AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden På fest i går kom jeg i snakk med en som viste seg å være kompis med min eks. Det er halvannet år siden det ble slutt, jeg har blokkert eks overalt da jeg ikke ønsker noe kontakt, eller vite noe om han. Denne kompisen var ivrig etter å prate med meg, fortalte hva min eks hadde sagt om meg, men det som var merkelig var at eks oppførsel og atferd var byttet ut med meg i de forskjellige historiene om oss. Jeg har ikke fortalt noen om årsaken til bruddet, psykisk vold og kontroll var en stor del av forholdet, men jeg kom meg ut til slutt. Eks har altså fremstilt meg som den gale. Skal jeg la dette bare gå, eller bør jeg fortelle denne kompisen om fakta? Har en del meldinger fra eks lagret, meldinger hvor han skriver så mye stygt til meg, truende meldinger osv. Eks har sikkert fremstilt meg som den gale til alle. Hva ville dere gjort? Anonymkode: c1757...736
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Ikke gå ned på hans nivå. Jeg kunne fint ha sagt "en sak har alltid minst to sider" og "det er ikke sikkert ting alltid er sånn som enkelte fremstiller", men sagt nettopp det om det kom spørsmål om hva jeg mente, at jeg ikke ønsket å gå inn på det eller gå ned på andres nivå. Og så hadde jeg sagt at jeg ikke ønsket å snakke mer om det. Ikke gå i detalj og føl at du må "bevise" at han er den med problemer her! Anonymkode: 60cf2...285
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Dere har kanskje to ulike oppfatninger av hva som har skjedd? La det gå, ikke lag noe drama rundt dette. Du vil uansett komme tapende ut av dette. Kompisen vil jo gå rett til eksen å fortelle hva du har sagt, og da vil eksen bruke dette for å underbygge sine påstander om deg. Anonymkode: 0d716...e26
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Bare si du er glad du er ute av det forholdet og ikke interessert i å prate om det. Anonymkode: 223d1...fcb 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå