Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå i noen måneder hatt kontakt jevnlig med en mann, han har barn og samboer. Usikker på om han er i ett åpent forhold eller om de har regler seg i mellom. Hver dag har vi snakket, men ikke når han er hjemme. Vi har møttes flere ganger, men hatt sex en gang. Han virker til å ha lyst på å møte meg flere ganger. Skriver mye på sosiale medier. Er utrulig vanskelig å ikke ville med denne mannen, han er flott å se på og tar godt vare på seg selv

På en måte har jeg nå blitt tatt av samvittigheten, for at jeg har ikke fått muligheten til å spørre om deres relasjon. nå er jeg litt usikker på hva jeg burde eller skal  gjøre

Anonymkode: 9b90d...3e5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nope, du ligger ikke med min mann.

Hva du skal gjøre kommer an på hva slags menneske du ønsker å være.

Anonymkode: 30f32...4a6

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

ok

Anonymkode: 32468...b3c

• Liker 2
Skrevet

Du blir bare brukt. Vil du ikke heller ha sex med noen som potensielt vil ha hele deg?

• Liker 2
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

ikke med min - jeg har nemlig ingen 😆

Anonymkode: 1cb88...366

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ligger med min mann så skal du få han. Jeg vil ikke ha noen som mener jeg ikke er nok for han. Så bare ta han det. 

Anonymkode: 0dea9...759

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Når gjør du det? For som du vet er hans største interesse å sitte hjemme og se fotball på kveldene.

Anonymkode: db114...c40

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har nå i noen måneder hatt kontakt jevnlig med en mann, han har barn og samboer. Usikker på om han er i ett åpent forhold eller om de har regler seg i mellom. Hver dag har vi snakket, men ikke når han er hjemme. Vi har møttes flere ganger, men hatt sex en gang. Han virker til å ha lyst på å møte meg flere ganger. Skriver mye på sosiale medier. Er utrulig vanskelig å ikke ville med denne mannen, han er flott å se på og tar godt vare på seg selv

På en måte har jeg nå blitt tatt av samvittigheten, for at jeg har ikke fått muligheten til å spørre om deres relasjon. nå er jeg litt usikker på hva jeg burde eller skal  gjøre

Du får spørre han da kanskje. 

Anonymkode: 578da...028

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du må nesten forklare, gjerne i utførlig detalj, hvordan du mener du ikke har fått muligheten til å spørre «du, åpent forhold, eller? Kan jeg få nummeret til kona for å dobbeltsjekke, eller skal jeg bare finne henne selv og sende henne en god gammaldags melding?» før du fikk muligheten til å ha sex med han. 😆

Kg, en evig kilde til innsyn i all verdens dysfunksjoner.

Anonymkode: 63aca...99a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Og han ligger garantert med andre enn deg også TS. 

Anonymkode: 25a8d...1c7

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Haha, ja heller deg enn meg 🤣 

Anonymkode: ab39c...0a0

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, det gjør du ikke.

AnonymBruker
Skrevet

I så fall er du en drittkjerring!

Anonymkode: 7d217...a09

AnonymBruker
Skrevet

Folk som er utro mot kjærestens viten er jo bare søppel, så er jo greit at dere finner hverandre.

Anonymkode: c9abe...5ca

AnonymBruker
Skrevet

Vær så god. Han er pent brukt. 

Virker så kjekk og grei når du først møter han, men så har han sine sider… Som jeg ikke orker mer av. Du kan godt ta ham når jeg tenker meg om. 

Anonymkode: 19263...d85

AnonymBruker
Skrevet

Nei, du ligger ikke med min mann. 
Hvordan du løser dette, er jo opp til deg. Har du bittelitt samvittighet, så kan du jo spørre om han er i et åpent forhold eller ikke. Bare vær obs på at han fint kan lyve om det. Mange menn som sier de er i åpne forhold har en intetanende kone/samboer/kjæreste.

Anonymkode: 22345...d57

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke med min. 

Han er åpen om at han er i et åpent forhold. Meldinger skjules ikke, og han ville møtt deg mer vennen gang før sex som dealen er.. 

Anonymkode: a822c...66d

AnonymBruker
Skrevet

Prøvde du å kopiere denne tråden...?

Anonymkode: 3a743...db5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det påske, og trollene kjeder seg. 

Anonymkode: f0689...c95

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Slit n med helsa.

Anonymkode: 8d4e9...83c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...