AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 12:54 #1 Skrevet lørdag kl. 12:54 I går før jeg skulle legge meg kjente jeg litt smeter i venstre bryst. Ikke noe sterke smerter. Veldig svake og milde. Varte i 1 minutt kanskje. Og så følte jeg igjen på morgenen da jeg stod opp. Kjenner litt igjen akkurat nå. Så tenkte å høre med dere. Kan det være farlig? Kjenner ingen kul. Er 38 år gammel. Har 2 barn Anonymkode: 95f44...17f
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 12:56 #2 Skrevet lørdag kl. 12:56 Ingen her kan vite om det er farlig eller ikke… ring legevakten om du er bekymret! Anonymkode: e47fd...e8e
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 12:56 #3 Skrevet lørdag kl. 12:56 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I går før jeg skulle legge meg kjente jeg litt smeter i venstre bryst. Ikke noe sterke smerter. Veldig svake og milde. Varte i 1 minutt kanskje. Og så følte jeg igjen på morgenen da jeg stod opp. Kjenner litt igjen akkurat nå. Så tenkte å høre med dere. Kan det være farlig? Kjenner ingen kul. Er 38 år gammel. Har 2 barn Anonymkode: 95f44...17f Kan være syklus og hormoner som gjør at brystvevet er litt sensitivt eller nervesystemet som sender ut litt feilsignaler Anonymkode: 3dbaf...7e7
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:00 #4 Skrevet lørdag kl. 13:00 Ikke uvanlig smerte. Ofte stress. Anonymkode: fd9c7...8a2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:26 #5 Skrevet lørdag kl. 13:26 At man har veldig svake og milde smerter et sted i kroppen som varer 1 minutt, det er sånt som kan skje når man er menneske og lever. Jeg tror ikke noen vil si at dette er et sykdomstegn, men at du bekymrer deg over det kan være et tegn på at du kanskje ikke har det helt bra akkurat nå? Mye stress? Noe som er vanskelig? Anonymkode: 1a990...58c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå