AnonymBruker Skrevet fredag kl. 03:08 #1 Skrevet fredag kl. 03:08 Så den nettsiden hvor man kan bestille frokostpakker og jeg tenkte at 300-400kr for en uke er jo ikke galt i det hele tatt, men så så jeg nærmere... Det er jo så vidt nok til ÉN frokost for to personer for 400kr. Finnes det faktisk folk som handler fra disse plassene, i såfall hvem er de? Godt levert gir deg jo i det minste 5 middager for 800kr, så hvordan i huleste kan et brød og litt syltetøy koste 2000kr for fem dager? Anonymkode: 7c8f2...6b7 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 06:18 #2 Skrevet fredag kl. 06:18 Frokostpakke er jo ikke noe man kjøper for å spare eller gjøre hverdagen lettere, det er en luksus man unner seg når det er noe spesielt eller veldig ofte noe man gir i gave. Har flere ganger gitt og fått morgenlevering i steden for fleks blomster ved bursdag, morsdag, sykdom, valentines ect, eller som takk for hjelpen gave. Litt som å unne seg god kafelunsj eller hotellfrokost npr man egentlig ikke bor på hotellet. Anonymkode: 17c4a...a53 3 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 06:20 #3 Skrevet fredag kl. 06:20 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Frokostpakke er jo ikke noe man kjøper for å spare eller gjøre hverdagen lettere, det er en luksus man unner seg når det er noe spesielt eller veldig ofte noe man gir i gave. Har flere ganger gitt og fått morgenlevering i steden for fleks blomster ved bursdag, morsdag, sykdom, valentines ect, eller som takk for hjelpen gave. Litt som å unne seg god kafelunsj eller hotellfrokost npr man egentlig ikke bor på hotellet. Anonymkode: 17c4a...a53 Unner seg en brødskive med syltetøy for nesten 400kr? Ja vel. Anonymkode: 7c8f2...6b7
Kålrota Skrevet fredag kl. 06:26 #4 Skrevet fredag kl. 06:26 Jeg har bestilt til andre av og til, men hadde aldri tenkt på å bestille det til meg selv. 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:27 #5 Skrevet fredag kl. 10:27 Tjenesten er ikke til personlig bruk. Men alternativ til en bukett til andre. Anonymkode: b23ae...75f 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:48 #6 Skrevet fredag kl. 10:48 Tror det blir mest brukt som gave. Har fått det selv og det var veldig koselig! Har også gitt det til mine foreldre i bursdagsgave en gang,og de ble veldig fornøyde. Hadde aldri kjøpt det til meg selv,bare for "kos". Alt for dyrt. Anonymkode: 7306f...c69 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:08 #7 Skrevet fredag kl. 13:08 Testa å kjøpe to kanelboller derfra en gang - tenkte det var fint få på døra midt på vinteren og jeg var syk.... De er selvsagt ikke spesielt ferske når de har "vært ute i kulden hele natta" - det var også anbefalt å varme dem litt i ovnen før man spiste dem, så det er jo temmelig meningsløst - bedre å ha noen frosne ( som man har bakt sjøl... ). Anonymkode: 92eed...cd6 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:50 #8 Skrevet fredag kl. 16:50 Jeg bestilte ofte til meg selv jeg, godt å føle luksusen ved å få levert på døra 👍 Men nå leverer de ikke her lenger,ikke annet som leveres på døra heller. Ikke engang blomster! Anonymkode: fa7a5...bbd
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 06:38 #9 Skrevet søndag kl. 06:38 Da de slutta med proteinbrød boikotta jeg dem. Har tidligere også bestilt blomster og frokost som gave. Anonymkode: 6d860...b4f
Misanthropis Skrevet søndag kl. 06:48 #10 Skrevet søndag kl. 06:48 Har bestilt det til venninner som bor langt unna på bursdager. mannen har bestilt til meg når han har vært på tur med noen av barna. syns det er veldig koselig, det jordbærsyltetøyet er jo så godt, samme med sjokoladekaka, så ja, dyrt, men er jo substitutt for f.eks. blomster….
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 06:54 #11 Skrevet søndag kl. 06:54 Jeg tror du har fullstendig misforstått konseptet TS. Det er, som andre sier, en gavelevering til andre på døren, som alternativ til kun blomster. Det er ikke et alternativ til matkasser eller handle på butikk. Det er for å gi oppmerksomhet til dem man er glad i. F.eks ved bursdager, eller for nære i sorg etter dødsfall, hvor de f0r blomster i fleng, men kanskje de har behov for å spise noe. Anonymkode: d3e8d...de9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå