AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Skrevet 18 timer siden Hjelp... Jeg er snart 50, er bedt med på en konsert, og har ingenting å ha på meg. Må ut å kjøpe noe til uken, men hva? Ønsker ikke å kle meg som en ungdom, men heller ikke som en gammel dame, så hvilken alternativer finnes innen dagens mote? Tips? Anonymkode: ddd10...581
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Skrevet 17 timer siden Hvilken konsert er det? Litt forskjell på Vassendgutane og operahuset, liksom. Anonymkode: 2ef7a...cc6 2 2 5
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Skrevet 17 timer siden Kommer litt an på hva slags konsert det er og hvor den finner sted. Tar ikke på meg fin kjolen når jeg går på Bruce Springsteen liksom. Anonymkode: 85e24...955 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Skrevet 17 timer siden Har mye å si hva slags konsert. Og hva du trives med å bruke av klær. Anonymkode: 195dc...776 2
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvilken konsert er det? Litt forskjell på Vassendgutane og operahuset, liksom. Anonymkode: 2ef7a...cc6 Ja selvfølgelig😅 Det er en konsert med A1, en popgruppe fra 90 tallet. Anonymkode: ddd10...581
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kommer litt an på hva slags konsert det er og hvor den finner sted. Tar ikke på meg fin kjolen når jeg går på Bruce Springsteen liksom. Anonymkode: 85e24...955 Det er en konsert med en popgrupoe fra 90 tallet🙂 Anonymkode: ddd10...581
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #7 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har mye å si hva slags konsert. Og hva du trives med å bruke av klær. Anonymkode: 195dc...776 Det er en konsert med en popgruppe fra 90 tallet. Jeg liker godt jeans, så noe som kan brukrs med det😅 Anonymkode: ddd10...581
visp Skrevet 17 timer siden #8 Skrevet 17 timer siden Bare ta noe du kunne hatt om du møtte venner på en øl:) 3
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #9 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja selvfølgelig😅 Det er en konsert med A1, en popgruppe fra 90 tallet. Anonymkode: ddd10...581 Er det ikke bare ta på seg noen jeans og en pen topp av et eller annet slag? Hadde ikke giddet å pynte meg i kjole for en slik type konsert. Anonymkode: 2ef7a...cc6 3
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #10 Skrevet 17 timer siden Da hadde jeg sett etter en fin topp du liker, som fint kan brukes med jeans. Trenger ikke å pynte deg for sånn konsert. Anonymkode: 195dc...776 1
Snabeltann Skrevet 17 timer siden #11 Skrevet 17 timer siden Hadde kjøpt en t-skjorte i merchsjappa utenfor 2
visp Skrevet 17 timer siden #12 Skrevet 17 timer siden Snabeltann skrev (2 minutter siden): Hadde kjøpt en t-skjorte i merchsjappa utenfor Gå i BH`n til lokalene da eller? 500,- for en t-skjorte med A1 på! Nei. 1 1
Snabeltann Skrevet 17 timer siden #13 Skrevet 17 timer siden visp skrev (Akkurat nå): Gå i BH`n til lokalene da eller? 500,- for en t-skjorte med A1 på! Nei. Tja, si ikke det. Jeg kjøpte for 650 til Billie Eilish🤣 massesuggesjon 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #14 Skrevet 17 timer siden Snabeltann skrev (2 minutter siden): Tja, si ikke det. Jeg kjøpte for 650 til Billie Eilish🤣 massesuggesjon Den kjøpte datteren min og, men den var jo kul, og hun har brukt den mye i ettertid og. Anonymkode: 195dc...776
Snabeltann Skrevet 17 timer siden #15 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den kjøpte datteren min og, men den var jo kul, og hun har brukt den mye i ettertid og. Anonymkode: 195dc...776 Jeg også 2
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #16 Skrevet 17 timer siden Jeans og band-t-skjorte. Anonymkode: 4e206...507 1
Kvalitet Skrevet 17 timer siden #17 Skrevet 17 timer siden Jeg hadde gått for et langt poplinskjørt, enkel T -skjorte, enkle sneakers og skinnjakke.
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #18 Skrevet 17 timer siden Jeg er rundt 50 og pleier å satse på sorte klær. Ofte bukse (dressbukse av den behagelige, litt løse typen), band-t-skjorte (trenger ikke å være samme band) og skinnjakke. Eventuelt jeans og blazer. Jeg går mest på andre typer konserter da, mest progrock, av og til jazz. Må ha gode sko på konsert, så alltid dr. Martens, eventuelt sneakers hvis det er midt på sommeren. Jeg tar også en crossbody-veske som kan lukkes ordentlig. Det betyr ikke så mye hva man har på seg, jeg legger sjelden merke til hva andre går i når jeg er på konsert. Men det er alltid en fordel å føle seg vel. Kos deg! Anonymkode: 3147d...29a 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #19 Skrevet 10 timer siden Jeg hadde tatt på meg sneakers, jeans og en skjorte tror jeg. Jeg liker å gå sånn. Er ikke så glad i skjørt og kjoler. Kanskje noe kule 90 talls pynt og detaljer . Anonymkode: 1aa70...5ec 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #20 Skrevet 9 timer siden Den unge generasjonen typ gen z liker å kle seg som konserten de skal på. Så bare å unngå å kle deg som du hører til på scenen så er du trygg. Vil du kle deg som millenial har du mye å velge mellom. Mange kjøper en t skjorte på merch før konserten å bruker den. Jeg liker selv å kunne kle av meg litt så jeg ikke blir for varm. Kortermet. Så varierer antrekket fra hvor konserten er men jeg kjører min personlige hverdagsstil og behagelige sko. Jeg hår mest i kjoler å skjørt så da blir det slik på konsert også. Innimellom bukser. Tenker du kan ha på deg hva du selv føler deg komfortabel i. Men sko er viktig og å kunne kle av seg litt hvis det blir varmt noe jeg alltid synes det blir. Anonymkode: 193bd...ece
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå