Gå til innhold

Kan noen identifisere disse skoene?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sko.png.1aad7d116e5dd469bb8282ee7b68b027.png

Det er akkurat sånne sko jeg er ute etter til sommeren. Jeg har hatt noe lignende før som jeg brukte i nesten 20 år før de falt fra hverandre.

Anonymkode: 8ce30...080

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sko.png.1aad7d116e5dd469bb8282ee7b68b027.png

Det er akkurat sånne sko jeg er ute etter til sommeren. Jeg har hatt noe lignende før som jeg brukte i nesten 20 år før de falt fra hverandre.

TS her, jeg har prøvd AI, jeg får ikke opp noe fornuftig svar. Men kanskje noen er mer dreven.

Skrevet

Fikk flere varianter med Google Lens. Legger ved et lite knipe

IMG_1976.png

IMG_1975.png

IMG_1974.png

Anonymkode: 4ac19...ea2

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Fikk flere varianter med Google Lens. Legger ved et lite knipe

IMG_1976.png

IMG_1975.png

IMG_1974.png

Anonymkode: 4ac19...ea2

Tusen takk! Dette er det jeg er ute etter.

• Nyttig 1
Skrevet

De så ekstremt ubehagelige ut. Jeg kan gjerne gå i litt heler. Men her er det ingen støtte. Tortur av foten.

Var ikke fine heller.

Anonymkode: 5b8af...b48

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De så ekstremt ubehagelige ut. Jeg kan gjerne gå i litt heler. Men her er det ingen støtte. Tortur av foten.

Var ikke fine heller.

Nå var det ikke det ts spurte om. 

Anonymkode: 60d0d...c58

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Var ikke fine heller.

Så fint at du deler meningen din med oss. Føttene på bildet tilhører Sofia Palazuelo. Som stadig vekk erklæres som en av de best kledde kvinnene i aristokratiet.

Her er flere bilder av henne i slike sko. 

https://www.mujerhoy.com/celebrities/realeza/sofia-palazuelo-mejores-looks-2025-elegante-alba-20251229120516-nt.html

https://www.hola.com/fashion/20250630840701/sofia-palazuelo-vestidos-de-invitada-made-in-spain/

Generell info på engelsk for de som er interessert. Denne kvinnen har til og med en designer i familien. Men aner ikke hva god smak er i følge anonym b48.

https://stylewatch.substack.com/p/best-dressed-aristocrat-2025-the 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Var ikke fine heller.

Ubehagelige så de ut til å være. Men syntes de var veldig fine. Og 20 år gamle meg, hadde fint gått i de. Da var jeg både slank, veltrent og vant til høye hæler, da er det ikke like ubehagelig å gå i sånne sko. Nå er jeg lubben, dårlig trent, 30 år eldre og en skade i det ene benet. Så nå hadde sånne sko vært døden.

Anonymkode: 6bda8...b14

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...