AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Meg og samboeren min har bodd sammen i ett år nå i en 30 kvadrat leilighet med soverom. For å spare penger har vi nå flyttet til en mindre leilighet med åpen planløsning der det ikke er et soverom. Vi er 20 og 23, jeg studerer på fulltid og jobber også 3-4 vakter i uken, han starter opp med eget firma og er derfor hjemme til nesten enhver tid. Jeg er stolt av han for å følge drømmene sine, men som en ordentlig introvert syntes jeg det er vanskelig å aldri få muligheten for alenetid. Vi har forsøkt at han skal komme seg ut av leiligheten litt, men han ønsker jo å være hjemme for å drive med sitt. Det er også ganske kronglete å få nok søvn om vi skal opp på ulike tidspunkt, da vi sover omtrent på kjøkkenet og må derfor liste oss rundt i mørket for å ikke vekke den andre. Vi har ikke råd til å bo sammen i større leilighet akkurat nå, og tenker derfor at det kan være en ide at han flytter hjem til familien som bor en halvtime unna for å spare penger i en periode. Vi er begge med på at dette kan være en god løsning, men vi har det veldig koselig sammen og syntes det er tøft å flytte fra hverandre i en periode selv om det også er vanskelig å bo sammen i en trang leilighet. Er også litt bekymret om hva andre tenker om meg for at jeg ber om alenetid, selv om kjæresten forstår det godt så føler jeg med nesten litt grådig. Er det noen som har erfaring med dette eller meninger som hjelper oss i å ta valget? Takk på forhånd Anonymkode: d2117...4ab
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Først og fremst så ville jeg ikke brydd meg om hva andre tenker om deres forhold, dette er mellom dere to. Jeg tenker det er en fornuftig løsning frem til deres livssituasjon endrer seg. Folk får påstå hva dem vil, men det finnes ingen relasjoner som har godt av manglende egentid. Han kan fremdeles komme på besøk og dere kan møtes for dater ute. Dere er fremdeles veldig unge, se på dette som en mulighet til å bygge et enda tryggere fundament hvor dere tar de tøffe samtalene i forkant, ikke ut av nødvendighet. Anonymkode: f7910...1df 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Hva andre tenker og mener skal du aldri bry deg om. Livet blir bedre om du gir faen i slikt. Anonymkode: 5e4d0...004
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Meg og samboeren min har bodd sammen i ett år nå i en 30 kvadrat leilighet med soverom. For å spare penger har vi nå flyttet til en mindre leilighet med åpen planløsning der det ikke er et soverom. Vi er 20 og 23, jeg studerer på fulltid og jobber også 3-4 vakter i uken, han starter opp med eget firma og er derfor hjemme til nesten enhver tid. Jeg er stolt av han for å følge drømmene sine, men som en ordentlig introvert syntes jeg det er vanskelig å aldri få muligheten for alenetid. Vi har forsøkt at han skal komme seg ut av leiligheten litt, men han ønsker jo å være hjemme for å drive med sitt. Det er også ganske kronglete å få nok søvn om vi skal opp på ulike tidspunkt, da vi sover omtrent på kjøkkenet og må derfor liste oss rundt i mørket for å ikke vekke den andre. Vi har ikke råd til å bo sammen i større leilighet akkurat nå, og tenker derfor at det kan være en ide at han flytter hjem til familien som bor en halvtime unna for å spare penger i en periode. Vi er begge med på at dette kan være en god løsning, men vi har det veldig koselig sammen og syntes det er tøft å flytte fra hverandre i en periode selv om det også er vanskelig å bo sammen i en trang leilighet. Er også litt bekymret om hva andre tenker om meg for at jeg ber om alenetid, selv om kjæresten forstår det godt så føler jeg med nesten litt grådig. Er det noen som har erfaring med dette eller meninger som hjelper oss i å ta valget? Takk på forhånd Anonymkode: d2117...4ab Jeg og kjæresten er særboere med hvert vårt hus. Vi bor sammen annen hver uke. Er helt fantastisk! Anonymkode: c76a3...1c2 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Kreative løsninger er bedre enn å ha det kjipt. Lykke til. ❤️ Anonymkode: bb5ac...4bf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå