Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er en dame på 30, har datet en mann nå i noen måneder. Jeg elsker han og kunne ikke tenke meg å bytte han ut med noen andre. Men jeg sliter med angst og har diagnosen asd og hjernen min har en tendens til å henge seg opp i ting. Når jeg ser noen andre som er kjekke tenker den «liker du han?» «kunne du tenke deg å heller bli sammen med han der?» og det er kjempe slitsomt. Jeg føler jeg har en kamp i hodet hvor jeg diskuterer imot hvor den sier at jeg vil og jeg sier at jeg ikke vil. Jeg blir utrolig sliten av det. Noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre eller som har opplevd det samme? 

Endret av Iselinberg
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

What? Hva er asd? Høres jo ut som du egentlig er i et feil forhold. Da er alltid andre spennende.

Anonymkode: cb8f4...660

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

What? Hva er asd? Høres jo ut som du egentlig er i et feil forhold. Da er alltid andre spennende.

Autisme 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg tror du misforstår litt hva jeg beskriver. Dette handler ikke om at jeg har lyst på andre, men om påtrengende tanker og angst som går imot det jeg faktisk vil. Jeg elsker han jeg er med, og det er nettopp derfor tankene blir så ubehagelige. Det er ikke det samme som å være i feil forhold.

Skrevet

Har du hørt om ROCD? Les om det og se om det er gjenkjennelig. For meg var det en brikke som falt på plass da jeg hørte om det. 

Anonymkode: a7073...a12

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har du hørt om ROCD? Les om det og se om det er gjenkjennelig. For meg var det en brikke som falt på plass da jeg hørte om det. 

Anonymkode: a7073...a12

Takk skal du ha, jeg skal sjekke det ut. Høres helt riktig ut 

Skrevet

Mitt tips er å minne deg selv på at folk er mer enn utseende sitt. Du kan se noen på gata som du synes ser kjekke ut og vurdere om du heller burde bli sammen med dem, men selv om ser kjekk ut betyr det ikke at de andre du ser passer i forhold med deg.

Anonymkode: a3363...703

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det jeg å tenkte først.. Er man virkelig med rett person, bryr man seg ikke om alle andre der ute og hvordan de ser ut. 

Anonymkode: a3363...703

• Nyttig 1
Skrevet
Iselinberg skrev (2 timer siden):

Når jeg ser noen andre som er kjekke tenker den «liker du han?» «kunne du tenke deg å heller bli sammen med han der?» og det er kjempe slitsomt.

Valgte du mannen kun på grunn av utseendet?

Anonymkode: f623e...5c8

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Valgte du mannen kun på grunn av utseendet?

Anonymkode: f623e...5c8

Nei? 

Endret av Iselinberg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...