AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Skrevet 12 timer siden Jeg var å tok MR hos unilabs 16 februar, men måtte betale med faktura da jeg ikke hadde penger, fristen på fakturaen var 22 fenruar, jeg fikk utsatt den til jeg fikk lønn så betalte den 27/2. Betalingen ble registrert hos de den 02.03 og de sendte inn til Helfo den 09.03. Men dette har fortsatt ikke blitt registrert på Helsenorge. jeg syns det har tatt veldig lang tid? Er ikke 3 uker fristen? Det var mandag denne uken, men da en mnd siden de fikk inn betalingen min. Litt irriterende siden dette er penger jeg skal ha tilbake. Anonymkode: a5f22...834
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Skrevet 12 timer siden Du får pengene tilbake når det er registrert hos Helfo, det kan ta litt tid noen ganger. Kanskje du allerede har fått pengene tilbake på konto uten at du har registrert det? Anonymkode: a1000...305
Trueout Skrevet 12 timer siden #3 Skrevet 12 timer siden Det kan ta tid. Opplevd at det har gått bare en rundt en uke, og også opplevd at der har tatt 4-5 uker.
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du får pengene tilbake når det er registrert hos Helfo, det kan ta litt tid noen ganger. Kanskje du allerede har fått pengene tilbake på konto uten at du har registrert det? Anonymkode: a1000...305 Ikke fått noe nei, den egenandelen er ikke registrert enda, må vel bare vente da de på unilabs sier at de har sendt inn, har bare ikke opplevd at det har tatt så lang tid før. Anonymkode: a5f22...834
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden Trueout skrev (5 timer siden): Det kan ta tid. Opplevd at det har gått bare en rundt en uke, og også opplevd at der har tatt 4-5 uker. Trodde det var regler på at ting skulle bli registrert innen 3 uker? Anonymkode: a5f22...834
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden Noen kan ta veldig lang tid, hadde en registrert omtrent 2 mnd etterpå her en gang. Anonymkode: 30642...b25
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen kan ta veldig lang tid, hadde en registrert omtrent 2 mnd etterpå her en gang. Anonymkode: 30642...b25 Seriøst? Så utrolig irriterende. Spesielt når man går å venter på å få de pengene tilbake. jaja jeg får vel bare prøve å være tålmodig. ts Anonymkode: a5f22...834
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden En undersøkelse til mangfoldige tusen som staten betaler og du sitter å venter på retur egenandel til 3-400 kroner. Herregud. Anonymkode: cd16c...481
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Det tar veldig lang tid før egenandeler blir registrert for tida. Jeg fikk nettopp tilbakebetalt nesten 2000 kr som jeg hadde betalt i egenandeler etter at jeg egentlig hadde nådd grensa for frikort. Anonymkode: 2b711...974
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden #10 Skrevet 35 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): En undersøkelse til mangfoldige tusen som staten betaler og du sitter å venter på retur egenandel til 3-400 kroner. Herregud. Anonymkode: cd16c...481 Herregud. Hva er problemet ditt? Ja jeg venter på de 400kr fordi det er penger jeg trenger. Og så er det nå sånn at vi har denne ordningen med frikort, så ja når jeg har betalt over grensen vil jeg gjerne ha de pengene tilbake. Anonymkode: a5f22...834
AnonymBruker Skrevet 29 minutter siden #11 Skrevet 29 minutter siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ikke fått noe nei, den egenandelen er ikke registrert enda, må vel bare vente da de på unilabs sier at de har sendt inn, har bare ikke opplevd at det har tatt så lang tid før. Anonymkode: a5f22...834 Du må vente til de har sendt inn. Ikke bare betalingen din, men at du har vært hos dem. Det kan ta svært lang tid. Anonymkode: 0c613...f68
AnonymBruker Skrevet 28 minutter siden #12 Skrevet 28 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): En undersøkelse til mangfoldige tusen som staten betaler og du sitter å venter på retur egenandel til 3-400 kroner. Herregud. Anonymkode: cd16c...481 Da bør du kanskje forstå at TS har dårlig råd og trenger disse pengene. Anonymkode: a1000...305
AnonymBruker Skrevet 25 minutter siden #13 Skrevet 25 minutter siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Herregud. Hva er problemet ditt? Ja jeg venter på de 400kr fordi det er penger jeg trenger. Og så er det nå sånn at vi har denne ordningen med frikort, så ja når jeg har betalt over grensen vil jeg gjerne ha de pengene tilbake. Anonymkode: a5f22...834 Du får dem jo tilbake. Hvis du ikke kan vente får du ringe unilabs og høre hva status er på registrering av time og betaling. det er ikke krav om at du får det tilbakebetalt innen 3 uker. Kun at unilabs registrerer det. Når du utsetter betalingen vil det ta lengre tid. Anonymkode: 0c613...f68
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå