VXL100 Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Hørte en interessant podcast med Ness hvor Alexia Bohwim var gjest. Hun er forfatter av Frognerfitter, MILF og noen andre kjente bøker. Hun har en veldig spennende betraktning og kjennskap til miljøet som vokste opp på Frogner og omegn. Det fremkommer en del historier fra dette miljøet, og en del kjente personer nevnes. Hun fikk også barn med en kjent skuespiller, men jeg er ikke kjent med hvem dette skal være. Noen som vet mer? Dessverre ser det ut til at hennes eldre blogger er borte, og de skal ha vært gode og interessante. Noen som kjennskap til noen mer om henne og eldre blogger og de som omtales? 1 1
fru Alving Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Tror ikke at Alexia er helt i vater. Jeg har og lest FF og ingen tvil om at hun kjenner en del kjente personer og har vært med på en del. Men egentlig er det nok litt leit hvordan livet har blitt gir henne tror jeg. 2
VXL100 Skrevet 4 timer siden Forfatter #3 Skrevet 4 timer siden Synes hun har en del gode betraktninger, og virker på meg som hun faktisk er i vater. Men selvfølgelig er det mange historier som er morsomme for oss og ikke de det gjelder. Men at miljøet er slik hun beskriver tviler jeg ikke på i det hele tatt. Det kan jeg lett kjenne meg igjen i selv om det ikke er fra det nabolaget.
VXL100 Skrevet 4 timer siden Forfatter #4 Skrevet 4 timer siden Hvem var skuespilleren hun var gift med?
VXL100 Skrevet 1 time siden Forfatter #5 Skrevet 1 time siden Rart at ingen kjenner identiteten til hennes ektemann som er en kjent norsk skuespiller...
fru Alving Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Miljøet hun skriver om er nok eksisterende. Jeg tror likevel at AB er en person som har en del og slite med. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå