Gjest Christian Skrevet 10. april 2006 #1 Skrevet 10. april 2006 Av og til vil ikke dama mi ha sex/elske med meg. Hun sier at det ikke er noe med meg, hun vil ha meg, tenner på meg osv og synes jeg er deilig sier hun. Men at det er andre omstendiger, stressa hverdag, sliten, trøtt, vondt i magen er ting hun sier er grunnen. Vi har bare vært sammen i 4 mnd. Hadde sex masse før, men hvem har vel ikke det i begynnelsen av et forhold? Andre omstendigher som flytting og oppussing av ny leilighet har jo også liggi bak da (at det ikke har blitt så mye sex). Er dette vanlig? Vi har sex kanskje 2-3, ganger i uka.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #2 Skrevet 10. april 2006 Ja, dette er helt vanlig. Mange kvinner fungerer slik at de må ha overskudd og være avslappet for å kunne ha sex. Er man trøtt, utslitt, stresset, har vondt osv., er ikke dette noe særlig god start for å ha sex. For kvinner er sex en overskuddsaktivitet. Mens mange menn er omvendt: de bruker sex FOR å få overskudd, bli kvitt stress osv. Litt kræsj der, altså. 2-3 ganger i uka høres helt normalt ut, forresten.
engelen ane Skrevet 10. april 2006 #3 Skrevet 10. april 2006 Av og til vil ikke dama mi ha sex/elske med meg. Hun sier at det ikke er noe med meg, hun vil ha meg, tenner på meg osv og synes jeg er deilig sier hun. Men at det er andre omstendiger, stressa hverdag, sliten, trøtt, vondt i magen er ting hun sier er grunnen. Vi har bare vært sammen i 4 mnd. Hadde sex masse før, men hvem har vel ikke det i begynnelsen av et forhold? Andre omstendigher som flytting og oppussing av ny leilighet har jo også liggi bak da (at det ikke har blitt så mye sex). Er dette vanlig? Vi har sex kanskje 2-3, ganger i uka. ← Etter bare 4 måneder???? Burde ringe en bjelle eller tre da syns jeg!! Snakk med henne... hvis hun har lyst så skjønner jeg ikke hva som er problemet. Man bør passe på mens lysten og mulighetene er der.
Gjest Christian Skrevet 10. april 2006 #4 Skrevet 10. april 2006 Etter bare 4 måneder???? Burde ringe en bjelle eller tre da syns jeg!! Snakk med henne... hvis hun har lyst så skjønner jeg ikke hva som er problemet. Man bør passe på mens lysten og mulighetene er der. ← Jaha? men hun kan jo være sliten? jeg ymtet og hintet veldig på hva jeg ville...og da fikk hun dårlig samvittighet for hun hadde virkelig vondt i magen.. spist et stort måltid og det var felre timer siden sist måltid. Jeg kommer ikke til å gjøre det igjen! Kan jo ikke presse henne bare for å få vilja mi da....
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #5 Skrevet 10. april 2006 hUN SYNES VEL KANSKJE AT TING HAR BLITT NOE KJEDELIGE, DET SAMME HVER GANG, VELDIG FORUTSIGBART, VET HVA SOM KOMMER....og det gir en jo ikke lyst da akkurat.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 10. april 2006 #6 Skrevet 10. april 2006 Kjære vene, dette er da ingenting å ta på vei for?? 2-3 ganger i uka er vel helt normalt, kanskje ting bare begynner å stabilisere seg for dere? Det er ingen som orker å ha sex hver dag over lengre tid, man blir sliten og har mer lyst til å sove, +++ en hel masse andre ting som du nevner. Ikke press henne. Ikke gi henne dårlig samvittighet. Ikke tro at det er noe i veien. Det behøver det slett ikke å være. Det er andre ting i et parforhold enn sex.
Gjest Gjest_Nigo-san_* Skrevet 10. april 2006 #7 Skrevet 10. april 2006 Christian, når frekvensen er nede på 2-3 ganger i måneden skal du få all min sympati Men 2-3 ganger i uka er da ikke så gærent? Hvis dere har det bra når dere er sammen? Man har jo gjerne jobb og søvnbehov og andre aktiviteter å bruke tid på også, synes ikke dette er noen krise. Hvis du legger til en raunchy weekend i ny og ne, ville jeg si det var perfekt
Gjest *nurket* Skrevet 10. april 2006 #8 Skrevet 10. april 2006 Sex 2-3 ganger i uken kan du ikke klage på vel MEN dere har ikke vært sammen så lenge, så jeg syns unnskyldningen om at hun er trøtt/sliten kanskje bunner ut i noe mer. Hvertfall når hun sier at hun vil ha deg, og tenner på deg - da finner du orken også.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 11. april 2006 #9 Skrevet 11. april 2006 Sex 2-3 ganger i uken kan du ikke klage på vel MEN dere har ikke vært sammen så lenge, så jeg syns unnskyldningen om at hun er trøtt/sliten kanskje bunner ut i noe mer. Hvertfall når hun sier at hun vil ha deg, og tenner på deg - da finner du orken også. ← Når hun sier at hun vil ha deg, og tenner på deg, så behøver ikke det å bety at hun har lyst akkurat NÅ - kanskje hun mener mer generelt. Og hvem har vel lyst til å si til den man er glad i at "NEI - jeg har ikke lyst på deg og tenner ikke på deg akkuart nå". Det blir ganske brutalt... og man svarer ikke nei hvis man blir spurt direkte. Det er bare slemt det. Da svarer man ja, og så blir man misforstått. Hun har ikke lyst akkurat da. Bare respekter det. Han får jo ganske mye likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå