Gå til innhold

Dere damer 45-55....

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, det var ikke tanken, det var for å bidra til noe jeg allikevel er med på innimellom, det var kun som en tråd videre på forslaget om å bli/være instruktør som noen nevnte, absolutt ikke FOR Å MØTE!! Slapp helt av...jeg er, for å gjenta meg selv, IKKE desperat... men åpen...

Anonymkode: 4f3db...094

Min reaksjon handlet ikke om din "desperasjon", men om min opplevelse av trygghet. Ja, du ville møtt meg som singel kvinne over 40 på en slik tur, men kanskje jeg hadde hatt på en falsk giftering for du skremte meg... 

Anonymkode: bcb90...1d4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kjerringer på 45-55 trenger ikke deg ts. De vil ha frihet og leve livet uten å ha en partner diltende etter seg. 

Anonymkode: 01fd1...580

Snakk for deg selv. Det er ikke alle "kjerringer" som er bitre eller helt ferdig med menn. De fleste er åpne for et nytt forhold, selv om de trives som singel og ikke direkte trenger en mann.

Anonymkode: 8c2fa...36c

AnonymBruker
Skrevet

Nå er ikke jeg singel,men hadde jeg vært det så hadde jeg vært å finne på treningssenteret, på tur med hunden (her kommer man i prat med så mange mennesker at det kan være rene gullgruven😆) i hundeparken, eller på jobben (her er det også lett å utvide nettverket, bli med på aktiviteter utenom arbeidstid osv). 

Anonymkode: b038a...50d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

ts

Hei, tror du virkelig ikke har lest det jeg skriver, jeg er virkelig IKKE desperat, det jeg spør om er hvor single damer i den alderen er mottakelig for å møtes og hvor gjør de seg tilgjengelig for det? At jeg lufter det nå etter 4-5 år sier vel at jeg ikke er desperat.. så kan jeg godt være åpen for at jeg kan bli enda mer inkluderende og åpen, men føler ikke at det er der det stopper, sitter ikke i stua i håp om at noen kommer banker på... 

Jeg er mottakelig hvor som helst,så lenge du er hyggelig og høflig,med sosiale antenner. Du finner meg ikke så mange steder,da. På tur med hunden i nærområdet og i skogen,eller på butikken 😄

Anonymkode: 73455...6ef

AnonymBruker
Skrevet

ts

Hvorfor er det så mange som er mistenksomme eller legger inn en negativ side i sine kommentarer? Jeg spør helt åpent, er nysgjerrig, jeg er ikke desperat, må ikke ha dame inn i livet mitt for enhver pris, jeg kan vaske både hus og klær selv, lage hverdagsmat, julemiddag og lapskaus fra bunn... men det hadde vært hyggelig etter noe tid å finne en jeg kan dele hyggelige ting med også. Så med nysgjerrighet, ærlighet og oppriktighet så takker jeg for alle gode forslag og tar gjerne imot flere!!

PS. Jeg sitter ikke stille i stua, jeg er mye ute og er sosial også. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Ja, det er vi nok... vi trenger gjerne en dame for å få oss ut og opp... så da leter vi alle på feil plass??

Ingen kvinne vil ha en mann som må bli fortalt hva han skal gjøre. 

Anonymkode: c4241...225

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hei 🙂 

Ja, deg! Hvor treffer jeg deg, dame 45-55, hen? Du som også er åpen for å møtes... ikke si "over alt" som på kafeen, butikken osv, men hvor ser du etter meg? Hvor er du mottakelig og åpen for at jeg skal se deg? M51 går helst ikke i butikker, sjeldent på kafé, ikke på strikkeklubb osv... Men ser etter deg ofte på nett, tilgjengelig der "24/7"...

Meg hadde du nok truffet i lokalmiljøet, altså velforeninger, dugnader og annet frivillighetsarbeid.

Anonymkode: 47285...d64

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor er det så mange som er mistenksomme eller legger inn en negativ side i sine kommentarer?

Kanskje noe i måten du ordlegger deg på? Kanskje "vi har hørt dette før" og tillegger deg intensjoner og meninger du ikke har. Det er ikke lett å kommunisere med grupper av folk i et forum.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Min reaksjon handlet ikke om din "desperasjon", men om min opplevelse av trygghet. Ja, du ville møtt meg som singel kvinne over 40 på en slik tur, men kanskje jeg hadde hatt på en falsk giftering for du skremte meg... 

ts

Takk, jeg forstår godt ditt behov for trygghet, trygghet er bunnplanken i alt, så den ser jeg og det var ingen tanke om å være en ekkel turvert, mer som en sosial arena der man kan, om alt ligger tilrette, tilfeldigvis møte den neste.. som flere påpeker, kom deg mer ut, treff folk og vær sosial.. jeg tror jeg hadde hatt mer å bidra med som turvert i DNT enn i fotoklubb... men jeg forstår godt hva du mente nå og var ikke min intuisjon. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ingen kvinne vil ha en mann som må bli fortalt hva han skal gjøre. 

Anonymkode: c4241...225

ts

Godt poengtert og absolutt ikke, men det er enklere når man er to....var meningen...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Snakk for deg selv. Det er ikke alle "kjerringer" som er bitre eller helt ferdig med menn. De fleste er åpne for et nytt forhold, selv om de trives som singel og ikke direkte trenger en mann.

ts

Flott!! Enig med deg og er hva jeg tenker også, bitre menn (og kvinner) kan godt bare la være egentlig... eller gå i seg selv da... 

• Nyttig 1
Skrevet

Tror nok ikke damer flest er redde for at menn skal ta kontakt da vi er ganske oppegående i vår alder. Så lenge man er høflig og grei, og kan ta en avvisning.

Alle er ikke for alle, og noen vil helst være alene. 

AnonymBruker
Skrevet

Du finner meg på Tinder. K48.

Anonymkode: 5872c...f91

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

ts

Godt forslag! Har du prøvd? Erfaringer med det? Eller kanskje andre har? 

Jeg har ikke prøvd, men har ei venninne som har prøvd. Hun er fremdeles singel, men har møtt masse nye mennesker og kost seg på ferietur. Poenget med sånne turer er vel nettopp å bare treffe andre mennesker i nye omgivelser, bli kjent med folk og ta det som det kommer. Ikke noe stress eller press, og man ender jo uansett opp med mange fine minner.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

ts

Flott!! Enig med deg og er hva jeg tenker også, bitre menn (og kvinner) kan godt bare la være egentlig... eller gå i seg selv da... 

Ja, jeg synes det er synd at et enkelt spørsmål om tips til hvor man kan treffe damer på sin alder, blir møtt med sånne sure oppstøt og beskyldninger om å være desperat. Det er så unødvendig.
Lykke til i jakten på drømmedama! :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

K45 her. Jeg lurer også på hvor hen i virkeligheten man kam møte en mann. Jeg har nok blitt hjemmekjær i det siste men jeg er fremdeles å finne på jobb (arbeider på en stor arbeidsplass), på kafeer og kulturelle arrangementer. Trener gjør jeg hjemme og ute. Jeg er også passivt på tinder.

Jeg var mye mer ute blant folk og reiste hit og dit i mine yngre dager, men kom sjeldent i kontakt med folk. Litt småprat og høflighetsfaser her og der, men aldri noe mer. Har bare slått meg til ro, tror jeg, om at det er sånn for meg. 

Ønsker TS masse lykke til da det er en helt reell og normsl problemstilling. Leser ikke innleggene dine som desperate i det heletatt🍃

Anonymkode: b5c37...133

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

K45 her. Jeg lurer også på hvor hen i virkeligheten man kam møte en mann. Jeg har nok blitt hjemmekjær i det siste men jeg er fremdeles å finne på jobb (arbeider på en stor arbeidsplass), på kafeer og kulturelle arrangementer. Trener gjør jeg hjemme og ute. Jeg er også passivt på tinder.

Jeg var mye mer ute blant folk og reiste hit og dit i mine yngre dager, men kom sjeldent i kontakt med folk. Litt småprat og høflighetsfaser her og der, men aldri noe mer. Har bare slått meg til ro, tror jeg, om at det er sånn for meg. 

Ønsker TS masse lykke til da det er en helt reell og normsl problemstilling. Leser ikke innleggene dine som desperate i det heletatt🍃

Anonymkode: b5c37...133

ts

Tusen takk❤️ og lykke til selv!!! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kjerringer på 45-55 trenger ikke deg ts. De vil ha frihet og leve livet uten å ha en partner diltende etter seg. 

Det varierer.  Mange søker partner for å kjøre MC,dra på Am-car treff, hygge og kos. Se filmer fra 70-80 tallet.  Generelt gjenopta det livet man "mistet" som 20-40 åringer.  Er mange som opplever ny forelskelse og et helt nytt liv i den alderen. 

Klart,det finnes mange "døde" kvinnfolk,dem får holde seg til bøker og sur kaffe... 

Anonymkode: c1bdc...7db

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

I og med at jeg er i den alderen selv så kjenner jeg mange "jevnaldrende", det kan jeg fortelle det at single damer i den alderen de er som hovedregel ganske så desperate og lysten på forhold igjen, nesten panisk fordi de ikke har noen. Årsaken til at de ikke har noen er ofte fordi de tror drømmeprinsen skal dukke opp, og fordi de er bittre for at forholdet de var i havarerte (med en som ikke var en slik prins de drømmer om), de overvurderer seg kraftig på markedet (i hvert fall drømmer de om menn som de først som sist kan legge fra seg å drømme om, de drømmene går ikke i oppfyllelse), noe de trøster seg med ved å søke mot langt yngre menn (guttunger som kunne vært sønnen) som i hvert fall ikke vil innlede noe med dem. Når eksen finner ei annen går de i hvert fall av hengslene og blir ganske så rabiate er mitt inntrykk.

AnonymBruker
Skrevet
tvertimot skrev (2 minutter siden):

I og med at jeg er i den alderen selv så kjenner jeg mange "jevnaldrende", det kan jeg fortelle det at single damer i den alderen de er som hovedregel ganske så desperate og lysten på forhold igjen, nesten panisk fordi de ikke har noen. Årsaken til at de ikke har noen er ofte fordi de tror drømmeprinsen skal dukke opp, og fordi de er bittre for at forholdet de var i havarerte (med en som ikke var en slik prins de drømmer om), de overvurderer seg kraftig på markedet (i hvert fall drømmer de om menn som de først som sist kan legge fra seg å drømme om, de drømmene går ikke i oppfyllelse), noe de trøster seg med ved å søke mot langt yngre menn (guttunger som kunne vært sønnen) som i hvert fall ikke vil innlede noe med dem. Når eksen finner ei annen går de i hvert fall av hengslene og blir ganske så rabiate er mitt inntrykk.

🤢🤮
Hvis du lurer TS, dette representerer ikke virkeligheten.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...