AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Barnet vårt er straks 18 og trenger ID. Vanlig bankkort har ikke bilde og hun har ikke førerkort. Kun pass. Må hun til politiet å få ID kort som er samme som pass? Ikke helt trygt å gå rundt med det? Anonymkode: 31fa4...add 1
SPOCA Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Ja, det må hun. Jeg har heller ikke førerkort, og går da med ID-kort. Det er da like trygt som de gamle bankkortene med bilde? Veldig kjekt og greit, synes jeg. Mye enklere enn å gå rundt med pass.
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden SPOCA skrev (9 minutter siden): Ja, det må hun. Jeg har heller ikke førerkort, og går da med ID-kort. Det er da like trygt som de gamle bankkortene med bilde? Veldig kjekt og greit, synes jeg. Mye enklere enn å gå rundt med pass. Ok, er det bare stikke innom politiet eller må man bestille time for det? Anonymkode: 31fa4...add
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ikke helt trygt å gå rundt med det? Like trygt som å gå rundt med hvilken som helst annen form for ID, det. Anonymkode: 30232...40a
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Like trygt som å gå rundt med hvilken som helst annen form for ID, det. Anonymkode: 30232...40a Ja men dette er jo pass? Som man kan reise ut av landet med? Anonymkode: 31fa4...add
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden Nei, nasjonalt ID-kort er ikke pass, men du kan reise i Eu(?) med det. Anonymkode: 9c807...dbc
SPOCA Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ok, er det bare stikke innom politiet eller må man bestille time for det? Anonymkode: 31fa4...add Ja, man ordner det samme sted som man ordner pass.
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ok, er det bare stikke innom politiet eller må man bestille time for det? Anonymkode: 31fa4...add Gjør det på passkontoret og må bestille time. Anonymkode: 9c2da...792
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden Det er flere mnd kø for å få pass og id kort flere plasser i landet. Ville undersøkt hvordan det er der du bor. Anonymkode: cf1ed...9f2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå