AnonymBruker Skrevet 4. april #1 Skrevet 4. april Vet ikke helt hvilken kategori denne passet i, men tok denne. Er det noen som vet? Vi har en silverline komfyr (slik som på bildet), og klokken på den har plutselig gått over til am pm klokke og vi finner ikke ut hvordan vi får den tilbake til normal klokke. Noen som kan hjelpe? Anonymkode: d20de...3da
AnonymBruker Skrevet 4. april #2 Skrevet 4. april Aner ikke.. men føler dypt med deg. Sånne klokker er et herk!!! Vår er konstant på vintertid for jeg orker ikke finne bruksanvisninger og tulle til innstillingene på displayet.. ender bare med at jeg setter på timer.. også piper den også blir jeg bare enda mer sur.. så hver vinter går klokka riktig. Ferdig med den saken. Anonymkode: 004e6...771
AnonymBruker Skrevet 4. april #3 Skrevet 4. april Har du prøvd å spørre chatgpt? Anonymkode: f4b20...39d
visp Skrevet 4. april #4 Skrevet 4. april Dette kommer fram når jeg googler: For å stille klokken på en Silverline-komfyr, følg vanligvis disse trinnene, da de fleste Silverline-modeller bruker en lignende digital timer: Silverline +1 Aktiver tidsinnstilling: Når komfyren er koblet til strøm, vil displayet ofte blinke. Trykk på midtknappen (eller "Mode" / "M"-knappen) gjentatte ganger til symbolet for klokkeslett (ofte en liten klokke eller "Time") blinker. Juster tiden: Bruk pluss (+) og minus (-) knappene (noen ganger piltaster) for å stille inn riktig time og minutt. Bekreft: Vent noen sekunder uten å trykke på knapper, så vil klokken lagres automatisk, eller trykk på "Mode" / "M" på nytt. Silverline +1 Viktig: Hvis klokken ikke er stilt, vil mange Silverline-stekeovner ikke fungere. Hvis dette ikke fungerer, kan du søke etter din spesifikke modell (f.eks. "Silverline 6504") på produsentens nettside for en nøyaktig bruksanvisning. Silverline +1
AnonymBruker Skrevet 4. april #5 Skrevet 4. april Se om du finner brukermanualen her: https://www.bruksanvisningpdf.no/silverline Hvis ikke, så google du 'silverliver user manual' eller 'silverline brukermanual' Anonymkode: 15896...1a3
AnonymBruker Skrevet 8. april #6 Skrevet 8. april Sitat Clock Setting Mode 24h/12h Option The default setting is 24 hours. To switch to the 12-hour (AM/PM) mode, touch the Plus (+) key for 5 seconds when you are not in any setting mode and there is time on the screen, a beep sound is heard when the mode changes. In 12-Hour Mode,The “AM” or “PM” icon is displayed on the screen. The same process is made to pass to the other mode. Anonymkode: 5cf03...bf1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå