AnonymBruker Skrevet 3. april #1 Skrevet 3. april Elsker påsken😍, hver påske setter jeg frem påskehønene mine.🥰 Har en stor samling av denne typen i forskjellige størrelser. Selveste klassikeren. 😍 Min eldste er vel fra 90-tallet. Har du også den? ❤️ Anonymkode: e75cc...5f0 1 3
AnonymBruker Skrevet 3. april #2 Skrevet 3. april Uff nei, liker ikke den julepynten der. Alt for skrikende gulfarge,og de hønene minner meg om hønene folk i fylla har på huet på påskefjellet. Gjerne hel fjærdrakt i gul, pluss den høna du la ut der på huet Anonymkode: 87abe...2c0 1 3
AnonymBruker Skrevet 3. april #3 Skrevet 3. april Mente påskepynt selvsagt, ikke julepynt! Anonymkode: 87abe...2c0 1
fugl fønix Skrevet 3. april #4 Skrevet 3. april Hællepluttan😍, den var jo søt da.🥰 Nei, har ikke den dessverre. Jeg har 2 påskeharer her i år.🐇🐇
AnonymBruker Skrevet 3. april #5 Skrevet 3. april Disse er påskekyllinger, definitivt ikke høner Anonymkode: af9dc...cf5
AnonymBruker Skrevet 3. april #6 Skrevet 3. april Her er det masse påskepynt, kyllinger, harer, gult, gule løpere og masse påskeegg i ulike varianter som pynt. Tulipaner, gule blomster og gåsunger. Jeg har ikke disse som du viser til i hi, men de er stilig de også. Jeg er glad i å pynte til påsken, gjøre litt ut av den, forandre litt i huset og gjøre det synlig at påsken er annerledes enn vanlig hverdag💛 Anonymkode: 91c55...909 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. april #7 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Disse er påskekyllinger, definitivt ikke høner Anonymkode: af9dc...cf5 mine er påskehøner i alle fall! Anonymkode: e75cc...5f0 1
AnonymBruker Skrevet 6. april #8 Skrevet 6. april Hva er det jeg ser der i bakgrunnen? 😍 Anonymkode: e75cc...5f0 1
fugl fønix Skrevet 6. april #9 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hva er det jeg ser der i bakgrunnen? 😍 Anonymkode: e75cc...5f0 💪😂👍 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:48 #10 Skrevet tirsdag kl. 16:48 Klukk! Nå er påsken over for denne gang. 🐔 Anonymkode: e75cc...5f0 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:58 #11 Skrevet tirsdag kl. 16:58 Jeg har to trofaste påskehøner, en til tre liters rødvinspose og en til hvitvin. De gjorde jobben sin i år også. Anonymkode: 15c71...fbe 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå