AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:34 #1 Skrevet onsdag kl. 17:34 Jeg har periodontitt og er under behandling. Har også en tann som må rotfylles. Dekker Helfo en del av rotfylling også? Anonymkode: 7d945...367
Milky Skrevet onsdag kl. 17:55 #3 Skrevet onsdag kl. 17:55 Ikke hvis du er over 28 år ellernoe. Skaff deg banknorwegian sin tannhelseforsikring. Etter 3 mnd dekkes store deler av det
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:05 #4 Skrevet onsdag kl. 18:05 Milky skrev (9 minutter siden): Ikke hvis du er over 28 år ellernoe. Skaff deg banknorwegian sin tannhelseforsikring. Etter 3 mnd dekkes store deler av det Hva? Dekker behandlinger hos tannlegen? Anonymkode: 7d945...367
Milky Skrevet onsdag kl. 18:09 #5 Skrevet onsdag kl. 18:09 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva? Dekker behandlinger hos tannlegen? Anonymkode: 7d945...367 De dekker en årlig tannlegesjekk (ikke hele summen men ca halvparten fikk jeg), samt all nødvendig behandlig typ fyllinger rotfylling mm. Med egenandel på 500kr tror jeg. Man må ikke vise til historikk dvs man kan ha hull fra før, skaffe forsikringen og etter karenstiden ta ut skaden. (Og nei det er ikke forsikringssvindel, dette er deres vilkår). Så om rotfyllingen kan vente 3 mnd, kjøp i vei. Hun tannlege sara på tiktok har en video om dette
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:14 #6 Skrevet onsdag kl. 18:14 Milky skrev (5 minutter siden): De dekker en årlig tannlegesjekk (ikke hele summen men ca halvparten fikk jeg), samt all nødvendig behandlig typ fyllinger rotfylling mm. Med egenandel på 500kr tror jeg. Man må ikke vise til historikk dvs man kan ha hull fra før, skaffe forsikringen og etter karenstiden ta ut skaden. (Og nei det er ikke forsikringssvindel, dette er deres vilkår). Så om rotfyllingen kan vente 3 mnd, kjøp i vei. Hun tannlege sara på tiktok har en video om dette Det står jo i vilkårene deres at ting som er oppstått i karensperioden ikke dekkes. Anonymkode: 2884b...4dc
Milky Skrevet onsdag kl. 18:23 #7 Skrevet onsdag kl. 18:23 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det står jo i vilkårene deres at ting som er oppstått i karensperioden ikke dekkes. Anonymkode: 2884b...4dc De vet ikke når skaden kom, for man må ikke bevise når den oppstod. Jeg har snakker med kundebehandler om dette og de sa det man må levere inn er kvittering for behanlingens betaling samt skriv fra tannlegen om at behandlingen var nødvendig og hvilken tann det gjelder. Ikke tannens historikk
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #8 Skrevet 23 timer siden Milky skrev (14 timer siden): De vet ikke når skaden kom, for man må ikke bevise når den oppstod. Jeg har snakker med kundebehandler om dette og de sa det man må levere inn er kvittering for behanlingens betaling samt skriv fra tannlegen om at behandlingen var nødvendig og hvilken tann det gjelder. Ikke tannens historikk Men, altså, så de synes ikke det er suspekt om du begynner å bruke forsikringen den dagen den trer i kraft og sjekker historikken? Høres liksom veldig rart ut. Anonymkode: 2884b...4dc
Milky Skrevet 21 timer siden #9 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Men, altså, så de synes ikke det er suspekt om du begynner å bruke forsikringen den dagen den trer i kraft og sjekker historikken? Høres liksom veldig rart ut. Anonymkode: 2884b...4dc Det er slik vilkårene er, de krever ingen form for historikk. Jeg brukte ca 3 uker etter de tre mnd hadde gått
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå