Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboer er på jobb og har lånt en skitten lastebil i 2 dager nå og nå etter lånet bruker han kjempe lang tid på å få den ren, dette er da noen andre sin bil. Syns han heller burde kommet hjem for å hjelpe å vaske da jeg er gravid og sliten.. 

Anonymkode: d738c...b39

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han kan vel hjelpe deg med det som er igjen av renholdet hjemme når han er ferdig med bilen?

Anonymkode: ff008...61a

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han betalte for måned ved å gi den en skikkelig rengjøring?

Skrevet

Ja, du overreagerer. Han kan hjelpe deg med å vaske etterpå.

• Liker 5
Skrevet

Ren bil lastebil tilbake tror jeg det settes pris på. Du kan få hjelp senere.

• Liker 2
Skrevet

Kanskje det var avtalen. At han rengjorde bilen ved å låne den gratis. Vet du noe om det da?

Dette er jo ansvarlig av han. Kanskje var dette lånet noe som gjorde at han fikk utført noe til deres(også din) sin fordel?

I så fall er du nesten en smule egoistisk..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Du er ikke viktig i denne sammenheng, er det det du vil høre ? At han ikke prioriterer deg ?

Spørsmålet er hvilken avtale som er gjort mellom han og bileier. Vet du det ? Ro ned hormonene og spør han istedenfor KG.

God påske 🐣 

Anonymkode: 08fff...e89

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Samboer er på jobb og har lånt en skitten lastebil i 2 dager nå og nå etter lånet bruker han kjempe lang tid på å få den ren, dette er da noen andre sin bil. Syns han heller burde kommet hjem for å hjelpe å vaske da jeg er gravid og sliten.. 

Det å gjøre rent etter bruk, uansett hvem som har hatt den før, er høflig og en fin gest. Det burde ikke være til hinder for å samarbeide med å dra lasset hjemme i tillegg. Uansett årsak partner har som gjør det ekstra belastende og måtte dra lasset alene ♥️

Anonymkode: 49354...76c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

hvordan er det du reagerer da? Hvordan arter det seg? 

Anonymkode: 33618...dd5

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig rengjør man en bil man har lånt, stor eller liten.

Anonymkode: 7ab05...db0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Sutrer du så mye ellers også? Du er voksen og skal bli mor nå, ikke oppfør deg som en hjelpesløs tenåring. Vaskingen hjemme MÅ ikke tas akkurat nå, det må nødvendigvis lastebilen fordi den skal leveres tilbake.

Anonymkode: 7ab05...db0

• Liker 2
Skrevet

Ja, du er litt barnslig, som detter disse tingene opp mot hverandre.

kan du ikke snakke med han og si hva du trenger hjelp til?

Skrevet

Kan det være at mannen trenger litt alenetid? Bare en tanke…

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du overreagerer. Klart en sliten gravid dame bør få avlastning, men han skal nå også få lov til å være bittelitt alene i eget hode. Det er også naturlig å levere tilbake ting man har lånt i god stand. 

Anonymkode: 0170b...db2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vær ærlig med deg selv, bruker du graviditeten din mye mot ham? Kanskje han trenger den tida aleine… 

Anonymkode: fe6d1...2e7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja. 

Anonymkode: 9b749...c03

AnonymBruker
Skrevet

Ja. 
Og ved å levere den tilbake i penere og renere stand får han nok et ja om han spør igjen. 

Anonymkode: 619d3...d59

Skrevet

Ja, nå drar du det litt langt.

Sett det på preggokontoen. 

Du MÅ ikke vaske idag, han kan gjøre det ila uka. 

Skrevet

Du er gravid, det er ingen sykdom. 

Jeg syns du overreagerer og det å være "gravid og sliten" er et dårlig argument for å få viljen sin. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du høres ut som den stereotypiske "sure kjerringa" menn ikke har lyst å komme hjem til. Og jeg er kvinne.

Anonymkode: f13e5...d1e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...