AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:45 #1 Skrevet torsdag kl. 18:45 Jeg og mine venninner, de jeg liksom skal være tettest med, har ikke møttes på ett år. hel tiden snakkes det om at vi skal møtes, men blir bare snakk og ingen planlegger noe. jeg var alltid den som organiserte og planla for oss, når jeg sluttet stoppet alt opp. kjenner nå at jeg er sååååå lei av alt dette. Når man ikke har møttes på ett år kjenner jeg at dette blir for dumt. Jeg er singel så har nok ett litt annet behov enn de andre. Men merker jeg også savner at de kunne brydd seg mer når jeg ble skilt ol. Så de gir meg ingen ting… kjenner jeg er for gammel til å være i relasjoner som ikke gir meg noe positivt tilbake. ja jeg får mld på bursdagen min, men aldri noe utenom det. ville dere da droppet de helt eller overreagerer jeg? Jeg skjønner man har sine egne liv, men ett år liksom….. vi er snart 50 år. Anonymkode: 669bf...228 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:47 #2 Skrevet torsdag kl. 18:47 Vi møtes ett par ganger i året, selv om vi bor i samme by. Men vi har kontakt daglig på snap. Anonymkode: 47f5c...f9c
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:50 #3 Skrevet torsdag kl. 18:50 Har noen venninner som jeg har vært venn med i over 25 år, men ser ut som om vi faser hverandre ut nå. Vi treffes sjeldnere og sjeldnere, og skriver også sjeldnere og sjeldnere med hverandre. Tror jeg har truffet dem begge kanskje 2 ganger siste 12 måneder. Det er trist, men det føles også litt naturlig. Så jeg lar det egentlig fase ut, jeg også. (Men hvis noen av dem spør om vi skal finne på noe, så er jeg med). Og før noen reagerer - det er jeg som har spurt om å møtes de siste gangene. To av tre ganger har jeg fått et "nei" eller rett og slett ingen svar i det hele tatt. Anonymkode: 47fb8...0d9 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:33 #4 Skrevet torsdag kl. 19:33 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg og mine venninner, de jeg liksom skal være tettest med, har ikke møttes på ett år. hel tiden snakkes det om at vi skal møtes, men blir bare snakk og ingen planlegger noe. jeg var alltid den som organiserte og planla for oss, når jeg sluttet stoppet alt opp. kjenner nå at jeg er sååååå lei av alt dette. Når man ikke har møttes på ett år kjenner jeg at dette blir for dumt. Jeg er singel så har nok ett litt annet behov enn de andre. Men merker jeg også savner at de kunne brydd seg mer når jeg ble skilt ol. Så de gir meg ingen ting… kjenner jeg er for gammel til å være i relasjoner som ikke gir meg noe positivt tilbake. ja jeg får mld på bursdagen min, men aldri noe utenom det. ville dere da droppet de helt eller overreagerer jeg? Jeg skjønner man har sine egne liv, men ett år liksom….. vi er snart 50 år. Anonymkode: 669bf...228 Har orøvd en del ganger men gitt opp å spørre. De får ta iniativ selv no.. Anonymkode: ef36b...3aa
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:04 #5 Skrevet torsdag kl. 20:04 8-9 ganger i året kanskje. Anonymkode: 98952...457
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:10 #6 Skrevet torsdag kl. 20:10 2-4 ganger i mnd. Er ikke det normalt da? Anonymkode: c33a0...e68
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:12 #7 Skrevet torsdag kl. 20:12 Har ingen venner Anonymkode: 93160...b9f 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:14 #8 Skrevet torsdag kl. 20:14 Jeg har bare en venninne og vi møtes ikke veldig ofte. Kanskje en gang annenhver mnd . En annen venninne bor i samme gate som meg og henne har jeg gitt opp. Hun avlyser avtaler hele tiden . Jeg blir skuffet og lei meg. I det siste har jeg ikke hørt noe som helst så jeg gidder ikke mer. Hun går på tur med andre så noe alvorlig galt med henne er det ikke. Er mer meg som mister selvtilliten fordi jeg ikke betyr noe, lenger. En tredje venninne pleide jeg også møte og gå tur med eller ta en kaffe. Helt stille derfra, også . Anonymkode: beb76...8e1 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #9 Skrevet 21 timer siden Noen ser jeg nesten hver uke, andre bate noen ganger i året. Jeg har også gofe venninner jeg ser sjeldnere pga avstand, men prøver å få til et årlig treff. Vennskap er jardt arbeid, og når de naturlige møteplassene som på skole, studier eller trening forsvinner må man finne nye måter å omgås på. Nå som alle barn er flyttet hjemmefra, er det å prioritete venner blitt langt enklere. Anonymkode: a2071...690
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #10 Skrevet 21 timer siden Ses sjeldnere og sjeldnere. Har ikke så mange venner, men de få jeg har fases sakte ut. Merker at om jeg ikke tar kontakt, er det ingen kontakt, så der er gjerne svar nok på at vennskapet ikke er like viktig motparten. Helt ok for min del. Gidder ikke å tvinge frem noe. Anonymkode: 7b221...d62
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #11 Skrevet 21 timer siden Det varierer. En venninnegjeng møtes 1-2 ganger i året. Men vi møtes også flere ganger i året på tomannshånd. En annen venninne møter jeg minst ukentlig i sommerhalvåret, og aldri i vinterhalvåret. Anonymkode: 74f57...21b
Smurf26 Skrevet 6 timer siden #12 Skrevet 6 timer siden Jeg har ingen venninnegjeng, jeg har bare «separate» venninner. Hvor ofte vi møtes varierer, noen ganger møtes vi hver måned, andre perioder kan det gå 3-4 måneder. Jeg har ei venninne jeg ikke har sett på litt over et år nå. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå