AnonymBruker Skrevet i går, 06:47 #1 Skrevet i går, 06:47 Hei 🙂 Ja, deg! Hvor treffer jeg deg, dame 45-55, hen? Du som også er åpen for å møtes... ikke si "over alt" som på kafeen, butikken osv, men hvor ser du etter meg? Hvor er du mottakelig og åpen for at jeg skal se deg? M51 går helst ikke i butikker, sjeldent på kafé, ikke på strikkeklubb osv... Men ser etter deg ofte på nett, tilgjengelig der "24/7"... Anonymkode: 4f3db...094 2
AnonymBruker Skrevet i går, 06:55 #2 Skrevet i går, 06:55 Hvorfor ikke bare ta livet som det kommer, partner er ikke alt. Hilsen K 45 Anonymkode: f02e9...7f1 1 2
AnonymBruker Skrevet i går, 06:58 #3 Skrevet i går, 06:58 Jeg treffer menn gjennom jobb, og fester/selskap hos venner som regel. Jeg er ikke på nettdatingapper og jeg trives så pass godt som singel at jeg driver lite oppsøkende aktiviteter. Men det er menn som «finner meg» hele tiden allikevel 😄 Anonymkode: 1141b...7e3 3
AnonymBruker Skrevet i går, 06:59 #4 Skrevet i går, 06:59 Når jeg en sjelden gang er aktiv på apper, er deg på Sukker Anonymkode: 05662...10b
AnonymBruker Skrevet i går, 07:01 #5 Skrevet i går, 07:01 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor ikke bare ta livet som det kommer, partner er ikke alt. Hilsen K 45 Anonymkode: f02e9...7f1 Hei K 45. jo, gjør absolutt det også og enig med deg i at det ikke er alt, men nå er jeg åpen for det. Er ikke det fint da? Anonymkode: 4f3db...094 2
AnonymBruker Skrevet i går, 07:05 #6 Skrevet i går, 07:05 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Når jeg en sjelden gang er aktiv på apper, er deg på Sukker Anonymkode: 05662...10b t.s Har vært innom der for å se konseptet, ikke prøvd det ennå, men ser litt bedre ut enn mange av de andre. Hvorfor velger du som dame akkurat Sukker? Anonymkode: 4f3db...094
AnonymBruker Skrevet i går, 07:07 #7 Skrevet i går, 07:07 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hei 🙂 Ja, deg! Hvor treffer jeg deg, dame 45-55, hen? Du som også er åpen for å møtes... ikke si "over alt" som på kafeen, butikken osv, men hvor ser du etter meg? Hvor er du mottakelig og åpen for at jeg skal se deg? M51 går helst ikke i butikker, sjeldent på kafé, ikke på strikkeklubb osv... Men ser etter deg ofte på nett, tilgjengelig der "24/7"... Anonymkode: 4f3db...094 Kjerringer på 45-55 trenger ikke deg ts. De vil ha frihet og leve livet uten å ha en partner diltende etter seg. Anonymkode: 01fd1...580 2
AnonymBruker Skrevet i går, 07:07 #8 Skrevet i går, 07:07 Hei ts! Du finner nok ikke meg på nett. Jeg er ikke på sjekkeapper eller -sider. Orker ikke. Jeg har spennende jobb, barn, venner og fritidsinteresser, og tenker at jeg på død og liv ikke trenger en mann for å ha et godt liv. Jeg ser også at mange av mine venninner i forhold kan misunne meg den friheten jeg har, og velger derfor å sette pris på den. Likevel er jeg ikke iskald. Jeg har møtt menn som har gitt meg hjertebank og fått meg til å føle meg som en nyforelsket tenåring igjen. Den følelsen skulle jeg fryktelig gjerne utforsket videre, men i alle tilfellene har han allerede vært i et forhold. Når og hvor det skjedde? Via jobb eller fritid, der jeg blir kjent med menn på grunn av felles interesse, og der sjekking ikke er utgangspunktet for møtet. Jeg vet det høres krevende ut, det synes jeg også, men samtidig innser jeg at dette er veien for meg hvis jeg noen gang skal bli sammen med en mann igjen. K52 Anonymkode: f5150...549 2
AnonymBruker Skrevet i går, 07:09 #9 Skrevet i går, 07:09 Jeg, K54, er ikke på nett for å finne partneren min. Du finner meg mest sannsynlig på treningssenteret, ute på tur med hunden eller i dagligvarebutikken. Utenom det er jeg som regel på jobb på kontoret, så om vi jobber i samme store bedrift med felles kantine så ser du meg nok der også. Anonymkode: caa04...5f7 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:22 #10 Skrevet i går, 07:22 Hei! 😊 Jeg lurer på det samme, bare motsatt vei. Jeg er aktiv med ulike fritidsinteresser (type uteaktiviteter og hvor det gjerne er felles opplegg). Jeg er med i styrer og verv i organisasjoner (ingen som er typisk kvinnedominert). Jeg er med på arrangementer, sosiale greier, konserter you-name-it. Jeg treffer venner ute, og de vanlige greiene som er på butikken, jobbarrangementer osv. Jeg prøver virkelig å være "der ute". Men det er omtrent aldri single menn i mine "sfærer" 🤔 det er stort sett par eller menn som er i forhold. Jeg bruker ikke nettdating, det er ikke noe for meg. Og vet menn stort sett ikke dukker opp på sånne arrangementer så har slått det fra meg https://www.dagbladet.no/nyheter/klager-pa-at-de-ikke-far-pult/82047562 Håper du knekker koden og finner kvinnen i ditt liv ❤️ Anonymkode: ceb08...282
AnonymBruker Skrevet i går, 07:26 #11 Skrevet i går, 07:26 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hei 🙂 Ja, deg! Hvor treffer jeg deg, dame 45-55, hen? Du som også er åpen for å møtes... ikke si "over alt" som på kafeen, butikken osv, men hvor ser du etter meg? Hvor er du mottakelig og åpen for at jeg skal se deg? M51 går helst ikke i butikker, sjeldent på kafé, ikke på strikkeklubb osv... Men ser etter deg ofte på nett, tilgjengelig der "24/7"... Anonymkode: 4f3db...094 Mye ute i naturen å går😉 Anonymkode: e3ba7...21a 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:37 #12 Skrevet i går, 07:37 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hei ts! Du finner nok ikke meg på nett. Jeg er ikke på sjekkeapper eller -sider. Orker ikke. Jeg har spennende jobb, barn, venner og fritidsinteresser, og tenker at jeg på død og liv ikke trenger en mann for å ha et godt liv. Jeg ser også at mange av mine venninner i forhold kan misunne meg den friheten jeg har, og velger derfor å sette pris på den. Likevel er jeg ikke iskald. Jeg har møtt menn som har gitt meg hjertebank og fått meg til å føle meg som en nyforelsket tenåring igjen. Den følelsen skulle jeg fryktelig gjerne utforsket videre, men i alle tilfellene har han allerede vært i et forhold. Når og hvor det skjedde? Via jobb eller fritid, der jeg blir kjent med menn på grunn av felles interesse, og der sjekking ikke er utgangspunktet for møtet. Jeg vet det høres krevende ut, det synes jeg også, men samtidig innser jeg at dette er veien for meg hvis jeg noen gang skal bli sammen med en mann igjen. K52 Anonymkode: f5150...549 ts Hei K52, du virker svært trygg på deg selv, reflektert og du har en fin tilnærming. Jeg ser at mitt innlegg kan helle mot "desperat" skalaen, men er absolutt ikke det. Jeg, som deg, trives godt i min tilværelse, frihet og må ikke.. men samtidig er jeg åpen for at det kan inneholde noe mer nå. Du sier at du også er åpen om/når det skjer, om jeg leser deg riktig. Men at det til nå har vært menn som har vært opptatte som har interessert deg, er det for at du treffer de på arenaer som deres partner også er med? Ofte så er menn litt avhengig av deres kvinner for å være sosiale på slike steder. Min erfaring er ofte at single menn "henger med gutta" om du forstår... For min del så er jeg stor og trygg på meg selv, men vil ikke trenge meg på, og der jeg ferdes er det som regel en mann med... Anonymkode: 4f3db...094
AnonymBruker Skrevet i går, 07:41 #13 Skrevet i går, 07:41 Som flere sier, så er jeg heller ikke på noen apper. Var riktignok på Sukker for noen år siden, antagelig mest for nysgjerrighetens skyld. Finner meg på butikken, treningsenter, tur i skogen og jobb. Avogtil på kafe eller ute og spiser. På toget til og fra jobb. 😅 Anonymkode: fb147...ca0
AnonymBruker Skrevet i går, 07:48 #14 Skrevet i går, 07:48 Du hadde truffet meg på tur i marka, på ulike kulturelle arrangementer (konserter, teaterforestillinger, kunstutstillinger), i koret der jeg synger, på treningssenteret, på kafe og på butikken😊 Eller kanskje på flyet, jeg er glad i å besøke spesielt Italia😊 Anonymkode: d1311...3c5
AnonymBruker Skrevet i går, 07:51 #15 Skrevet i går, 07:51 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hei! 😊 Jeg lurer på det samme, bare motsatt vei. Jeg er aktiv med ulike fritidsinteresser (type uteaktiviteter og hvor det gjerne er felles opplegg). Jeg er med i styrer og verv i organisasjoner (ingen som er typisk kvinnedominert). Jeg er med på arrangementer, sosiale greier, konserter you-name-it. Jeg treffer venner ute, og de vanlige greiene som er på butikken, jobbarrangementer osv. Jeg prøver virkelig å være "der ute". Men det er omtrent aldri single menn i mine "sfærer" 🤔 det er stort sett par eller menn som er i forhold. Jeg bruker ikke nettdating, det er ikke noe for meg. Og vet menn stort sett ikke dukker opp på sånne arrangementer så har slått det fra meg https://www.dagbladet.no/nyheter/klager-pa-at-de-ikke-far-pult/82047562 Håper du knekker koden og finner kvinnen i ditt liv ❤️ Anonymkode: ceb08...282 ts Hei, høres ut som, slik du beskriver det, at vi er i samme situasjon... Jeg har ikke prøvd nett ennå selv, dvs laget "annonse" da jeg har tenkt at det ikke er noe for meg, men når det vanlige livet, slik du beskriver det, omtrent ikke er single damer tilstede, så vurderer jeg å prøve... Men så leser jeg her på tråden, dere som virker som flotte damer, heller ikke er på nettdating, så tenker jeg at jeg ikke møter dere der heller... Hvorfor vil jeg ikke treffe deg på sukker, slik som ei sier hun er på? Når annet heller ikke virker... Lykke til for deg også, håper du treffer din mann ❤️ Anonymkode: 4f3db...094
Nikoletta Skrevet i går, 07:57 #16 Skrevet i går, 07:57 Singel kvinne på 52 her. Er ikke å finne noen steder utenom jobb og hjemme så det at jeg ikke finner meg en mann er ikke så rart 😋 Trives godt i eget selskap jeg men savner nå uansett det å være to, en å dele opplevelser, tanker og tid med 😊 Men jeg prøvde meg på app for et par år siden men min opplevelse av de som jeg fikk kontakt med var ikke av de beste så siden har jeg ikke brukt app. Så siden min innsats er lik null så forventer jeg ikke å møte noen heller naturlig nok 😊
AnonymBruker Skrevet i går, 07:59 #17 Skrevet i går, 07:59 Du finner meg iallfall ikke på nett Jeg er ikke ute etter å finne mann på nettet. Anonymkode: 30ba6...c16
AnonymBruker Skrevet i går, 08:02 #18 Skrevet i går, 08:02 ts "Finner meg på butikken, treningsenter, tur i skogen og jobb. Avogtil på kafe eller ute og spiser. På toget til og fra jobb. 😅" "Du hadde truffet meg på tur i marka, på ulike kulturelle arrangementer (konserter, teaterforestillinger, kunstutstillinger), i koret der jeg synger, på treningssenteret, på kafe og på butikken😊" "Finner meg på butikken, treningsenter, tur i skogen og jobb. Avogtil på kafe eller ute og spiser. På toget til og fra jobb. 😅" ja.... jeg er også der...men... hvor ofte møter dere menn på de stedene som dere får et forhold til eller blir intime med? Og hvordan kommer dere ditt? Mulig jeg er litt for sjenert eller tilbakeholden i slike settinger, ser mange flotte damer, som sikkert er opptatt... Anonymkode: 4f3db...094
Turpåfjell Skrevet i går, 08:03 #19 Skrevet i går, 08:03 Har prøvd Turvenn og tidligere vært innom Tinder (men der er det slitsomt) Turvenn er roligere. Utfordring på apper er ofte alt fra avstand geografisk til at man treffer på folk som er useriøse (gjelder begge kjønn tror jeg)
AnonymBruker Skrevet i går, 08:07 #20 Skrevet i går, 08:07 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ts "Finner meg på butikken, treningsenter, tur i skogen og jobb. Avogtil på kafe eller ute og spiser. På toget til og fra jobb. 😅" "Du hadde truffet meg på tur i marka, på ulike kulturelle arrangementer (konserter, teaterforestillinger, kunstutstillinger), i koret der jeg synger, på treningssenteret, på kafe og på butikken😊" "Finner meg på butikken, treningsenter, tur i skogen og jobb. Avogtil på kafe eller ute og spiser. På toget til og fra jobb. 😅" ja.... jeg er også der...men... hvor ofte møter dere menn på de stedene som dere får et forhold til eller blir intime med? Og hvordan kommer dere ditt? Mulig jeg er litt for sjenert eller tilbakeholden i slike settinger, ser mange flotte damer, som sikkert er opptatt... Anonymkode: 4f3db...094 Jeg vil bare kommentere at jeg ser poenget ditt, det er ikke bare å begynne å snakke med noen på butikken eller treningssenteret. Kvinner opplever dessverre ofte at de mennene som gjør det er ubehagelig og ikke gir seg. Jeg tror du skal prøve noe hvor folk interagerer på en eller annen måte. Jeg ble med i en filosofigruppe for noen år siden hvor jeg møtte folk fra et bredt spekter av alder og bakgrunner. Felles for oss var selvfølgelig at vi var interessert i temaet. Dansekurs har jeg også vært på, da er det god kjønnsspredning. I disse situasjonene er det enklere å komme i prat med folk. Anonymkode: 94292...91d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå