AnonymBruker Skrevet 1. april #1 Skrevet 1. april Han er i andre halvdel av 30-årene, de er nok rundt 15 år yngre. Virker som at han nyter å snakke med disse unge og pene damene, kanskje særlig fordi han er leder. Han er også langt mer positiv til en kvinnelig leder som også er på disse andre damenes alder enn andre ledere, hun er også pen. Det er en annen kvinnelig leder enn hun som nevnes i siste avsnittet. Denne mannen har tidligere vært åpen om at han ble mobbet da han var yngre, så jeg vil tro at det var lite damekontakt, i hvert fall med pene damer. Han har lange og hyppige samtaler med disse i arbeidstiden, i altfor stor grad om ting som ikke har med jobben å gjøre slik jeg ser det. De synes nok at det er ganske ålreit å snakke med ham istedenfor å jobbe. Minst en av dem har hatt problemer i privatlivet, og de har nok snakket en del om det, mens jeg tenker at man først og fremst skal jobbe. Han kan prate i vei om seg og sitt i disse samtalene. Skal sies at han er gift, det er med en dame som i hvert fall er for pen for ham slik jeg ser det, han har vært heldig sånn sett. Han har bestemt at disse damene er off limit for oss andre, i hvert fall i vurdering av arbeidet, det er det han som skal stå for og det er noe han har avtalt med dem. De kom fra en annen avdeling og der var det ikke vurdering av arbeidet, de var usikre på hvordan det er osv. Dette skurrer litt? Jeg har snakket med en kvinnelig kollega som også har stusset over hvordan han holder på med disse damene, hun får heller ikke vurdere arbeidet deres selv om dette inngår i våres arbeidsoppgaver. Anonymkode: bd7e0...e19
AnonymBruker Skrevet 1. april #2 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han er i andre halvdel av 30-årene, de er nok rundt 15 år yngre. Virker som at han nyter å snakke med disse unge og pene damene, kanskje særlig fordi han er leder. Han er også langt mer positiv til en kvinnelig leder som også er på disse andre damenes alder enn andre ledere, hun er også pen. Det er en annen kvinnelig leder enn hun som nevnes i siste avsnittet. Denne mannen har tidligere vært åpen om at han ble mobbet da han var yngre, så jeg vil tro at det var lite damekontakt, i hvert fall med pene damer. Han har lange og hyppige samtaler med disse i arbeidstiden, i altfor stor grad om ting som ikke har med jobben å gjøre slik jeg ser det. De synes nok at det er ganske ålreit å snakke med ham istedenfor å jobbe. Minst en av dem har hatt problemer i privatlivet, og de har nok snakket en del om det, mens jeg tenker at man først og fremst skal jobbe. Han kan prate i vei om seg og sitt i disse samtalene. Skal sies at han er gift, det er med en dame som i hvert fall er for pen for ham slik jeg ser det, han har vært heldig sånn sett. Han har bestemt at disse damene er off limit for oss andre, i hvert fall i vurdering av arbeidet, det er det han som skal stå for og det er noe han har avtalt med dem. De kom fra en annen avdeling og der var det ikke vurdering av arbeidet, de var usikre på hvordan det er osv. Dette skurrer litt? Jeg har snakket med en kvinnelig kollega som også har stusset over hvordan han holder på med disse damene, hun får heller ikke vurdere arbeidet deres selv om dette inngår i våres arbeidsoppgaver. Anonymkode: bd7e0...e19 Ville egentlig bare hengt meg opp i måten ting blir snakket om; er mange menn som egentlig ikke liker enkelte menn rundt - det er ikke fordi en "liker" kvinner, men at en egentlig ikke "liker" de menn som er rundt.🤨 Anonymkode: ec0df...6d8
petterm Skrevet 1. april #3 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette skurrer litt? Jeg har snakket med en kvinnelig kollega som også har stusset over hvordan han holder på med disse damene, hun får heller ikke vurdere arbeidet deres selv om dette inngår i våres arbeidsoppgaver. Anonymkode: bd7e0...e19 Er han din leder også? Hvis ikke så må du jo på en eller annen måte fortelle din leder at du ikke får lov til å vurdere arbeidet deres. Mulig du bør rådføre def med verneombud eller tillitsvalgt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå