AnonymBruker Skrevet 1. april #1 Skrevet 1. april Har vært i livet til denne jenta i litt over 3 år, hun er ei fantastisk bonusdatter, kun kan fortelle meg hemmeligheter som hun ikke sier til sin pappa (min kjæreste) jeg ser på det som en stor kjærlighetserklæring og tillitserklæring, hun har snakket en del sin konfirmasjon det siste halvåret, og det har vært helt naturlig at jeg skal delta, men nå har mor (ex konen ) sagt nei at det kun er for nær familie. Det er litt bråk rundt dette nå, jeg merker jeg syntes aller mest synd på barnet her og vurderer og trekke meg selv slik at barnet ikke skal måtte forholde seg til at mor/far krangler om dette nå. Hun har hilst på meg 1 gang og vet jeg har vært i bildet i over 3 år, jeg har 1 barn fra før så vi ( meg og kjæresten bor sammen halve måneden) så jeg ser bonus jenta hver månede og i ferier er det lengere. Hva ville du gjort? Kjæresten er veldig sint på x , de har alltid kommunisert veldig godt og vært veldig gode venner, har feiret halve jul sammen de siste 11 årene , men x sier at hennes kjæreste ikke skal være der, så da er det ikke plass til meg heller, mens barnet her har ikke noe særlig forhold uten til mors kjæreste (gjennom 9 år) mens med meg har det gått som hånd i hanske, jeg er selv veldig veldig glad i henne. Anonymkode: 9216f...732 12
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 1. april Populært innlegg #2 Skrevet 1. april Jeg ville trukket meg unna og forklart at moren ikke ønsker deg der. Si at du er glad i henne men at det skaper for mye drama. Gi henne en fin konfirmasjonsgave. Kanskje dere kan finne på noe sammen for å feire at hun har blitt konfirmert? Anonymkode: db76c...01d 55 7 23
AnonymBruker Skrevet 1. april #3 Skrevet 1. april Jeg ville gjort som personen over her skriver. Ta henne med på en lunsjdate og kanskje litt shopping etter selve konfirmasjonen. Gjør litt stas på henne på den måten. Kjip kjerring hun xen… Anonymkode: efa95...4b9 16 3 6
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 1. april Populært innlegg #4 Skrevet 1. april Synes det er rarere at bonusfaren som har vært i jentas liv siden hun var 6 år (?) ikke er invitert. Anonymkode: 54fbf...65c 29 21
AnonymBruker Skrevet 1. april #5 Skrevet 1. april Ja jeg har vurdert det med å gi en opplevelse feks , men problemet er at min biologiske datter og bonusdatter er bestevenner, så vi blir dessverre 2 som er en del av livet hennes ikke å delta, har prøvd å snakke med mitt barn om hun kan bli med bonusfar i konfirmasjonen men det nekter hun siden hun da ikke kjenner noen der utenom bonusfar og bestevenn. Fra fars familie er det kun bestemor og 1 onkel som kommer ettersom resten av familien bor i et annet land. Anonymkode: 9216f...732 4
AnonymBruker Skrevet 1. april #6 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Synes det er rarere at bonusfaren som har vært i jentas liv siden hun var 6 år (?) ikke er invitert. Anonymkode: 54fbf...65c Han har ikke barn selv og har heller ikke ønsket barn, så tror han derfor holder seg unna når bonusbarnet mitt er hos mor, han jobber også offshore så ikke så vanskelig heller. Anonymkode: 9216f...732 2
AnonymBruker Skrevet 1. april #7 Skrevet 1. april Herlighet. Hun «moren» er iallfall ikke ute etter at datteren skal få sin beste dag. Anonymkode: efa95...4b9 11 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. april #8 Skrevet 1. april Ikke gjør noe. Ikke eskaler dette. Dette må jentas foreldre finne ut av. Anonymkode: ffbc0...e9a 15 1 3
AnonymBruker Skrevet 1. april #9 Skrevet 1. april Jeg ville ligget langt unna det selskapet. Anonymkode: d3a13...477 16 4
AnonymBruker Skrevet 1. april #10 Skrevet 1. april Veldig synd når mødre (eller fedre) har fokus på egne behov og følelser, fremfor barnas, men veldig mange er dessverre slik. Lite du får gjort med det, me øn fortell iallfall bonusdatteren din at du gjerne skulle ha vært der og feiret henne, slik at hun ikke føler at du avviser henne på en av hennes viktigste dager så langt i livet. Anonymkode: d42c7...3a6 4 2 1
Trueout Skrevet 1. april #11 Skrevet 1. april Tydelig at hun som er moren ikke tenker på hva datteren ønsker selv, men tenker kun på seg selv🙄 Ville forklart bonusdattra di at du gjerne vil være der, men at moren hennes ikke ønsker deg der og at du derfor kommer til å respektere det fordi du ikke ønsker noen konflikt/drama. Ta henne med å finn på noe hyggelig bare dere to som en konfirmasjonsgave istedenfor🥰 Sånne surmaga exer er det bare å holde seg langt unna😂 6 1
Gaia Skrevet 1. april #12 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg ville trukket meg unna og forklart at moren ikke ønsker deg der. Si at du er glad i henne men at det skaper for mye drama. Gi henne en fin konfirmasjonsgave. Kanskje dere kan finne på noe sammen for å feire at hun har blitt konfirmert? Anonymkode: db76c...01d Signerer denne. Ikke lag noe drama. 6 6
AnonymBruker Skrevet 1. april #13 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Herlighet. Hun «moren» er iallfall ikke ute etter at datteren skal få sin beste dag. Anonymkode: efa95...4b9 Vi kjenner ikke hele historien. Anonymkode: 1cfba...3df 7 1 6
AnonymBruker Skrevet 1. april #14 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Har vært i livet til denne jenta i litt over 3 år, hun er ei fantastisk bonusdatter, kun kan fortelle meg hemmeligheter som hun ikke sier til sin pappa (min kjæreste) jeg ser på det som en stor kjærlighetserklæring og tillitserklæring, hun har snakket en del sin konfirmasjon det siste halvåret, og det har vært helt naturlig at jeg skal delta, men nå har mor (ex konen ) sagt nei at det kun er for nær familie. Det er litt bråk rundt dette nå, jeg merker jeg syntes aller mest synd på barnet her og vurderer og trekke meg selv slik at barnet ikke skal måtte forholde seg til at mor/far krangler om dette nå. Hun har hilst på meg 1 gang og vet jeg har vært i bildet i over 3 år, jeg har 1 barn fra før så vi ( meg og kjæresten bor sammen halve måneden) så jeg ser bonus jenta hver månede og i ferier er det lengere. Hva ville du gjort? Kjæresten er veldig sint på x , de har alltid kommunisert veldig godt og vært veldig gode venner, har feiret halve jul sammen de siste 11 årene , men x sier at hennes kjæreste ikke skal være der, så da er det ikke plass til meg heller, mens barnet her har ikke noe særlig forhold uten til mors kjæreste (gjennom 9 år) mens med meg har det gått som hånd i hanske, jeg er selv veldig veldig glad i henne. Anonymkode: 9216f...732 Jeg tenker det skal være barnets valg 🥰! er hennes dag ! Anonymkode: 00584...12b 5
AnonymBruker Skrevet 1. april #15 Skrevet 1. april Gaia skrev (9 minutter siden): Signerer denne. Ikke lag noe drama. Neinei lag drama TS, men prøv å gjøre det low key uten at barnet får med seg for mye av dramatikken. Anonymkode: 00584...12b
Runnah Skrevet 1. april #16 Skrevet 1. april Dette er vel ikke opp til eksen, med mindre det er hos henne og da må i så fall feiringen flyttes, om hun ikke tar seg sammen. Dette er en ikke-sak. 6
AnonymBruker Skrevet 1. april #17 Skrevet 1. april Barnets beste er det ingen som tenker på… Anonymkode: 102ec...25c 4 1 1
Runnah Skrevet 1. april #18 Skrevet 1. april Hvis konfirmanten får vite dette, blir det potensielt vanskelig å rette opp forholdet til moren senere. 1 2
petterm Skrevet 2. april #19 Skrevet 2. april Runnah skrev (4 timer siden): Hvis konfirmanten får vite dette, blir det potensielt vanskelig å rette opp forholdet til moren senere. Denne typen konflikter kan også føre til at barnet dropper hele konfirmasjonen. 2
AnonymBruker Skrevet 2. april #20 Skrevet 2. april Jeg hadde ikke gått i selskapet. Du tar igrunnen oppmerksomhet fra jubilanten som farens nye.. venn. Særlig når det var hemmelig så lenge. Neppe noen god grunn til det. Anonymkode: 96cff...459 6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå