AnonymBruker Skrevet 5. april #1 Skrevet 5. april Påske er eggtid, hvilken form har du inntatt egget ditt idag? Anonymkode: 1029d...58a
AnonymBruker Skrevet 5. april #4 Skrevet 5. april 2 😊(smilende) på brødskive med røkelaks Anonymkode: 25bf5...5c5 1
AnonymBruker Skrevet 5. april #5 Skrevet 5. april Et stekt egg på buldak sammen med julepølse Anonymkode: f5804...2da
AnonymBruker Skrevet 5. april #7 Skrevet 5. april Et smilende egg (og brød) til frokost. Nå skal jeg straks lage vaffelrøre - med egg i så klart 🙂 Anonymkode: d79c7...d34 1
AnonymBruker Skrevet 5. april #8 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Et smilende egg (og brød) til frokost. Nå skal jeg straks lage vaffelrøre - med egg i så klart 🙂 Anonymkode: d79c7...d34 Glemte jo å nevne påskeegget mitt 🙂 Anonymkode: d79c7...d34
AnonymBruker Skrevet 5. april #9 Skrevet 5. april Ett rått egg, samt resten av innholdet i påskeegget da🙊 Anonymkode: 68e81...000
mommyaka Skrevet 5. april #12 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Freia fylte. Anonymkode: e1209...90a Me2 🤣
AnonymBruker Skrevet 5. april #13 Skrevet 5. april egg blandet i "kinesisk" stekt ris. Anonymkode: d7ee2...ab8 1
AnonymBruker Skrevet 5. april #14 Skrevet 5. april Kun sjokolade-egg 😅 Hadde eggesalat på lunsjbordet men spiste ikke av den. Hadde tenkt å koke egg, men var endel kjøttpålegg som nærmet seg utløp, hadde heller fokus på å spise opp det før det ble dårlig. Anonymkode: 99e1b...8a8 1
Pawn Hearts Skrevet 5. april #16 Skrevet 5. april Smilende til frokost, pluss egg rørt ut i stekt ris. Nå leste jeg at de mener egg forebygger Alzheimers. Jeg er redd det ikke gjelder påskeegg. 2
AnonymBruker Skrevet 5. april #17 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ett rått egg, samt resten av innholdet i påskeegget da🙊 Anonymkode: 68e81...000 🤨 Anonymkode: 5a7fc...55b 1
AnonymBruker Skrevet 5. april #19 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (13 minutter siden): 🤨 Anonymkode: 5a7fc...55b Hva? Reagerer du på at jeg spiser råe egg? Anonymkode: 68e81...000
AnonymBruker Skrevet 5. april #20 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva? Reagerer du på at jeg spiser råe egg? Anonymkode: 68e81...000 Det var ikke meg som reagerte på ditt første innlegg, der du nevnte rått egg. Ville bare si at rått egg spiser jeg også. Men i kamuflert form- nemlig som eggedosis 😉 🥰 Anonymkode: d79c7...d34
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå