AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:18 #1 Skrevet torsdag kl. 11:18 Jeg ringte tannlegekontoret på Mandag for å få en time. Fikk ikke svar så sendte en mail. Fikk om at jeg kunne få time 7 April kl 9. Passer det ? Jeg svarte at det passer fint. Men jeg har ikke fått bekreftet time på sms som jeg bruker å få. Den sms kommer bestandig med en gang jeg bestiller time. Så nå vet jeg ikke om jeg har time eller ikke. Bør jeg bare møte opp og håpe det beste ? Anonymkode: fcece...496
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:21 #2 Skrevet torsdag kl. 11:21 De åpner sikkert rundt 8, rekker du å ringe de? Ellers hadde jeg bare dratt Anonymkode: 554c9...c13
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:24 #3 Skrevet torsdag kl. 11:24 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De åpner sikkert rundt 8, rekker du å ringe de? Ellers hadde jeg bare dratt Anonymkode: 554c9...c13 Ja, de åpner kl 8. Håper jeg får tak i de da Anonymkode: fcece...496
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:25 #4 Skrevet torsdag kl. 11:25 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, de åpner kl 8. Håper jeg får tak i de da Anonymkode: fcece...496 Sitt klar med nummeret tastet inn 7.59 😁 Anonymkode: 554c9...c13
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:55 #5 Skrevet torsdag kl. 11:55 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Sitt klar med nummeret tastet inn 7.59 😁 Anonymkode: 554c9...c13 Lurt 😁 Anonymkode: fcece...496
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå