AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:01 #1 Skrevet onsdag kl. 12:01 Jeg har lenge sagt at jeg aldri har hatt ons.. kun sex med faste. Her om dagen diskuterte jeg dette med noen som mente at jeg hatt det fordi jeg hadde tilfeldig sex en natt med en ex. Jeg var helt uenig! Vi var jo kjærester for lenge siden. Vi møttes tilfeldig lenge etterpå og dro hjem til en av oss og hadde sex og sa hade neste morgen. Det er jo ikke et ONS når vi hadde et forhold tidligere vel? Hva så om forholdet var lenge siden? Andre personen sier at det VAR et ons fordi det er slik ons fungerer. Det handler ikke om forholdet før, men om hva dere forventer videre og hvorfor dere hadde sex. De påsto at du kan selvsagt ha ons med en ex så lenge det ikke er i en date med håp om noe mer. Hvem har rett her? Kan jeg fortsatt stå for at jeg ikke har hatt ons?? Anonymkode: 0e29d...866
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:05 #2 Skrevet onsdag kl. 12:05 ONS for meg er uplanlagt sex med en fremmed. Du får ikke hatt ONS med eksen din, men eksen din var kanskje et ONS før dere ble sammen. Anonymkode: 7b42b...4ea 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:10 #3 Skrevet onsdag kl. 12:10 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): ONS for meg er uplanlagt sex med en fremmed. Du får ikke hatt ONS med eksen din, men eksen din var kanskje et ONS før dere ble sammen. Anonymkode: 7b42b...4ea Riktig. Uplanlagt sex med en fremmed er et one-night-stand. Gjerne må man ha møttes samme dag, og at sexen ikke er noe man har blitt enig om å ha i forkant. Treffes man igjen og har sex flere ganger regnes ikke vedkommende som et ONS, men kun selve situasjonen. Anonymkode: 275a3...23a
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:12 #4 Skrevet onsdag kl. 12:12 ONS er uplanlagt ligg med en person du ikke har noen planer om å treffe igjen. Om det er en ukjent eller om det er en tidligere kjæreste har absolutt ingenting å si. Anonymkode: 3aa52...728 2 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:15 #5 Skrevet onsdag kl. 12:15 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg har lenge sagt at jeg aldri har hatt ons.. kun sex med faste. Her om dagen diskuterte jeg dette med noen som mente at jeg hatt det fordi jeg hadde tilfeldig sex en natt med en ex. Jeg var helt uenig! Vi var jo kjærester for lenge siden. Vi møttes tilfeldig lenge etterpå og dro hjem til en av oss og hadde sex og sa hade neste morgen. Det er jo ikke et ONS når vi hadde et forhold tidligere vel? Hva så om forholdet var lenge siden? Andre personen sier at det VAR et ons fordi det er slik ons fungerer. Det handler ikke om forholdet før, men om hva dere forventer videre og hvorfor dere hadde sex. De påsto at du kan selvsagt ha ons med en ex så lenge det ikke er i en date med håp om noe mer. Hvem har rett her? Kan jeg fortsatt stå for at jeg ikke har hatt ons?? Anonymkode: 0e29d...866 Ligger i ordet. Planlagt eller uplanlagt sex med en ukjent der og da. Og jeg hadde blitt sammen med en som jeg hadde hadde hatt en ons med en gang hadde han allikevel den gang kun vært nettopp det en ons. En som man har sex med flere ganger = en flørt. Tenker jeg. Anonymkode: 75053...b87
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:17 #6 Skrevet onsdag kl. 12:17 Herregud, når man trodde folk ikke kunne bli mer idiotiske…. Hva i alle dager har andre med ditt sexliv å gjøre? Hvem er det som går rundt og skryter av at de ikke har hatt one night stands? Og hvorfor bryr du deg så mye om hva andre mener? Anonymkode: 5e7f1...615
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:22 #7 Skrevet onsdag kl. 12:22 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Herregud, når man trodde folk ikke kunne bli mer idiotiske…. Hva i alle dager har andre med ditt sexliv å gjøre? Hvem er det som går rundt og skryter av at de ikke har hatt one night stands? Og hvorfor bryr du deg så mye om hva andre mener? Anonymkode: 5e7f1...615 Bryr meg hvertfall ikke hva du mener. God påske! Anonymkode: 0e29d...866 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:25 #8 Skrevet onsdag kl. 12:25 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): ONS er uplanlagt ligg med en person du ikke har noen planer om å treffe igjen. Om det er en ukjent eller om det er en tidligere kjæreste har absolutt ingenting å si. Anonymkode: 3aa52...728 Akkurat det er litt kjipt å lese.. for jeg har vært bevisst på (trodde jeg) å ikke ha ons. Ikke noe jeg snakker om, men likevel vært et slags valg jeg har stått for. Anonymkode: 0e29d...866
TomKrus Skrevet onsdag kl. 12:30 #9 Skrevet onsdag kl. 12:30 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg har lenge sagt at jeg aldri har hatt ons.. kun sex med faste. Her om dagen diskuterte jeg dette med noen som mente at jeg hatt det fordi jeg hadde tilfeldig sex en natt med en ex. Jeg var helt uenig! Vi var jo kjærester for lenge siden. Vi møttes tilfeldig lenge etterpå og dro hjem til en av oss og hadde sex og sa hade neste morgen. Det er jo ikke et ONS når vi hadde et forhold tidligere vel? Hva så om forholdet var lenge siden? Andre personen sier at det VAR et ons fordi det er slik ons fungerer. Det handler ikke om forholdet før, men om hva dere forventer videre og hvorfor dere hadde sex. De påsto at du kan selvsagt ha ons med en ex så lenge det ikke er i en date med håp om noe mer. Hvem har rett her? Kan jeg fortsatt stå for at jeg ikke har hatt ons?? Anonymkode: 0e29d...866 One night stand. Du treffer en blir med han hjem og har sex, og han/du forsvinner morgenen etterpå. Det er hva som var det begrepet var ment å mene fra starten av.
TomKrus Skrevet onsdag kl. 12:32 #10 Skrevet onsdag kl. 12:32 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): ONS er uplanlagt ligg med en person du ikke har noen planer om å treffe igjen. Om det er en ukjent eller om det er en tidligere kjæreste har absolutt ingenting å si. Anonymkode: 3aa52...728 Jo for det er noe annet, at du har fått en oppfattelse av dette er en annen sak. ONS er noen du aldri har møtt før, ikke har intensjon om å møte igjen etter en natt med sex. Det er ONS ! Ligger jo i ordet for faen
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:37 #11 Skrevet onsdag kl. 12:37 For meg er ons når jeg møter en fremmed for en natt og knuller henne. Anonymkode: d1a70...cca 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:28 #12 Skrevet onsdag kl. 13:28 Selve situasjonen er jo et one night stand. Et ONS er et ligg med en person med ingen forventninger om noe mer videre enn kun det ligget. Anonymkode: 89e44...a95 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:34 #13 Skrevet onsdag kl. 14:34 Jeg mener at en ONS er en person du har sex med på første møte, kan til nøds trekkes ut til "vi har sett hverandre før/snakket såvidt sammen på en fest eller forelesning, men aldri vært på en date". Har dere datet, om det så ble sex første kvelden -> ikke ONS. Og om dere hoppet til sengs 5 minutter etter at dere så hverandre for første gang på nattklubben, men gikk på en date dagen etter eller uka etter -> ikke ONS. Anonymkode: ba974...d66
Even Tuell Skrevet i går, 00:30 #14 Skrevet i går, 00:30 One Night Stand. Det blir med denne natta. Uforpliktende sex, kun denne natta og det er begge enige om. Ikke planlagt, uforpliktende sex med en ukjent. Personen er det ikke så farlig med. Man er ute etter en kjapp og effektiv seksuell tilfredstillelse. Man bryr seg egentlig katta om personen. Når man har fått sitt, så er man fornøyd og drar igjen uten planer om å sees igjen. En person du kan med et ærlig fjes si "Akkurat du er ikke så viktig. Det var pikken / fitta di jeg var på jakt etter" om.
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #15 Skrevet 14 timer siden ONS som blir til noe mer, er ikke lenger ONS. Det samme gjelder en natt med en eks. Anonymkode: 90c92...fd7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå