AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Skrevet 13 timer siden Katten min er veldig territoriell, og når han er inne kan han markere hvis han kjenner lukten av fremmede katter utenfor. Han går ikke overens med andre katter hjemme hos oss, eller hvis han er på besøk hos andre katter i deres hjem. Jeg vurderer å plassere han på et kattepensjonat når jeg skal reise bort en uke, men lurer da på om han kommer til å markere inne der, siden det er mange fremmede katter rundt han? Noen som har erfaring? Anonymkode: 12ef3...651
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Katten min er veldig territoriell, og når han er inne kan han markere hvis han kjenner lukten av fremmede katter utenfor. Han går ikke overens med andre katter hjemme hos oss, eller hvis han er på besøk hos andre katter i deres hjem. Jeg vurderer å plassere han på et kattepensjonat når jeg skal reise bort en uke, men lurer da på om han kommer til å markere inne der, siden det er mange fremmede katter rundt han? Noen som har erfaring? Anonymkode: 12ef3...651 Er den kastrert? Anonymkode: 23294...d69
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er den kastrert? Anonymkode: 23294...d69 Ja men litt nervøs Ts Anonymkode: 12ef3...651
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå