Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

1.april også

Hadde trodd det ville komme bedre aprilsnarr enn dette 

Anonymkode: 2fc26...45e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har nå i noen måneder hatt kontakt jevnlig med en mann, han har barn og samboer. Usikker på om han er i ett åpent forhold eller om de har regler seg i mellom. Hver dag har vi snakket, men ikke når han er hjemme. Vi har møttes flere ganger, men hatt sex en gang. Han virker til å ha lyst på å møte meg flere ganger. Skriver mye på sosiale medier. Er utrulig vanskelig å ikke ville med denne mannen, han er flott å se på og tar godt vare på seg selv

På en måte har jeg nå blitt tatt av samvittigheten, for at jeg har ikke fått muligheten til å spørre om deres relasjon. nå er jeg litt usikker på hva jeg burde eller skal  gjøre

Anonymkode: 9b90d...3e5

Du burde droppe han. Om det blir dere så gjør han nok det samme mot deg. Er det virkelig en du vil samle på?  Samtidig så er dere dårlige begge to så egentlig fortjener dere hverandre. Så lenge det ikke er et åpent forhold

Anonymkode: 55ebe...a50

AnonymBruker
Skrevet

Tøysekoppen. Tråden burde hete "Jeg ligger med en opptatt mann." Du ligger jo forhåpentligvis ikke med alle menn🤣

Anonymkode: a8e1e...e71

AnonymBruker
Skrevet

Du har et dårlig moralsk kompass som har deg med en mann du vet har samboer og barn og unnskylder deg selv med at det kan jo hende at han har et åpent forhold, hvilket er veldig uvanlig, noe du selv vet. 

Anonymkode: cc9fb...d78

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Min man er ikke veldig flink til å ta vare på seg selv, så jeg tviler... 😆

Anonymkode: df120...fe6

AnonymBruker
Skrevet
DoorKnob skrev (14 minutter siden):

Hore.

Hore er å ha sex mot penger. TS har ikke nevnt noe om at hun får betalt for dette.

Anonymkode: 30f32...4a6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå igjen? Håper dere brukte kondom og avstod fra munnsex, siden han har gonore. Han hopper på andre kvinner hver gang han får en kjønnssykdom, siden han da ikke får noe av meg. Så slit ham med helsa!

Anonymkode: ee97c...597

Skrevet

Det er bra du kjenner det på samvittigheten. Det betyr at du vet det er galt og angrer og har medfølelse for dama til han du ligger med. 

Det du bør gjøre er å slutte å ligge med han. Både for hennes skyld, barnas skyld, hans skyld og din egen skyld. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dere har hatt sex en gang, så overskriften burde være: jeg lå med din mann!

Min mann er det nok ikke, om du ikke vil ha en på 67 år.

Anonymkode: 3ca03...207

AnonymBruker
Skrevet

Du virker som en enkel sjel, og det er nok verken første eller siste gang noen utnytter deg. Du vet, det går an å si nei. Det er ikke sånn at du må ta til takke med smuler. Du kan finne deg din egen mann å ligge med.

Anonymkode: 3db16...1e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...