AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:53 #1 Skrevet onsdag kl. 11:53 Har hatt 3 mnd barselpermisjon og kjenner jeg er litt mettet. Far har i tillegg hjemmekontor , noe som gjør at vi går oppå hverandre og skaper irritasjon. Det er jo ikke akkurat nødvendig at begge er hjemme og jeg føler meg kvalmt. Kunne ônske han ikke var selvstendig næringsdrivende. Anonymkode: 3f052...56b 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:44 #2 Skrevet onsdag kl. 12:44 Kan han dra på kontoret og være der? Jeg hadde også blitt gal av å gå oppå den andre på den måten. Har du snakket med ham om dette? Anonymkode: a27cd...74d 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:46 #3 Skrevet onsdag kl. 12:46 Han bør dra på biblioteket eller jobbe fra kafeer, eventuelt noen sånne spleisekontorer? Du bør også komme deg ut av huset med baby!!!!! Anonymkode: 724d3...a4a 1
mommyaka Skrevet onsdag kl. 12:50 #4 Skrevet onsdag kl. 12:50 Er du ikke ute? Gå turer.. kjøpesenter...kafe etc 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:52 #5 Skrevet onsdag kl. 12:52 Jeg begynte å jobbe deltid fra 3 måneder, og det reddet psyken min. Mannen tok avspasering fra jobb. Skjønner veldig godt hvordan du har det, kommer du deg noe ut av huset? Det er litt terskel i starten, men enklere etterhvert! Når skal han ta over permisjonen? Anonymkode: 54183...82a 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:56 #6 Skrevet onsdag kl. 12:56 Vi er forskjellig skrudd sammen. Ikke alle nyter permisjonen. Men nå er det heldigvis vår, og lettere å komme seg ut og trille en tur osv. Er problemet ditt at du kjeder deg, eller noe annet? Hva om du ser for deg hvilke fordeler du kan ha i situasjonen, heller enn motsatt: For eksempel når han er selvstendig næringsdrivende kan han kanskje ta en lang pause på dagen der han tar baby og du får deg en time for deg selv? Anonymkode: 2eacd...66c
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:19 #7 Skrevet onsdag kl. 13:19 Har også mann som er selvstendig næringsdrivende, og vi avtalte på forhånd at han måtte jobbe fra kontoret i permisjon. Anonymkode: 3ac6b...adf 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:52 #8 Skrevet onsdag kl. 18:52 Er han ikke opptatt med jobb? Hva spesifikt er du lei av? Begynn å kom deg ut av huset hver dag Nå er det fint vær og man kan begynne å dra i parken osv. Dra på lekeland for babyer, barseltreff, babysang, babysvømming. Meld deg på barselyoga. Masse å gjøre om man bor litt sentralt Anonymkode: e145b...372
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:57 #9 Skrevet onsdag kl. 18:57 Så koselig å få være sammen, hva i alle dager er problemet? Anonymkode: f8300...48a 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:30 #10 Skrevet onsdag kl. 19:30 Vi tok permisjon annenhver mnd fra baby var 3-4 mnd gammel. Det fungerte veldig bra for oss Anonymkode: 25ae2...4ed 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå