AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Blir det noe påskesprell under dyna i påskeferien?😋😋 Anonymkode: 73965...f08
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Her knulles det hver dag, ferie eller ikke. Anonymkode: 5c7ed...658
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Nei. Han er altfor opptatt. Anonymkode: 6a141...6f4
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei. Han er altfor opptatt. Anonymkode: 6a141...6f4 Kjipt🙈 får kjøpe leketøy da i nøden😍 Anonymkode: 73965...f08
Strigiformes Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Han løp for å finne skjegget, og siden har jeg ikke sett noe til han 😂
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kjipt🙈 får kjøpe leketøy da i nøden😍 Anonymkode: 73965...f08 Veldig kjipt....Har nok.... Anonymkode: 6a141...6f4
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Blir det noe påskesprell under dyna i påskeferien?😋😋 Anonymkode: 73965...f08 Singel og deler rom med barna så blir vanskelig med kos da Anonymkode: 59468...f66
SlemUlv Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Nope, ser ikke Kjære før midt i april. Så kos får vente til da.
AnonymBruker Skrevet 48 minutter siden #9 Skrevet 48 minutter siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Blir det noe påskesprell under dyna i påskeferien?😋😋 Anonymkode: 73965...f08 Vi er fra hverandre i halve påsken. Kanskje noe etterhvert. Men egentlig håper jeg mest på mange klemmer og kos, trenger ikke være sex. Anonymkode: 5f6aa...c49
AnonymBruker Skrevet 39 minutter siden #10 Skrevet 39 minutter siden Tviler… tror han har mistet lysten på meg. vertfall ikke prøvd seg siden før jul Anonymkode: 12793...c83
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden #11 Skrevet 34 minutter siden Jeg er singel og har barn, så det blir langt fra så ofte som jeg kunne tenke meg. Var ute lørdag forrige uke og fikk med meg en fyr hjem da, men da var det jo alkohol i bildet, så ikke akkurat den beste sexen. Denne helgen har jeg ikke barnefri, så da blir det nok ikke noe. Skal vel kanskje se lyst på det og tenke at én gang i løpet av påsken ikke er så aller verst i min situasjon. Anonymkode: 48939...6f9
AnonymBruker Skrevet 29 minutter siden #12 Skrevet 29 minutter siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Blir det noe påskesprell under dyna i påskeferien?😋😋 Anonymkode: 73965...f08 Ikke under dyna nei Knulling skjer uten dyne over Anonymkode: 5b153...8f4 1
Snok1 Skrevet 24 minutter siden #13 Skrevet 24 minutter siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Blir det noe påskesprell under dyna i påskeferien?😋😋 Anonymkode: 73965...f08 Ja. Under og over.
Snok1 Skrevet 24 minutter siden #14 Skrevet 24 minutter siden Strigiformes skrev (3 timer siden): Han løp for å finne skjegget, og siden har jeg ikke sett noe til han 😂 Let i nærheten av postkassa.
AnonymBruker Skrevet 19 minutter siden #15 Skrevet 19 minutter siden Sjeldent at vi ligger under dyna.. Anonymkode: ac748...42b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå