Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veldig varierende syklus, så ikke helt sikker på når eggløsning var. Men basert på et gjennomsnitt så skal jeg ha mensen igjen om ca. 3-5 dager. Jeg tok i dag en tidlig test (rfsu test tidlig stav). Men tolker den som negativ, kanskje en super svak antydning i noen lys. Noen som har erfaring med disse testene? Er håpet om graviditet ute? Hva er deres erfaring med negativ tidlig test så nært mensen? 

IMG_5348.jpeg

Anonymkode: 86683...789

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan bare se en strek.

Kjøpte masse billige teststrimler på nett husker jeg. De var kjekke for å teste noen dager før forventet mens. Må bli mye plastsøppel om man skal bruke sånne der og det ikke klaffer i første eller andre pp 🤔

Anonymkode: 48aff...c91

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du forventer mensen om 3-5 dager kan du få alt fra helt negativ, til en svak svak strek på tidligtest. Har ikke så veldig mye erfaring med rfsu såpass tidlig, men tror de er helt ok. Problemet mitt med disse stavene er at strimmelen er gjemt bak et lite plastvindu. Jeg pleier ofte å knekke staven og ta ut strimmelen slik at jeg kan se bedre. 😊

Anonymkode: e18ae...6ee

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser også i utgangspunktet bare en strek og tenker den er negativ. Men i noen vinkler eller lys ser jeg en svak antydning. Forsøkte åpne den også, men vil ikke si den ble tydelig nok til at jeg tenker den er positiv. Frykter jo jeg ikke er gravid nå heller, ettersom dette er en tidlig test, men fint å høre at det enda muligens er håp for at jeg testet positivt om noen dager!☺️ pleier å bestille strimler fra babyplan normalt sett, men var tom så benyttet en slik nå. 

ts

Anonymkode: 86683...789

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...