Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #1 Skrevet 10. april 2006 Hei! er det noen som føler at Define mot gulskjær (den lilla shampoen og balsam)egentlig virker mot gulskjær? frisøren sa at hvis jeg ville bli kvitt gulskjær skulle jeg bruke lilla shampo eller skum. Define er den eneste jeg har funnet som er lilla. Har dere andre forslag til lilla shampo som funker? Hilsen en som vil ha litt kaldere blondfarge :o)
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #2 Skrevet 10. april 2006 Ja, den funker! Et tips er å la shampooen virke lengre enn det du vanligvis pleier å la den virke. Det samme med balsamen. Det blir på en måte som en kur
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #3 Skrevet 10. april 2006 rart at frisøren som anbefalte lilla shampoo ikke nevnte at de har produkter som er mye bedre enn define. bl.a wella og l'oreal professionnel som selges hos frisersalonger er mye bedre enn define.
Mint Skrevet 10. april 2006 #4 Skrevet 10. april 2006 Den lilla shampooen fra Define ødela mitt hår! Jeg vil IKKE anbefale denne. Jeg har brukt både KMS og Loreal Professionel som er mot gulskær i håret, og disse er mye bedre.
Gjest gjest1 Skrevet 10. april 2006 #5 Skrevet 10. april 2006 Jeg heller også mot produkter som selges hos frisører...
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #6 Skrevet 11. april 2006 Den lilla shampooen fra Define ødela mitt hår! Jeg vil IKKE anbefale denne. Jeg har brukt både KMS og Loreal Professionel som er mot gulskær i håret, og disse er mye bedre. ← På hvilken måte ble håret ditt ødelagt da??
Mint Skrevet 11. april 2006 #7 Skrevet 11. april 2006 Håret mitt ble "trått", tørt og livløst. Og med beskjeden fra frisøren om å aldri bruke det i håret mitt igjen, havnet de rett i søpla.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #8 Skrevet 11. april 2006 Bruk heller en silvershampoo, det sa frisøren til meg.
Gjest diorgirly Skrevet 11. april 2006 #9 Skrevet 11. april 2006 At den virker, det gjør den. Men selv fikk jeg kjempetørt hår av å bruke lilla shampo og balsam fra define, så det er nok ikke noe jeg ville anbefalt :/
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2006 #11 Skrevet 12. april 2006 hva slags produkt er matrix so silver? shampoo, balsam, toning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå