Gå til innhold

Binysgjerrig eller bare fantasi?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har runket foran noen menn på nudiststrand noen ganger, selv om det snart er 10 år siden sist nå.

Tanken på at folk ser på meg har alltid gjort meg kåt og aller helst skulle jeg runket foran damer, men de er sjelden på slike steder. Det hender jeg fortsatt fantaserer om å runke foran andre, men siden jeg nå er gift blir det med fantasiene. Men i mine fantasier hender det jeg tenker at menn stryker skaftet og ballene mine for å hjelpe meg med å komme og det er en spennende tanke.

Det har skjedd ved noen anledninger at menn har tatt på pikken min, men det er vært på swingersklubber og jeg har alltid trukket meg vekk da for når det faktisk skjer i virkeligheten synes jeg det er ekkelt. En annen gang lot jeg en mann runke meg i kanskje 30 sekunder i bytte mot ar jeg fikk ha en kveld alene med kona hans (vi møttes også for trekant før og etter dette), men også da følte jeg på et ubehag.

Jeg har spurt meg selv om jeg er binysjerrig eller bare liker fantasere, og jeg har nok konkludert med at det er det siste. Med mindre det er noe i underbevisstheten min som "egentlig" vil mer, men det vet jeg rett og slett ikke.

Er det flere som fantaserer om slikt, men som i virkeligheten har tydeligere grenser?

Hadde vært interessant å høre 😁

#69dudes

Anonymkode: 2ee2a...19f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også opplevd at jeg har flere grenser og sperrer, enn jeg har fantasier, men at jeg kanskje bare trenger litt tid. 

Vi var sammen med et annet par i vinter, og jeg vet fra før av, at han gjerne vil eksperimentere med menn. Vi sugde så vidt på hverandre, men det ble mindre enn jeg hadde tenkt. Det som hjelper er at damene synes det er hot, og ikke får avsmak av å se på. Jeg har ikke noe ønske om å ha sex med menn alene, men hadde likt at det fløt helt fritt i en gruppesammenheng, og at vi ikke bare ser på, når damene leker med hverandre. 

Anonymkode: 69c93...c16

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg har også opplevd at jeg har flere grenser og sperrer, enn jeg har fantasier, men at jeg kanskje bare trenger litt tid. 

Vi var sammen med et annet par i vinter, og jeg vet fra før av, at han gjerne vil eksperimentere med menn. Vi sugde så vidt på hverandre, men det ble mindre enn jeg hadde tenkt. Det som hjelper er at damene synes det er hot, og ikke får avsmak av å se på. Jeg har ikke noe ønske om å ha sex med menn alene, men hadde likt at det fløt helt fritt i en gruppesammenheng, og at vi ikke bare ser på, når damene leker med hverandre. 

Anonymkode: 69c93...c16

Spennende.

Jeg fantaserer også om å knulle en dama bakfra mens mannen hennes ligger under og lydig slikker ballene og skaftet mitt. Så i en cuckold-setting tenner den tanken meg, men alene med en mann frister ikke meg heller.

Jeg har heller ikke lyst til å bruke munnen på en annen mann, ei heller har jeg fantasert om det. Men at det flyter litt mer i gruppesammenheng virker spennende.

Takker for svar!

TS

Anonymkode: 2ee2a...19f

Skrevet

Æsj, er det vanlig at menn klår på pikken til heterofile på swingers sånn uten videre?

Anonymkode: afc26...c33

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Æsj, er det vanlig at menn klår på pikken til heterofile på swingers sånn uten videre?

Anonymkode: afc26...c33

Nei, det er ikke vanlig at noen tar på andre uten samtykke i en swingers-situasjon. Det gjelder for alle legninger.

Anonymkode: 52254...7d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...