AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:04 #1 Skrevet lørdag kl. 13:04 Jeg må ha nye bunadsko da mine fra klaveness som jeg fikk til konfirmasjonen er for små og helt forferdelige å gå i. Også er d begrensa hvor mye jeg vil legge i et par sko man bruker en dag i året. Ser at eurosko har sko fra folklore, til en overkommelig pris. Noen erfaringer med bunadsko fra folklore? Anonymkode: 1751f...f50
AnonymBruker Skrevet i går, 07:50 #2 Skrevet i går, 07:50 det er kun klaveness som gjelder. Topp kvalitet. Finn noen som passer deg fra de så har de du i veldig mange år. De som selges på eurosko er billige kina-sko, med "skinn-plastikk" og som lukter dårlig etter bruk. Anonymkode: 3e4fe...acf 1
Sniff76 Skrevet i går, 07:55 #3 Skrevet i går, 07:55 Jeg har hatt både Folklore og Klaveness. Synes Klaveness er best for mine litt vanskelige føtter, og at de også er mykere i skinnet enn Folklore. Men sikkert smak og behag. Brukte Folklore i mange år og gikk fint det - men da jeg trengte nye og kjøpte Klaveness, var de enda bedre for meg. 2
AnonymBruker Skrevet i går, 08:09 #4 Skrevet i går, 08:09 Jeg tenker dette kommer an på bruken…er du en som ganske jevnlig bruker bunad i dåp, konfirmasjoner, 17.mai, bryllup osv så er det best med god kvalitet og selvsagt skinn. Er du en som bruker bunad et par timer kun på 17.mai eller i en dåp hvert 5.år, så tenker jeg man ikke nødvendigvis trenger topp kvalitet. Men skinn er nok alltid å foretrekke. Anonymkode: 33c62...f1c
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Skrevet 15 timer siden De funke fint! Har hatt mine i 17 år og de er like fine og gode å gå i. Har de med hæl på Anonymkode: c38a4...147
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Skrevet 15 timer siden Jeg syns de har funket bra! Jeg fikk de som konfirmant, mener jeg å huske - men i fjor gikk de i oppløsning og jeg endte opp med å kjøpe nye. Er 35 år og bruker bunad minimum 1 gang i året. Anonymkode: 16e9f...1e2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå