrevet
Den lilla shampooen fra Define ødela mitt hår! Jeg vil IKKE anbefale denne. Jeg har brukt både KMS og Loreal Professionel som er mot gulskær i håret, og disse er mye bedre.

På hvilken måte ble håret ditt ødelagt da??

Skrevet

Håret mitt ble "trått", tørt og livløst. Og med beskjeden fra frisøren om å aldri bruke det i håret mitt igjen, havnet de rett i søpla.

Skrevet

Bruk heller en silvershampoo, det sa frisøren til meg.

Gjest diorgirly
Skrevet

At den virker, det gjør den. Men selv fikk jeg kjempetørt hår av å bruke lilla shampo og balsam fra define, så det er nok ikke noe jeg ville anbefalt :/

Skrevet

hva slags produkt er matrix so silver? shampoo, balsam, toning?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...