AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Skrevet 12 timer siden Si kristiansen og jonsen har to sønner kristian og jon er det teit eller kult? Anonymkode: e7805...1d3
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden Teit. Jeg gikk en gang i klasse med en som het Per Arne. (Her har jeg brukt fiktive navn i dette innlegget). Hans far het Arne Per. 🙄 Anonymkode: b0060...96d 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden Kjenner en Tellef Tellefsen… Det er jo familienavn. Ja ja, tenker jeg og går videre i livet. Syns det er verre med Bingo, Bluey, Bandit og…. CHILI. Hva skjedde med den siste B-en Anonymkode: bae5f...591
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Skrevet 10 timer siden Jeg syns det er kult! Anonymkode: fb15b...c45
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Skrevet 8 timer siden Men hvilket etternavn skal man bruke og til hvem av dem? Jon kristiansen jonsen og kristian kristiansen jonsen eller hvert sitt etternan motsatt av fornavn? Anonymkode: e7805...1d3
kjærring Skrevet 7 timer siden #7 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Si kristiansen og jonsen har to sønner kristian og jon er det teit eller kult? Anonymkode: e7805...1d3 teit
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Skrevet 7 timer siden Da er en temmelig fantasiløs. Anonymkode: 55900...7f7
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Si kristiansen og jonsen har to sønner kristian og jon er det teit eller kult? Anonymkode: e7805...1d3 Skjønner ikke hvorfor folk skal legge seg borti alt , bryr meg ikke Anonymkode: a34a5...a35
Christina82 Skrevet 5 timer siden #10 Skrevet 5 timer siden Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Fremhevede innlegg