Gå til innhold

Dere damer 45-55....

Fremhevede innlegg

Skrevet
tvertimot skrev (4 minutter siden):

I og med at jeg er i den alderen selv så kjenner jeg mange "jevnaldrende", det kan jeg fortelle det at single damer i den alderen de er som hovedregel ganske så desperate og lysten på forhold igjen, nesten panisk fordi de ikke har noen. Årsaken til at de ikke har noen er ofte fordi de tror drømmeprinsen skal dukke opp, og fordi de er bittre for at forholdet de var i havarerte (med en som ikke var en slik prins de drømmer om), de overvurderer seg kraftig på markedet (i hvert fall drømmer de om menn som de først som sist kan legge fra seg å drømme om, de drømmene går ikke i oppfyllelse), noe de trøster seg med ved å søke mot langt yngre menn (guttunger som kunne vært sønnen) som i hvert fall ikke vil innlede noe med dem. Når eksen finner ei annen går de i hvert fall av hengslene og blir ganske så rabiate er mitt inntrykk.

Hvor i landet befinner disse damene seg?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

K45 her ser etter en mann på 35-45 år. Nettet er ikke stedet for meg og treffe en mann.

Liker at en mann tar initiativet til kontakt. Gjerne på fest og gjennom venner av venner, på festival, på tur i marka, på treningssenteret osv.  

Anonymkode: 4cbe2...578

Skrevet
Strigiformes skrev (8 minutter siden):

Hvor i landet befinner disse damene seg?

På vestlandet og Østlandet de jeg kjenner til, men sikkert i andre deler av landet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

🤢🤮
Hvis du lurer TS, dette representerer ikke virkeligheten.

Anonymkode: bcb90...1d4

ts

Lurte ikke.... og enig med dine uttrykk...

Anonymkode: 4f3db...094

Skrevet

Du finner meg på jobb og hjemme. Er vel gjerne derfor jeg er singel, kanskje.

Anonymkode: c63ea...5ec

Skrevet
tvertimot skrev (17 minutter siden):

På vestlandet og Østlandet de jeg kjenner til, men sikkert i andre deler av landet.

Ragebaiting?

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Mye ute i naturen å går😉

Anonymkode: e3ba7...21a

Jeg også😊 Flere timer ute i skogen hver dag, men ser muligens ikke ut som den peneste versjonen av meg selv når jeg går rundt og tråkker (ikke bryr jeg meg heller). Hender jeg slår av en prat med fremmede jeg treffer på i skogen, og jeg tenker at det egentlig hadde vært en passende anledning for dem å sjekke meg opp da dersom de ville. Det har hendt en sjelden gang faktisk.

K41

Anonymkode: 5fd45...d45

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg også😊 Flere timer ute i skogen hver dag, men ser muligens ikke ut som den peneste versjonen av meg selv når jeg går rundt og tråkker (ikke bryr jeg meg heller). Hender jeg slår av en prat med fremmede jeg treffer på i skogen, og jeg tenker at det egentlig hadde vært en passende anledning for dem å sjekke meg opp da dersom de ville. Det har hendt en sjelden gang faktisk.

K41

Hvilken skog trives og går du mest i...sånn btw... 

Skrevet

K49 her. Jeg er ikke singel nå, men var singel fra 46-47. Jeg tok meg litt tid alene etter at jeg kom ut av et langvarig forhold. Når jeg var klar for å date igjen tenkte jeg først at jeg skulle unngå apper. Jeg så meg rundt i lokalmiljøet mitt, men så at i et bomiljø med i hovedsak eneboliger er det få single. Jeg deltar i frivillig arbeid lokalt, men det var heller ikke riktig arena. De få mennene som var single var en del yngre enn meg. Å flørte på jobb var absolutt ikke aktuelt og jeg er ikke så ofte på fest. På trening vil jeg være i fred.  Så jeg prøvde Facebook dating og møtte en fin mann i femtiårene ganske fort.

Anonymkode: 850e5...532

Skrevet

Gjennom venner, eller på campingplass. Innimellom på festivaler. 

Tror det hadde vært vanskelig å få meg interessert i en samtale andre steder. Muligens på en fergekai. 

Anonymkode: 57d05...0bf

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Kjerringer på 45-55 trenger ikke deg ts. De vil ha frihet og leve livet uten å ha en partner diltende etter seg. 

Anonymkode: 01fd1...580

Snakk for deg selv 😄 

Har partner jeg, men han dilter ikke etter meg. Han er selvfølgelig selvstendig og kan ta sine egne avgjørelser. Skulle da bare mangle. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

K49 her. Jeg er ikke singel nå, men var singel fra 46-47. Jeg tok meg litt tid alene etter at jeg kom ut av et langvarig forhold. Når jeg var klar for å date igjen tenkte jeg først at jeg skulle unngå apper. Jeg så meg rundt i lokalmiljøet mitt, men så at i et bomiljø med i hovedsak eneboliger er det få single. Jeg deltar i frivillig arbeid lokalt, men det var heller ikke riktig arena. De få mennene som var single var en del yngre enn meg. Å flørte på jobb var absolutt ikke aktuelt og jeg er ikke så ofte på fest. På trening vil jeg være i fred.  Så jeg prøvde Facebook dating og møtte en fin mann i femtiårene ganske fort.

ts

Hva er bra/annerledes med facebook dating i forhold til andre plattformer synes du? Om du har prøvd.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

ts

Hva er bra/annerledes med facebook dating i forhold til andre plattformer synes du? Om du har prøvd.. 

Jeg har ikke prøvd andre apper, men fikk Facebook dating anbefalt av venninner. Jeg syntes det var fint at jeg kunne se hvem som hadde likt min profil, det tror jeg ikke man kan i alle apper. Jeg synes også at det var et stort pluss at jeg kunne se det hvis vi hadde felles kjente.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvilken skog trives og går du mest i...sånn btw... 

De sørlandske skogene😉

Skrevet

K50 her og meg finner du plutselig ute på byen, men jeg sitter alene som er selvvalgt, blir alltid sjekket opp med de mest tafatte sjekkereplikkene ever, blir lei å drar hjem. Jeg er lei menn som ikke er emosjonelt tilgjengelige, de skal se hvor dette kan ende og egoister så det holder. Min erfaring er dessverre at menn på min alder kun er ute etter kortvarig morro. Jeg er ute etter en parter. Men hadde vært hyggelig om jeg hadde møtt deg ved baren!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Kanskje noe i måten du ordlegger deg på? Kanskje "vi har hørt dette før" og tillegger deg intensjoner og meninger du ikke har. Det er ikke lett å kommunisere med grupper av folk i et forum.

Anonymkode: bcb90...1d4

Nei. Her må jeg støtte ts litt. Han er jo så ydmyk som det går an. Likevel spyr kvinneguiden ut masse negativt, projesjert dritt over på andre. Har skrevet om det samme i en annen tråd også, hvordn annen ts ble haglet ned av et enkelt spørsmål.

Ikke spør her inne hvis du ønsker seriøse svar, er mitt råd ts. 

Anonymkode: 6e8c0...628

Skrevet

Jeg forstår ikke at det kunne bli så mye negativt fra innlegget til TS, mulig jeg leser det med de positive brillene på.. men det er nå de brillene jeg har på 98 prosent av tiden 😊

Jeg er jo i den oppgitte alder, og om en mann hadde kontaktet meg egentlig hvor som helst på en hyggelig måte så hadde jeg ikke reagert negativt på det. Så jeg tenker at han kan ta initiativ til en samtale og at de fleste vil ta det positivt 😊

Jeg hadde nok aldri turt selv riktignok så mulig det er er derfor jeg synes de som tør fortjener å bli møtt på samme høflige, blide vis som man møter andre henvendelser man forventer 😊

Personlig gjør jeg lite sosialt, men skulle noen ta kontakt med meg der jeg er så vil de få et smil og en prat 😊

Lykke til, det glemte jeg å si sist så beklager det 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...