AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Jeg hadde sterke følelser for ei dame på 53, som dessverre gikk tilbake til sin eks, jeg har tenkt endel på swingers som en slags forsvarsmekanisme å hatt sex med hun av og til, vi er nå helt avsluttet så føler meg litt knust. Tenker jeg vil dele tanken med neste partner siden jeg fant det noe pirrende. Jeg har vært med flere på min egen alder (tidlig 30 årene) uten å ville ha de like mye, for meg er det noe utrolig digg med noen "eldre" Muligens fordi de er mer sikker på seg selv og vet va de vil. Men hvor mange på 50+ ønsket å bygge noe seriøst med noen 20år yngere? Jeg vil si jeg er kjekk, og får mange på min alder, men har en svakhet for eldre damer, jeg vet ikke om dette er noe jeg burde si? Jeg er trygg på meg selv, liker godt å ta kontroll, men mister jeg noe av det med å si hun kan knulle andre? Jeg hadde likt å dra på ferie å se hun ta imot og like en trekant, hun må jo selvfølgelig ikke, men jeg er åpen for det om hun nyter.. Bare vi er oss, og er enig, noe som gir hun noe makt. Kunne også hatt hun helt for megselv.. Hvor tidlig burde jeg dele slike tanker om jeg finner meg en ny flamme? Anonymkode: 7d544...b04
AnonymBruker Skrevet 53 minutter siden #2 Skrevet 53 minutter siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg hadde sterke følelser for ei dame på 53, som dessverre gikk tilbake til sin eks Kommer nok til å bli en eks igjen snart, så det er bare å vente litt så får du nok tilgang på glufsa igjen. Anonymkode: 0bd78...bde
AnonymBruker Skrevet 15 minutter siden #3 Skrevet 15 minutter siden Med en gang. Det er viktig å være ærlig og åpen. Anonymkode: f1bdf...44f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå