Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Hvor er det man laster ned mp3 sånn lovlig? :rodme: skal bli et nytt og bedre menneske, og har tenkt til å betale for meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

CD On har visstnok endel.

Det er fremdeles lov å laste ned ting til "eget bruk" da.

Skrevet

Det spørst jo kva du er ute etter òg. Vil du kun ha kjente artistar, eller har du sansen for å prøva ukjente òg? I sistnemnde tilfelle er det mange stadar du kan få tak i melodiar - gjerne gratis. Og lovleg.

Skrevet

mener dagbladet eller vg el hadde en artikkel med de billigste nettstedene, tror det aller billigste var et russisk...

Skrevet

Itunes har en innebygget MusicStore, som visstnok skal være grei å bruke :)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg anbefaler allofmp3! Absolutt, billig og aldri noe tull!

Skrevet

hvis du bruker ipod vil jeg absolutt anbefale itunes music store.

Gjest Gjesta
Skrevet

ok takk, nå har jeg masse steder å laste ned fra, ærlig og redelig :engel: så får jeg funnet ut også, om stjært musikk er bedre å høre på enn kjøpt... ;)

Skrevet
hvis du bruker ipod vil jeg absolutt anbefale itunes music store.

Hvis du er imot at musikkbransjen skal "voldta" deg, kjøper du heller ikke fra iTunes. DRM er noe piss, som burde forbys.

Skrevet

Jeg vil også anbefale allofmp3, men ikke hvis hun vil bli et "bedre" menneske. Ikke en dritt går til artistene, men man kan muligens vise musikkbransjen hva kundene vil ha.

Man bør også huske at russisk lovgivning forandres fra høst (husker ikke hvilken måned), så ikke forhåndsbetal for mye ;).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...