AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #41 Skrevet 21 timer siden Blåtrå skrev (2 minutter siden): Menn rundt 50, er som regel treige, etter min erfaring. Ja, det er vi nok... vi trenger gjerne en dame for å få oss ut og opp... så da leter vi alle på feil plass?? Anonymkode: 4f3db...094
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #42 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei 🙂 Ja, deg! Hvor treffer jeg deg, dame 45-55, hen? Du som også er åpen for å møtes... ikke si "over alt" som på kafeen, butikken osv, men hvor ser du etter meg? Hvor er du mottakelig og åpen for at jeg skal se deg? M51 går helst ikke i butikker, sjeldent på kafé, ikke på strikkeklubb osv... Men ser etter deg ofte på nett, tilgjengelig der "24/7"... Anonymkode: 4f3db...094 Tinder Anonymkode: de0eb...a4a
Turpåfjell Skrevet 21 timer siden #43 Skrevet 21 timer siden Kom på at det finnes Mingle grupper 40+ i enkelte byer. Samt DNT turer for single i ulike aldersgrupper
Gaia Skrevet 21 timer siden #44 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei 🙂 Ja, deg! Hvor treffer jeg deg, dame 45-55, hen? Du som også er åpen for å møtes... ikke si "over alt" som på kafeen, butikken osv, men hvor ser du etter meg? Hvor er du mottakelig og åpen for at jeg skal se deg? M51 går helst ikke i butikker, sjeldent på kafé, ikke på strikkeklubb osv... Men ser etter deg ofte på nett, tilgjengelig der "24/7"... Anonymkode: 4f3db...094 Hvis du skal treffe en kvinne, må du faktisk enten på en datingapp, eller så må du engasjere deg i noe utenfor jobb. En hobby eller noe, f.eks. Hvis du er av typen som helst ikke drar noe sted, så er det vanskelig å date noen også. 1
Blåtrå Skrevet 21 timer siden #45 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, det er vi nok... vi trenger gjerne en dame for å få oss ut og opp... så da leter vi alle på feil plass?? Anonymkode: 4f3db...094 Den største feilen menn gjør, er å ikke holde i gang en samtale. Det renner bare ut i sanden. 2 2
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #46 Skrevet 21 timer siden Jeg er 45 år, men ville du treffe meg og mine venninner finner du oss mest sannsynlig en fredag eller lørdag på en bar (ikke hver helg altså) der vi kan prate sammen, vi kommer ofte i snakk med andre, både de og vi tar kontakt, ikke nødvendigvis for å sjekke hverandre opp. Anonymkode: aa35c...b25
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #47 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg trenger ingen. Og ihvertfall ikke en mann som er på nett 24/7 og scroller etter damer. Jeg kan møtes ute i den virkelige verden Anonymkode: a0e5b...c45 DETTE! Jeg er mye på nett/PC-en selv, men ikke for å finne meg en mann. Jeg lever generelt livet mitt ikke for å finne meg en mann. Om det skulle dukke opp én tilfeldigvis så hadde det vært hyggelig, men fremdeles er det ikke målet mitt med livet, eller tidsbruken min. Hvis du, TS; lever livet ditt utelukkende på jakt etter ei/flere (?) damer, er det noe med prioriteringene dine. Lev ditt liv, prøv å inkluder andre, og slipp andre innpå, for å bli kjent. Både du med de, og de med deg. Så kanskje noe klaffer for deg og. Men desperasjon stinker.... Æsj. Anonymkode: bcb90...1d4
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #48 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Tror du må utvide boksen litt 🤭 Anonymkode: eb346...1ae ts Det er godt observert og grunnlaget for min tråd som starter med "Hvor?" Anonymkode: 4f3db...094
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #49 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ts Det er godt observert og grunnlaget for min tråd som starter med "Hvor?" Anonymkode: 4f3db...094 Hva liker du å drive med da? Kan du gjøre det mer sosialt så du treffer folk samtidig som du gjør noe du liker? Hvis du begynner på strikkekurs eller dansekurs KUN for å treffer damer er det veldig lite sjarmerende. Gjør ting du liker å gjøre, men sammen med andre. Liker du å ta bilder? Bli med i en klubb og få på utflukt? Liker du å fiske, bli med på fellesturer, eller meld deg opp som frivillig instruktør? Del av DEG, så finner du noen som liker DEG. Anonymkode: bcb90...1d4
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #50 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): ts Det er godt observert og grunnlaget for min tråd som starter med "Hvor?" Anonymkode: 4f3db...094 KG Anonymkode: eb346...1ae
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #51 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): DETTE! Jeg er mye på nett/PC-en selv, men ikke for å finne meg en mann. Jeg lever generelt livet mitt ikke for å finne meg en mann. Om det skulle dukke opp én tilfeldigvis så hadde det vært hyggelig, men fremdeles er det ikke målet mitt med livet, eller tidsbruken min. Hvis du, TS; lever livet ditt utelukkende på jakt etter ei/flere (?) damer, er det noe med prioriteringene dine. Lev ditt liv, prøv å inkluder andre, og slipp andre innpå, for å bli kjent. Både du med de, og de med deg. Så kanskje noe klaffer for deg og. Men desperasjon stinker.... Æsj. Anonymkode: bcb90...1d4 ts Hei, tror du virkelig ikke har lest det jeg skriver, jeg er virkelig IKKE desperat, det jeg spør om er hvor single damer i den alderen er mottakelig for å møtes og hvor gjør de seg tilgjengelig for det? At jeg lufter det nå etter 4-5 år sier vel at jeg ikke er desperat.. så kan jeg godt være åpen for at jeg kan bli enda mer inkluderende og åpen, men føler ikke at det er der det stopper, sitter ikke i stua i håp om at noen kommer banker på... Anonymkode: 4f3db...094
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #52 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ts Hei, tror du virkelig ikke har lest det jeg skriver, jeg er virkelig IKKE desperat Selvsagt tror jeg du leser det du skriver, men jeg leser du du skriver på en annen måte... Sikkert ikke din intensjon, kanskje en misforståelse. Men kommunikasjon handler ikke bare om avsender, også om mottaker... Anonymkode: bcb90...1d4
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #53 Skrevet 21 timer siden Singel kvinne på 48 her. Storkoser meg glugg ihjel etter å ha vært ubetalt hushjelp, koordinator og barnevakt i 20 år. Er 100 % ferdig med menn, jeg stortrives med karriere, 3 voksne flotte barn i området, min øvrige storfamilie, venninner og hobbyer 😊 Aldri i livet at jeg gidder å kaste bort mine siste 40 år på å rydde og vaske etter en aldrende surgubbe, den energien jeg har igjen skal brukes på karriere, barn og etter hvert barnebarn 🥰 Anonymkode: 9e991...2ab 2
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #54 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva liker du å drive med da? Kan du gjøre det mer sosialt så du treffer folk samtidig som du gjør noe du liker? Hvis du begynner på strikkekurs eller dansekurs KUN for å treffer damer er det veldig lite sjarmerende. Gjør ting du liker å gjøre, men sammen med andre. Liker du å ta bilder? Bli med i en klubb og få på utflukt? Liker du å fiske, bli med på fellesturer, eller meld deg opp som frivillig instruktør? Del av DEG, så finner du noen som liker DEG. Anonymkode: bcb90...1d4 Det er en god tilbakemelding og gode orslag, fotoklubb og fisketurer er notert. Har vurdert å stille som turvert for DNT lokalt, ikke bare benytte meg av tilbudet. Er dette steder jeg ville møtt deg feks? Anonymkode: 4f3db...094
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #55 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Singel kvinne på 48 her. Storkoser meg glugg ihjel etter å ha vært ubetalt hushjelp, koordinator og barnevakt i 20 år. Er 100 % ferdig med menn, jeg stortrives med karriere, 3 voksne flotte barn i området, min øvrige storfamilie, venninner og hobbyer 😊 Aldri i livet at jeg gidder å kaste bort mine siste 40 år på å rydde og vaske etter en aldrende surgubbe, den energien jeg har igjen skal brukes på karriere, barn og etter hvert barnebarn 🥰 Anonymkode: 9e991...2ab ts Hehe...ser den og enig med deg!! Det hadde du aldri fått lov til i 40 år til heller... lykke til med ALT det gode du har!!! Anonymkode: 4f3db...094 1
Turpåfjell Skrevet 21 timer siden #56 Skrevet 21 timer siden Kom på en ting til, lokale bastuforeninger i alle byer langs kysten med sånne flytende bastuer, masse voksne damer og menn med. Så lenge man kan være høflig og tenke vennskap så kan man komme i prat
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #57 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er en god tilbakemelding og gode orslag, fotoklubb og fisketurer er notert. Har vurdert å stille som turvert for DNT lokalt, ikke bare benytte meg av tilbudet. Er dette steder jeg ville møtt deg feks? Anonymkode: 4f3db...094 TS, hør på meg nå. Fokuser! Det er viktig at dette når inn. IKKE MELD DEG SOM TURVERT FOR Å MØTE DAMER! Anonymkode: bcb90...1d4 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #58 Skrevet 21 timer siden Hva med å reise på singelturer? Det jo en flott måte å treffe andre single på, samtidig som du får litt ferie og nye opplevelser. Blir det ikke noe romantikk, så får du jo flust av andre minner og opplevelser. Kanskje du også får utvidet kontaktnettet og finner flere single gjennom nye bekjente? Anonymkode: 8c2fa...36c
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #59 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS, hør på meg nå. Fokuser! Det er viktig at dette når inn. IKKE MELD DEG SOM TURVERT FOR Å MØTE DAMER! Anonymkode: bcb90...1d4 Nei, det var ikke tanken, det var for å bidra til noe jeg allikevel er med på innimellom, det var kun som en tråd videre på forslaget om å bli/være instruktør som noen nevnte, absolutt ikke FOR Å MØTE!! Slapp helt av...jeg er, for å gjenta meg selv, IKKE desperat... men åpen... Anonymkode: 4f3db...094
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #60 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva med å reise på singelturer? Det jo en flott måte å treffe andre single på, samtidig som du får litt ferie og nye opplevelser. Blir det ikke noe romantikk, så får du jo flust av andre minner og opplevelser. Kanskje du også får utvidet kontaktnettet og finner flere single gjennom nye bekjente? Anonymkode: 8c2fa...36c ts Godt forslag! Har du prøvd? Erfaringer med det? Eller kanskje andre har? Anonymkode: 4f3db...094
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå