AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Skrevet 15 timer siden Vi er 2 voksne og en 14 åring som skal på 10 dagers biltur til sommeren. Har ikke vært på bilferie siden jeg var barn, da pakket ikke jeg. Skal overnatte på camping hytter og en hytte til bekjente, har 3 netter på hotell som litt luksus. Hva bør vi pakke med? Hvordan får tørket klær som evnt blir våte eller som vi klarer å vaske med biotex pulver i reisepakning? På hytte til bekjent er det utedo. Anonymkode: b9dc4...39c
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi er 2 voksne og en 14 åring som skal på 10 dagers biltur til sommeren. Har ikke vært på bilferie siden jeg var barn, da pakket ikke jeg. Skal overnatte på camping hytter og en hytte til bekjente, har 3 netter på hotell som litt luksus. Hva bør vi pakke med? Hvordan får tørket klær som evnt blir våte eller som vi klarer å vaske med biotex pulver i reisepakning? På hytte til bekjent er det utedo. Anonymkode: b9dc4...39c På campingplasser er det ofte vaskemaskin og tørketrommel. Evt ta med en klessnor og klyper som du fester i bil og hytte Ta ned litt av hvert av klær. Både til sommer og kaldere dager. Vanskelig å si akkurat, og jeg er en av de som over pakker fordi jeg er redd for å ikke få vasket klær. Anonymkode: 382ab...a3f
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): På campingplasser er det ofte vaskemaskin og tørketrommel. Evt ta med en klessnor og klyper som du fester i bil og hytte Ta ned litt av hvert av klær. Både til sommer og kaldere dager. Vanskelig å si akkurat, og jeg er en av de som over pakker fordi jeg er redd for å ikke få vasket klær. Anonymkode: 382ab...a3f Lurt tips med klessnor, men vi sover kun 1 natt på campinghytte, og det tørker vel ikke på en natt(og klær kan bli stjålet.....) ...og er det lov å skru opp en skrue i veggen på slike hytter? Anonymkode: b9dc4...39c
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Skrevet 13 timer siden Klær (sommertøy, turklær / varmere klær) Forskjellige typer sko. Solkrem, solbriller, drikkeflasker, vanndunk kan være greit å ha, mat og snacks som ikke behøver ligge i kjøleskap. Yatzi, brettspill, kortspill. Pledd, puter og eventuelt nettbrett til barnet + lader. powerbank. Førstehjelps skrin med Paracet, nesespray og diverse sårstell. sengetøy hvis dere behøver å ta med eget. Badetøy, håndklær, våtservietter, Bleieposer / avfallsposer, slipperser, myggspray, engangs servise, jeg tar alltid med sitronsåpe for å vaske klær for hånd. Tørker fort i sola Fiskeutstyr, sykler og hjelmer om dere tenker bruke det. Badminton syns vi også er kjekt å ta med på hyttetur. Fyrstikker, eventuelt ved for å tenne bål/grille. Anonymkode: a0c28...c30
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Skrevet 13 timer siden Om dere skal bytte hytter hver natt ville jeg hatt med egen dyner med sengetøy på, eller sovepose. Man blir dritt lei å re opp senger og ta av sengetøy hver dag. Å tre på to-tre laken går derimot fort. Anonymkode: c2580...0c7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå