AnonymBruker Skrevet fredag kl. 08:09 #1 Skrevet fredag kl. 08:09 Det er akkurat sånne sko jeg er ute etter til sommeren. Jeg har hatt noe lignende før som jeg brukte i nesten 20 år før de falt fra hverandre. Anonymkode: 8ce30...080
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 08:10 #2 Skrevet fredag kl. 08:10 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er akkurat sånne sko jeg er ute etter til sommeren. Jeg har hatt noe lignende før som jeg brukte i nesten 20 år før de falt fra hverandre. Anonymkode: 8ce30...080 TS her, jeg har prøvd AI, jeg får ikke opp noe fornuftig svar. Men kanskje noen er mer dreven. Anonymkode: 8ce30...080
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 08:14 #3 Skrevet fredag kl. 08:14 Fikk flere varianter med Google Lens. Legger ved et lite knipe Anonymkode: 4ac19...ea2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 08:48 #4 Skrevet fredag kl. 08:48 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Fikk flere varianter med Google Lens. Legger ved et lite knipe Anonymkode: 4ac19...ea2 Tusen takk! Dette er det jeg er ute etter. Anonymkode: 8ce30...080 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 08:50 #5 Skrevet fredag kl. 08:50 De så ekstremt ubehagelige ut. Jeg kan gjerne gå i litt heler. Men her er det ingen støtte. Tortur av foten. Var ikke fine heller. Anonymkode: 5b8af...b48 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 08:51 #6 Skrevet fredag kl. 08:51 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De så ekstremt ubehagelige ut. Jeg kan gjerne gå i litt heler. Men her er det ingen støtte. Tortur av foten. Var ikke fine heller. Anonymkode: 5b8af...b48 Nå var det ikke det ts spurte om. Anonymkode: 60d0d...c58 1 5
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:45 #7 Skrevet fredag kl. 09:45 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): De så ekstremt ubehagelige ut. Jeg kan gjerne gå i litt heler. Men her er det ingen støtte. Tortur av foten. Var ikke fine heller. Anonymkode: 5b8af...b48 Så fint at du deler meningen din med oss. Føttene på bildet tilhører Sofia Palazuelo. Som stadig vekk erklæres som en av de best kledde kvinnene i aristokratiet. Her er flere bilder av henne i slike sko. https://www.mujerhoy.com/celebrities/realeza/sofia-palazuelo-mejores-looks-2025-elegante-alba-20251229120516-nt.html https://www.hola.com/fashion/20250630840701/sofia-palazuelo-vestidos-de-invitada-made-in-spain/ Generell info på engelsk for de som er interessert. Denne kvinnen har til og med en designer i familien. Men aner ikke hva god smak er i følge anonym b48. https://stylewatch.substack.com/p/best-dressed-aristocrat-2025-the Anonymkode: 8ce30...080
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:18 #8 Skrevet fredag kl. 10:18 AnonymBruker skrev (1 time siden): De så ekstremt ubehagelige ut. Jeg kan gjerne gå i litt heler. Men her er det ingen støtte. Tortur av foten. Var ikke fine heller. Anonymkode: 5b8af...b48 Ubehagelige så de ut til å være. Men syntes de var veldig fine. Og 20 år gamle meg, hadde fint gått i de. Da var jeg både slank, veltrent og vant til høye hæler, da er det ikke like ubehagelig å gå i sånne sko. Nå er jeg lubben, dårlig trent, 30 år eldre og en skade i det ene benet. Så nå hadde sånne sko vært døden. Anonymkode: 6bda8...b14 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå